Miehet vs. Naiset

137 posts, 7 pages, 40,290 views

remotion

#81 • • remotion nostatus guru

Karvinen:
---
Yansher:
Kaks päivää meni noiden "kuittien" keksimisessä.

---

mulla muutaki tekemistä ku olla kokopäivä klubbaris väittelemässä, eikä oikeen edes kiinnosta väitellä täällä. "nyt joku pistää mulle vastaan, äkkii... äkkii vastaa takas ettei se luule mua nössöks". . . ei kiitos, en oo tollanen *hih*

Yrittäsit ees...mutkun ei.
*tappi*

#82 • • *tappi* Pieni ja Punainen.

rZi:
Siis voi vittu mua ärsyttää naisissa joidenki tekopyhyys!

samat sanat miehille *hymy*
mutta en yleistäis tota kummallekkaan sukupuolelle.
Eiköhän se aivan 50-50 mene.

rZi:
Kaikki nirsoilee ulkonäöstä aivan samalla tavalla, mutta monet eivät vaan sitä myönnä vaan kerää "pisteitä" toistensa silmissä kieltämällä totuuden. Ja tämäkös saa minut näkemään punaista.

onko näin..? nykyään se kyllä on yleistynyt kovin huimasti miehilläkin.
että jos naiset ovat turhamaisia miesten mielestä..miksi miehet tekevät
sitä samaa nykyään kokoajan vain enemmän?

--
~Turha silloin on enää rutistaa, kun paskat on jo housuissa~
~Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan~

Yansher

#83 • • Yansher

Karvinen:
---
Yansher:

---

mulla muutaki tekemistä ku olla kokopäivä klubbaris väittelemässä, eikä oikeen edes kiinnosta väitellä täällä. "nyt joku pistää mulle vastaan, äkkii... äkkii vastaa takas ettei se luule mua nössöks". . . ei kiitos, en oo tollanen *hih*

"siis jos toi sano tollee nii mun pitäis sanoo jotenki sillee takas...hmm... joo tällä vois toi lause alkaa... ja loppuu tähän, mut hitsi mitä tohon väliin vois tulla... oisko tääkään nyt hyvä... siis ei..."

*ding*

Nii hei! Vähäks teiän kaikkien pitäis sillee hankkii niinku elämä tai jotain...
Karvinen

#84 • • Karvinen SekaiSin MariSta

Yansher:

pistetään korvan taakse . . .

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

#86 • • Edited ALIEN Guest

Karvinen:
---
Yansher:

---

pistetään korvan taakse . . .

suosittelen *vink*
*tappi*

#87 • • *tappi* Pieni ja Punainen.
Eiköhän miehet että myös naiset ole maan päällä omista syistänsä.
Molemmilla omat vahvuudet ja heikkoudet, mutta asioitahan ei voi yleistää
koska jokainen ihminen on oma persoonansa.

--
~Turha silloin on enää rutistaa, kun paskat on jo housuissa~
~Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan~

Jone

#88 • • Jone Archibald Haddock

Yansher:

Et se sit vaikka nokkeluudesta. *nauru*
Gloria <3 Speedcore

#89 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
naiset on paremmannäkösii.

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

#90 • • Jaska Guest

LilB:

Mut miehet on komeempii :D
Jone

#91 • • Jone Archibald Haddock

Karvinen:
.. ja miehet kestävyydessää niin heikkoja että ei kestä lukee paria dissaus lausetta niistä se siitä

Kestän toki ja ihan mielellään luenkin jos joku keksii omaperäisiä ja nokkelia disautuksia. Esim. "Äm" vois tulla tänne vähän disauttamaan äijiä (vihjaisenpas sille) ja sä voisit ottaa oppia sen purevista otteista.

Karvinen:
Oon hyvä ajamaan autoa ja viel parempi romuttamaan niitä. se autosta ja myöntämisestä

Ensimmäiset kaksi vähän niinkuin rajaavat toisiaan pois. Voit olla toista, mutta et kumpaakin. Mitä tulee myöntämiseen, niin älä nyt viitsi edes käyttää koko sanaa jos sulla ei ole munasarjoja muuhun kuin töppäilyjesi peittelemiseen ja salailuun.

Karvinen:
mut oot kuitenki jo miettiny oonko mä tehny sitä ja että ryhtyisitsä siihen mun kanssa. se rakastelusta

No totta vitussa. Miehet nyt on sellaisia. Sun kohdalla vastaus kysymykseen on "mieluummin kuohisin itseni rinnastani revityllä kylkiluulla."

Karvinen:
mielummin tällänen ku vanhempi ja huumorintajuton. se kasvamisesta

Ole toki vain. Sun kaltaisia ihmisiä tarvitaan kuitenkin esim. Mäkissä ranskalaisten paistamiseen.

