Miehet vs. Naiset

137 posts, 7 pages, 40,311 views

toma

#101 • • toma Tototoototo
Huh et naiset on toisinaan kyl niin ihme otuksia, mut eipä ilman niitä oikein vois elääkään :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

~~MillaMágico~~

#102 • • ~~MillaMágico~~
Miehet YLEENSÄ ovat aidompia kun naiset. Ihan helppona esimerkkinä miehet eivät puhu jos ei ole asiaa kun taas naisten on jotenkin pakko vääntää juttua vaikka ei olisi mitään sen tähteellisempää sanottavaa. Tämän takia miehet puuhastelevat enemmän kaikkea yhdessä...Kivempi varmaan saada jotain konkreettista aikaseksi kun vaan hölistä. Ei sillä ettei se hauskaa olisi, mutta ei aina niin tärkeää...Yleensä.
äm

#103 • • äm

Karvinen:
kerran kun mäkin tähän vedit niin ei se mitään paska työtä ole, aika kuluu nopeasti eikä huomaakkaan työpäivän päätteeks kuin mont hampparii on vääntäny. palkkauskin on parempi kuin useimmissa muissa paikoissa. . . olin mäkissä töissä kyllä, se oli mukavaa ! !

Nyt rytkyy ämmän tyrät! *lmao**nauru**lmao*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

~~MillaMágico~~

#104 • • ~~MillaMágico~~

Hatec:
Mä olen kyllä ehdottomasti naisten puolella koska maailma saattais olla aika tylsä paikka ilman heitä...
Mitä nyt bileissäkin on käynyt niin kyllä ne naiset siitä paikasta tekevät todella kauniin omalla olemuksellaan...

Mutta kyllä vällillä on taas semmoinen ole että onko naiset tosiaan aivan eri planeetalta kuin me miehet...
Eikä naisia voi aina millään ymmärtää ja siitä varmaan tulee se "naistenlogiikka" josta me miehet emme (onneksi) tajua mitään...

Haluatko sä oikeesti että ihmiset sun ympärillä on vaan kaunista olemusta...Eikö niihin olis kiva tutustua sillai ihan aidosti?
Yansher

#105 • • Yansher

~~MillaMagia~~:
Miehet YLEENSÄ ovat aidompia kun naiset. Ihan helppona esimerkkinä miehet eivät puhu jos ei ole asiaa kun taas naisten on jotenkin pakko vääntää juttua vaikka ei olisi mitään sen tähteellisempää sanottavaa. Tämän takia miehet puuhastelevat enemmän kaikkea yhdessä...Kivempi varmaan saada jotain konkreettista aikaseksi kun vaan hölistä. Ei sillä ettei se hauskaa olisi, mutta ei aina niin tärkeää...Yleensä.

So true!
Voisin tosin kyseenalaistaa omien juttujeni tärkeyden myös. *justjoo*
Karvinen

#106 • • Karvinen SekaiSin MariSta

sts:
Öö "hyvä" palkka? Mäkin palkka on kyl aika naurettava, tietty jos sunnuntaita tekee niin mikäs siinä sitten. Tein kuukauden mäkkihommaa joskus aikoinaan, hajos pää. Mielummin teen mukavaa atk-duunia josta saa hyvää liksaa ja ei tarvitse hajoilla paistorasvan hajuun, idiootti asiakkaisiin, törkeeseen kuumuuteen jne...

kuukauden. . .*eiei* mä en puhunut mistään aloituspalkasta vaan siitä normaalista mikä tulee tietyn tuntimäärän jälkeen. . .*ding*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Phobian

#107 • • Phobian The noble art of wasting time...
Mulla ainakin teetettiin mäkissä duunia niin prkl:eesti eka kolme kuukautta kun olin harjoittelu ajalla (ja palkalla) mut sit kun olis palkka noussu, niin yllättäin sit tunnit väheni!! *igor**igor*
Mut en mä sillä, ihan nastaa duunia se oli.. Tavallaan.. *iloinen*
Mut en kyl ENÄÄ menis takas!!!!
Niin ja naisista viel sen verran, et ainakin mun kokemusten perusteella naisista saa paljon luotettavampii ystävii! *hali*
Tosin on jätkien kans asiallisempaa mennä dokaa tai juhlii, mut.. koittakaa ymmärtää!! *khih* *hih**hih*

--
"Ihmisen voidaan sanoa olevan Jumalallisen mielen
muuan ikuinen ajatus"

mirah

#108 • • mirah Starchild

Phobian:
Niin ja naisista viel sen verran, et ainakin mun kokemusten perusteella naisista saa paljon luotettavampii ystävii! *hali*

Itelläni taas on että pojista saa luotettavampia ystäviä. Ja muutenkin tuun poikien kanssa paremmin toimeen ku tyttöjen. *plur*
Juhgu

#109 • • Juhgu Virnistelijä

Rikku:
---
Phobian:
---
Itelläni taas on että pojista saa luotettavampia ystäviä. Ja muutenkin tuun poikien kanssa paremmin toimeen ku tyttöjen. *plur*

