leikkimielinen painiminen ja tappelu erikseen, mutta "oikein kunnolla" se ei ole kyllä "kivaa"
[muokattu 13.5.2003 13:05]
no niin leikkimielisesti.mutta silti kunnolla.ei silleen, että sä oot tyttö, niin ei niin kunnolla voi painia.se on epistä
137 posts, 7 pages, 40,279 views
leikkimielinen painiminen ja tappelu erikseen, mutta "oikein kunnolla" se ei ole kyllä "kivaa"
[muokattu 13.5.2003 13:05]
Ne on huomaamattomia, ja pahimmat kotkat ei edes itse tiedä, että on kotka eikä ne ota tosissaan, kun menee herne nenää ja alkaa ottaa pannuu! En tiedä onko pahempia, mutta ärsyttävämpiä ainakin mun näkökulmasta... Ja kokemuksilla...
no niin leikkimielisesti.mutta silti kunnolla.ei silleen, että sä oot tyttö, niin ei niin kunnolla voi painia.se on epistä
Einiin.. Mä voitan kaikki tuijotusskabas!!
Karvinen:
Miehet eivät ole niin tyhmiä kuin luullaan, vaan paljon tyhmempiä.
On kaksi asiaa, joita yksikään mies ei myönnä tekevänsä huonosti
- autolla ajo ja rakastelu
Useimmat miehet eivät aikuistu, he vain kasvavat
Aivosolu eksyi miehen aivoihin, siellä oli pimeää ja tyhjää. solu törmäsi toiseen ja kysyi siltä : mitä sä täällä ylhäällä teet, me kaikki ollaan tuolla alakerrassa
*muhaha*
Karvinen:
Miehet eivät ole niin tyhmiä kuin luullaan, vaan paljon tyhmempiä.
On kaksi asiaa, joita yksikään mies ei myönnä tekevänsä huonosti
- autolla ajo ja rakastelu
Useimmat miehet eivät aikuistu, he vain kasvavat
Aivosolu eksyi miehen aivoihin, siellä oli pimeää ja tyhjää. solu törmäsi toiseen ja kysyi siltä : mitä sä täällä ylhäällä teet, me kaikki ollaan tuolla alakerrassa
*muhaha*
Jone:
...ja naiset on älykkyydessään niin korkealla tasolla, että ne eivät edes pysty itse keksimään läppiään vastakkaisesta sukupuolesta, vaan toistelevat muualta kuultua. Se tyhmyydestä.
Etkös sä muuten ollut se mimmi, joka osui naapurin autoon parkkeeratessaan omaansa? Se autoilusta.
Epäilen myös vahvasti onko suakin oikeasti erehdytty polkemaan. Itse en ainakaan moiseen ryhtyisi. Se rakastelusta.
Ikäähän sulla itselläsi on toki 18 ja kokoa suhteessa siihen ihan tarpeeksi. Se aikuisuuden ja kasvamisen kombosta.
Naisten päässä ei muuten liiku edes niitä siittiöitä muulloin kuin silloin kun joku meistä on heittänyt lastit yhden teistä suuhun.
Karvinen:
---
Jone:
...ja naiset on älykkyydessään niin korkealla tasolla, että ne eivät edes pysty itse keksimään läppiään vastakkaisesta sukupuolesta, vaan toistelevat muualta kuultua. Se tyhmyydestä.
Etkös sä muuten ollut se mimmi, joka osui naapurin autoon parkkeeratessaan omaansa? Se autoilusta.
Epäilen myös vahvasti onko suakin oikeasti erehdytty polkemaan. Itse en ainakaan moiseen ryhtyisi. Se rakastelusta.
Ikäähän sulla itselläsi on toki 18 ja kokoa suhteessa siihen ihan tarpeeksi. Se aikuisuuden ja kasvamisen kombosta.
Naisten päässä ei muuten liiku edes niitä siittiöitä muulloin kuin silloin kun joku meistä on heittänyt lastit yhden teistä suuhun.
---
.. ja miehet kestävyydessää niin heikkoja että ei kestä lukee paria dissaus lausetta niistä se siitä
Oon hyvä ajamaan autoa ja viel parempi romuttamaan niitä. se autosta ja myöntämisestä
mut oot kuitenki jo miettiny oonko mä tehny sitä ja että ryhtyisitsä siihen mun kanssa. se rakastelusta
mielummin tällänen ku vanhempi ja huumorintajuton. se kasvamisesta
nyt siis todistit itse että niitä soluja ei ole ollenkaa koko miehessä, siittiöitä niidenkin edestä se on myöntämistä
ja mitä naisiin tulee niin ei vissiin meilläkään mitään päässä liiku ku tollasen maailmaan on päästäny. . . se naisista
Yansher:
Kaks päivää meni noiden "kuittien" keksimisessä.