137 posts, 7 pages, 40,264 views
Karvinen:
kerran kun mäkin tähän vedit niin ei se mitään paska työtä ole, aika kuluu nopeasti eikä huomaakkaan työpäivän päätteeks kuin mont hampparii on vääntäny. palkkauskin on parempi kuin useimmissa muissa paikoissa. . . olin mäkissä töissä kyllä, se oli mukavaa ! !
Hatec:
Mä olen kyllä ehdottomasti naisten puolella koska maailma saattais olla aika tylsä paikka ilman heitä...
Mitä nyt bileissäkin on käynyt niin kyllä ne naiset siitä paikasta tekevät todella kauniin omalla olemuksellaan...
Mutta kyllä vällillä on taas semmoinen ole että onko naiset tosiaan aivan eri planeetalta kuin me miehet...
Eikä naisia voi aina millään ymmärtää ja siitä varmaan tulee se "naistenlogiikka" josta me miehet emme (onneksi) tajua mitään...
~~MillaMagia~~:
Miehet YLEENSÄ ovat aidompia kun naiset. Ihan helppona esimerkkinä miehet eivät puhu jos ei ole asiaa kun taas naisten on jotenkin pakko vääntää juttua vaikka ei olisi mitään sen tähteellisempää sanottavaa. Tämän takia miehet puuhastelevat enemmän kaikkea yhdessä...Kivempi varmaan saada jotain konkreettista aikaseksi kun vaan hölistä. Ei sillä ettei se hauskaa olisi, mutta ei aina niin tärkeää...Yleensä.
sts:
Öö "hyvä" palkka? Mäkin palkka on kyl aika naurettava, tietty jos sunnuntaita tekee niin mikäs siinä sitten. Tein kuukauden mäkkihommaa joskus aikoinaan, hajos pää. Mielummin teen mukavaa atk-duunia josta saa hyvää liksaa ja ei tarvitse hajoilla paistorasvan hajuun, idiootti asiakkaisiin, törkeeseen kuumuuteen jne...
Rikku:
---
Phobian:
Niin ja naisista viel sen verran, et ainakin mun kokemusten perusteella naisista saa paljon luotettavampii ystävii!
---
Itelläni taas on että pojista saa luotettavampia ystäviä. Ja muutenkin tuun poikien kanssa paremmin toimeen ku tyttöjen.
sts:
No seki on oikeasti aika paskaa, toinen meidän perheessä tekee pikaruokaduunia edellee, eikä sillä oikeasti elä.
Rikku:
---
Phobian:
Niin ja naisista viel sen verran, et ainakin mun kokemusten perusteella naisista saa paljon luotettavampii ystävii!
---
Itelläni taas on että pojista saa luotettavampia ystäviä.
Karvinen:
korjaan,
Parempi palkka kuin useimissa paikoissa jonka tuntipalkan tiedän...
Displacer:
Ihan mieleenkiinnosta, paljos mäkissä ja vastaavissa saa palkkaa?
Epailija:
Sen kun tietäisi. Näin lonkalta veikkaisin, että maksavat ravintola-alan alimman palkkaluokan mukaan (eli n. 8e per tunti) ylipitkän harjoittelukauden jälkeen. Harjoittelijapalkka taas on vielä vähemmän, mutta tarkkaa lukua en muista. Kuudesta seitsemään euroa tod. näk.
Epailija:
---
Karvinen:
korjaan,
Parempi palkka kuin useimissa paikoissa jonka tuntipalkan tiedän...
---
Korjaan: minkä paikkojen tuntipalkkoja sitten tiedät?
---
Displacer:
Ihan mieleenkiinnosta, paljos mäkissä ja vastaavissa saa palkkaa?
---
Sen kun tietäisi. Näin lonkalta veikkaisin, että maksavat ravintola-alan alimman palkkaluokan mukaan (eli n. 8e per tunti) ylipitkän harjoittelukauden jälkeen. Harjoittelijapalkka taas on vielä vähemmän, mutta tarkkaa lukua en muista. Kuudesta seitsemään euroa tod. näk.