Karvinen:
nyt siis todistit itse että niitä soluja ei ole ollenkaa koko miehessä, siittiöitä niidenkin edestä se on myöntämistä

No, itseasiassa mä sanoin että naisilla ei liiku siittiöitäkään päässä ellei joku niitä sinne erikseen puske. *nauru*

Karvinen:
ja mitä naisiin tulee niin ei vissiin meilläkään mitään päässä liiku ku tollasen maailmaan on päästäny. . . se naisista

...mutta ainakin osaatte halvat temput - esim. vanhempien peliinvetämisen. Onneksi olkoon. *nauru*
Nacu

#92 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

Jone:
---
Karvinen:

---

Ole toki vain. Sun kaltaisia ihmisiä tarvitaan kuitenkin esim. Mäkissä ranskalaisten paistamiseen.

Miten mäkki liittyy koko aiheeseen? *taputapu**igor*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

#93 • • Edited Jaska Guest

Jone:
---
Karvinen:

---

---

Jonehan taitaa olla mäkissä rav.päällikkö.
Ota se duuniin ni voitte kuskustella siellä!
Jone

#94 • • Jone Archibald Haddock

Nacu:
Miten mäkki liittyy koko aiheeseen? *taputapu**igor*

Pahoitteluni kaikille halventamilleni ylikansallisen paskayhtiön työntekijöille. En todellakaan halunnut mitenkään vihjata, että työssänne ei vaadittaisi monenlaisia erikoistaitoja ja älykkyyttä.
Nacu

#95 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

Jone:

Pahoitteluni kaikille halventamilleni ylikansallisen paskayhtiön työntekijöille. En todellakaan halunnut mitenkään vihjata, että työssänne ei vaadittaisi monenlaisia erikoistaitoja ja älykkyyttä.

Sitä duunia tekee ihmeen moni opiskelujen ohella pelkästään rahan takia, eikä siksi että he olisivat niiiiin kovin tyhmiä tai kykenemättömiä muihin hommiin (ei toki koske kaikkia tietenkään *vink*). Vaikken koskaan olekaan kyseisessä firmassa duunia tehnyt, en silti pidä siitä, että niitä ketkä sitä työtä tekevät ovat jotenkin epäarvostetummassa asemassa kuin muut. (duuni on varmastikin helppoa ja aivotonta, mikä sopii vallan mainiosti opiskelijalle)

Mutta se siitä. Ei liittyny aiheeseen. Oli vaan harvinaisen tyhmä heitto Jonelta kaikkien niin viisaiden sanojen jälkeen.

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Jone

#96 • • Jone Archibald Haddock

Nacu:
Oli vaan harvinaisen tyhmä heitto Jonelta kaikkien niin viisaiden sanojen jälkeen.

Mä alitan itseni keskimääräistä useammin. *vink*
#97 • • NTRANCE Guest

LilB:

No eihän sitä oo kukaan kai kieltänykkään.. *plur*
#98 • • NTRANCE Guest

Nacu:

Sitä duunia tekee ihmeen moni opiskelujen ohella pelkästään rahan takia, eikä siksi että he olisivat niiiiin kovin tyhmiä tai kykenemättömiä muihin hommiin (ei toki koske kaikkia tietenkään *vink*). Vaikken koskaan olekaan kyseisessä firmassa duunia tehnyt, en silti pidä siitä, että niitä ketkä sitä työtä tekevät ovat jotenkin epäarvostetummassa asemassa kuin muut. (duuni on varmastikin helppoa ja aivotonta, mikä sopii vallan mainiosti opiskelijalle)

No ei tietenkään, kaikkienhan se on jostain alotettava.
Karvinen

#99 • • Karvinen SekaiSin MariSta

Jone:

kerran kun mäkin tähän vedit niin ei se mitään paska työtä ole, aika kuluu nopeasti eikä huomaakkaan työpäivän päätteeks kuin mont hampparii on vääntäny. palkkauskin on parempi kuin useimmissa muissa paikoissa. . . olin mäkissä töissä kyllä, se oli mukavaa ! ! suosittelen lämpimästi sosiaalisille ihmisille, ja jotka haluavat työn jossa on suht. hyvä palkka *hymy*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

sts

#100 • • sts Sama pyynti aitta!

Karvinen:
---
Jone:

---

kerran kun mäkin tähän vedit niin ei se mitään paska työtä ole, aika kuluu nopeasti eikä huomaakkaan työpäivän päätteeks kuin mont hampparii on vääntäny. palkkauskin on parempi kuin useimmissa muissa paikoissa. . . olin mäkissä töissä kyllä, se oli mukavaa ! ! suosittelen lämpimästi sosiaalisille ihmisille, ja jotka haluavat työn jossa on suht. hyvä palkka *hymy*

Öö "hyvä" palkka? Mäkin palkka on kyl aika naurettava, tietty jos sunnuntaita tekee niin mikäs siinä sitten. Tein kuukauden mäkkihommaa joskus aikoinaan, hajos pää. Mielummin teen mukavaa atk-duunia josta saa hyvää liksaa ja ei tarvitse hajoilla paistorasvan hajuun, idiootti asiakkaisiin, törkeeseen kuumuuteen jne...