Mä tulen yhtä hyvin molempien sukupuolien kanssa toimeen, ja molemmilla on omat hyvät puolensa mutta luotettavuudessa miespuoliset vie kyllä kirkkaasti voiton.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Karvinen

#110 • • Karvinen SekaiSin MariSta

sts:
No seki on oikeasti aika paskaa, toinen meidän perheessä tekee pikaruokaduunia edellee, eikä sillä oikeasti elä.

oikeasti aika paskaa. . . mutta parempi kuin useimmissa tietämissäni paikoissa! ! jokaisella on mielipiteensä ja omat elämän tavat miten elää ja mihin käyttää rahansa. yks meijän perheestä on töissä mäkissä, asuu yksin, on kaikki tarvittavat kotona, laskut ajoissa maksettu, ja rahaa on ylinmääräistäkin *joo*

--
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Hansu

#111 • • Hansu

Rikku:
---
Phobian:
---
Itelläni taas on että pojista saa luotettavampia ystäviä.

Miehet ei keskimäärin ole samanlaisia juoruilijoita ja toisten asioista lähes sairaalloisen kiinnostuneita kuin naiset. Muutenkin miehet tuntuvat sanovan sanottavansa yleensä suoraan, toisin kuin naiset joilta voi olla mahdotonta saada rehellistä mielipidettä tai sitten kuulee selän takana juttuja. Poikkeuksiakin toki löytyy, itse ainakin tunnen muutaman keski-ikäisen miehen, jotka harrastavat juoruilua lähes yhtä hyvin kuin marttakerholaiset *iloinen*
Epailija

#112 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Karvinen:
oikeasti aika paskaa. . . mutta parempi kuin useimmissa tietämissäni paikoissa!

Mitä ihmeen paikkoja sinä sitten tiedät?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Displacer

#113 • • Displacer

Epailija:
---
Karvinen:
oikeasti aika paskaa. . . mutta parempi kuin useimmissa tietämissäni paikoissa!

---

offtopiccia mutta menköön,

Ihan mieleenkiinnosta, paljos mäkissä ja vastaavissa saa palkkaa?
Karvinen

#114 • • Karvinen SekaiSin MariSta

Epailija:

korjaan,
Parempi palkka kuin useimissa paikoissa jonka tuntipalkan tiedän...

--
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Epailija

#115 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Karvinen:
korjaan,

Korjaan: minkä paikkojen tuntipalkkoja sitten tiedät?

Displacer:

Sen kun tietäisi. Näin lonkalta veikkaisin, että maksavat ravintola-alan alimman palkkaluokan mukaan (eli n. 8e per tunti) ylipitkän harjoittelukauden jälkeen. Harjoittelijapalkka taas on vielä vähemmän, mutta tarkkaa lukua en muista. Kuudesta seitsemään euroa tod. näk.

--

#116 • • astaroth Guest

Epailija:
Sen kun tietäisi. Näin lonkalta veikkaisin, että maksavat ravintola-alan alimman palkkaluokan mukaan (eli n. 8e per tunti) ylipitkän harjoittelukauden jälkeen. Harjoittelijapalkka taas on vielä vähemmän, mutta tarkkaa lukua en muista. Kuudesta seitsemään euroa tod. näk.

[offtopic]

Hesen puolella aloiruspalkka on muistaakseni joku 6,5e. Ylipitkän harjoittelukauden jälkeen (350h), liksa nousee vakiotasolle. Itse duunissaoloni aikana on tullut kaksi kansallista palkankorotusta ja yksi henkilökohtainen palkankorotus. Tienaan hulppeat 8,44e/h ja maksan veroa niin, että itkettää.

Noiden firmojen palkkatasot kulkee miltei käsikädessä, jonka takia minua naurattikin, kun kerran luin Mäkin tarjotinmainoksesta, että keskimäärin heillä tienaa yli kympin tunnilta. Olivat varmaan laskeneet siihen mukaan parin kenttäpäällikön ja operatiivisen päällikön liksat saadakseen luvut kauniimmiksi. :D

Nm. "Kohta viidettä vuotta turkulaisten huorana".

[/offtopic]
Sami de Sousa

#117 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

Epailija:
---
Karvinen:
korjaan,
---
Korjaan: minkä paikkojen tuntipalkkoja sitten tiedät?
---
Displacer:
---

Itsekkin olen myös kuullut puhuttavan 6-7 eurosta, joka ei ole kyllä PASKAAKAAN siitä PASKASTA hommasta mitä siellä joutuu tekemään. Itse olen töissä opiskelun ohella koulun iltavalvojana, jossa tehtäviini kuuluu tv:n katselu/netissä surffaaminen/koulukirjojen ja juorulehtien lukeminen ja minulle maksetaan tästä huvista 8,5 euroa/h *iloinen*
KittysDead

#118 • • KittysDead Trooper
hahaaa mun ääni tasotti 50% -50%

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Epailija

#119 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Se siitä tasoituksesta.

--