toimii ihan hyvin. narikasta ei oikein tiedä, riippuu miten se on järjestetty.. eikös se aina vähä vaihtele? koskahan tulee seuraavat kemut konepajalla..
OLi mahtavat bileet,neoni veti tosi tiukan setin eikä harrikaan hullumpi ollu*pahis*
kevin energy oli myös hmm... *pahis*vaikuttaa ihan kelpo kamalta tää hard nrg IV
vaik neonin uusin onki parempi!!
cosmikki, sinäpä sen sanoit.. iteki missasin lähes täysin kevinin loistosetin vaikka sen suurimmalta osin kuulinki.. vaan niin väsyny ettei mistään mitään enää tajunnu:(
aika nättejä asujaki porukka oli jaksanu vääntää päälleen, valot pelitti varsin hyvin ja muutenki tila toimi.. loppuillasta vaan alko olee aika kylmä siellä peräosassa istuskellessa kun ei lämpökoneet enää ollu päällä, mutta muuten ilmastointi toimi hyvin. omasta mielestä oli kyllä jokaisen sentin väärti =) vuoden parhaat bileet so far, kenties..
Oli kyllä kieltämättä aivan mahtavat bileet.Uskomatonta telotusta.
Toivottavasti tulee paljon samanlaisia bileitä lähitulevaisuudessa.
Ja niin,lavalla ei ollut kylmä missän vaiheessa*vink**heiii*
Jees...Aivan mielettömän mahtavat bileet ...Kyl kannatti lähtä...Ja proteuksen setti taas rulas ...Neonki oli ihan jees...On ne kyl hassui setii kummatki ...Jalat oli kyl eilen aamul ihan hellään...
Puupi tykkäs niin paljon et meni tän vuoden bile listan kärkeen niin et surisi.. mäkin olin jo menny väsymyksiin ku sen tonin ja harrin setin olin hypelly. Se dj fure soitti muutamii innostavia, mut kun se kevin energy rupes koskettelee sitä soitintaan niin mulla tippus tukka päästä ja se on nyt mun ihan uus super idooli !!! NIIN pätevä poika et huh huh!!