Karvinen:
.. ja miehet kestävyydessää niin heikkoja että ei kestä lukee paria dissaus lausetta niistä se siitä
Kestän toki ja ihan mielellään luenkin jos joku keksii omaperäisiä ja nokkelia disautuksia. Esim. "Äm" vois tulla tänne vähän disauttamaan äijiä (vihjaisenpas sille) ja sä voisit ottaa oppia sen purevista otteista.
Karvinen:
Oon hyvä ajamaan autoa ja viel parempi romuttamaan niitä. se autosta ja myöntämisestä
Ensimmäiset kaksi vähän niinkuin rajaavat toisiaan pois. Voit olla toista, mutta et kumpaakin. Mitä tulee myöntämiseen, niin älä nyt viitsi edes käyttää koko sanaa jos sulla ei ole munasarjoja muuhun kuin töppäilyjesi peittelemiseen ja salailuun.
Karvinen:
mut oot kuitenki jo miettiny oonko mä tehny sitä ja että ryhtyisitsä siihen mun kanssa. se rakastelusta
No totta vitussa. Miehet nyt on sellaisia. Sun kohdalla vastaus kysymykseen on "mieluummin kuohisin itseni rinnastani revityllä kylkiluulla."
Karvinen:
mielummin tällänen ku vanhempi ja huumorintajuton. se kasvamisesta
Ole toki vain. Sun kaltaisia ihmisiä tarvitaan kuitenkin esim. Mäkissä ranskalaisten paistamiseen.
Karvinen:
nyt siis todistit itse että niitä soluja ei ole ollenkaa koko miehessä, siittiöitä niidenkin edestä se on myöntämistä
No, itseasiassa mä sanoin että naisilla ei liiku siittiöitäkään päässä ellei joku niitä sinne erikseen puske.
Karvinen:
ja mitä naisiin tulee niin ei vissiin meilläkään mitään päässä liiku ku tollasen maailmaan on päästäny. . . se naisista
...mutta ainakin osaatte halvat temput - esim. vanhempien peliinvetämisen. Onneksi olkoon.