478 posts, 24 pages, 115,626 views
MaSari, 24.9.2008 19:16:
Sairasta :(
Koskakohan noi Suomen päättäjät tajuaa, että se ennaltaehkäisy on se apu, miten kaikilta näiltä voitaisiin välttyä?
Arscavadance, 24.9.2008 18:12:
Se kyttä, joka anto sen pitää sen aseen, lyödään varmaan ritariks ku lehdistö pääsee sen kimppuun.
Syce, 24.9.2008 19:35:
öhh... pitääköhän toi paikkansa et ton jätkän exä on lukenu vuosi sitten näiden kahden sankarin viestejä... joissa puhuttin et näin tulee tapahtumaan. Miten vitussa se nyt vasta asioista kertoo...?!?! uhh.. ei taas mene jakeluun
whispering, 24.9.2008 19:29:
---
MaSari, 24.9.2008 19:16:
Sairasta :(
Koskakohan noi Suomen päättäjät tajuaa, että se ennaltaehkäisy on se apu, miten kaikilta näiltä voitaisiin välttyä?
---
Onhan sitä esim koulukiusaamista yritetty vähentää jatkuvasti, tosin mitään radikaaleja uudistuksia ei ole tehty. Jotain positiivistakin on tapahtunut: http://www.yle.fi/uutiset/haku.php?action=page&id=292086
MaSari, 24.9.2008 20:04:
oppimisongelmat ovat usein huono-osaisuuden, syrjinnän ja syrjäytymisen taustalla.
Jone, 24.9.2008 20:17:
---
oppimisongelmat ovat usein huono-osaisuuden, syrjinnän ja syrjäytymisen taustalla.
---
Joo, kuullostaa tosi relevantilta tän Kauhajoen casen setvimisessä. Uutisoinnin mukaan ampuja oli poikkeuksellisen hyvä oppilas.
Anteeksi sarkasmini, mutta jotenkin musta tuntuu että hutkit nyt hysteerisenä kaikkea mikä liikkuu.
edit: Mut eipä siinä mitään. Teoriahan tämäkin ja kaikkia niitä kohdeltakoon tasa-arvoisina kunnes ne on tutkittu. Tai jotain.
---
---
Joo, kuullostaa tosi relevantilta tän Kauhajoen casen setvimisessä. Uutisoinnin mukaan ampuja oli poikkeuksellisen hyvä oppilas.
Eipä se kerro älykkyydestä jos ei koulu maistu.Individual, 24.9.2008 20:22:
Jaa..jossain aviisissa hänet luonnehdittiin opettajan taholta keskinkertaiseksi oppilaaksi.
REivaaja, 24.9.2008 20:25:
---
Individual, 24.9.2008 20:22:
Jaa..jossain aviisissa hänet luonnehdittiin opettajan taholta keskinkertaiseksi oppilaaksi.
---
Eipä se kerro älykkyydestä jos ei koulu maistu.
asia selväIndividual, 24.9.2008 20:27:
Joo ja mielestäni en siihen kommentoinutkaan vaan tuohon väitteeseen, että hän oli poikkeuksillisen hyvä oppilas, kun itse muistan lukeneeni toista, mutta tämän tapauksen tiimoilta nyt on kaikenlaista juttua liikkeellä.
---
---
Anteeksi sarkasmini, mutta jotenkin musta tuntuu että hutkit nyt hysteerisenä kaikkea mikä liikkuu.
Individual, 24.9.2008 20:22:
Jone, 24.9.2008 20:38:
Tää ei nyt tietty yksin mitenkään vaikuta siihen ettei MaSarin viestissä voisi olla ihan pointtiakin. Mua nyt vaan vähän kismittää se, että tällaisen casen sattuessa kansalaiset sänteilee suuna päänä kaikkiin mahdollisiin suuntiin kertomassa miten tää kaikki nyt fiksataan. Mä en tiedä miten se tehdään, mutta en ainakaan usko hysteriasta seuraavan rajallisten resurssien liian laajalle ja ohuelle levittämisen auttavan yhtään mitään. Siispä on varmaan parempi tutkia ennen tätä perkeleen hutkimista, joka nyt tuntuu olevan se juttu millä tässä mennään eteenpäin.
Tässä uutistulvassa (ja flunssassa) mun on nyt vaikeaa muistaa mistä uutisen luin, mutta koitan kaivaa sen esille. Siinä kuitenkin nimenomaan mainittiin Saaren menestyneen opinnoissaan erityisen hyvin ja että hän oli päässyt tästä palkinnoksi ulkomaiseen kummikouluun kuukauden matkalle. Muistaakseni opettaja vielä uutisessa sanoi about "lähetämme näille matkoille ainoastaan parhaita oppilaitamme."
"Hän oli parhaita oppilaitamme. Luottamuksen osoituksena siitä hän pääsi kolmannen vuoden keväällä kuukauden ajaksi opiskelemaan Unkarissa sijaitsevaan ystäväkouluun"
Tää ei nyt tietty yksin mitenkään vaikuta siihen ettei MaSarin viestissä voisi olla ihan pointtiakin. Mua nyt vaan vähän kismittää se, että tällaisen casen sattuessa kansalaiset sänteilee suuna päänä kaikkiin mahdollisiin suuntiin kertomassa miten tää kaikki nyt fiksataan. Mä en tiedä miten se tehdään, mutta en ainakaan usko hysteriasta seuraavan rajallisten resurssien liian laajalle ja ohuelle levittämisen auttavan yhtään mitään. Siispä on varmaan parempi tutkia ennen tätä perkeleen hutkimista, joka nyt tuntuu olevan se juttu millä tässä mennään eteenpäin.
MaSari, 24.9.2008 20:34:
Anteeksi puolestaan mun sarkasmini, mutta onko mitään asiaa, mihin et puuttuisi negatiivissävyisesti?
MaSari, 24.9.2008 20:34:
:D Muillakin ihmisillä on mielipiteitä ja ajatuksia, jotka on aivan yhtä arvokkaita kuin sun ajatukset ja mielipiteet. Ja toisekseen, hysteerisyys on kaukana kyseisistä ajatuksistani.
MaSari, 24.9.2008 20:50:
Kohdistathan kiukkusi vaikka nyrkkeilysäkkiin, ethän muihin ihmisiin täällä netissä.