No more Rock N Roll

57 posts, 3 pages, 13,814 views

Avatar
#1 • • Proximus Guest
Kuinka moni on menossa ens la. bilettää makasiineille??mitä mieltä ootte paikasta ,toimiix biletyksenä ja narikasta??*pahis*
anqqa

Posts: 4,032

#2 • • anqqa tirehtööri
toimii ihan hyvin. narikasta ei oikein tiedä, riippuu miten se on järjestetty.. eikös se aina vähä vaihtele? koskahan tulee seuraavat kemut konepajalla..

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

niiksu

Posts: 119

#3 • • niiksu
tahtois kyllä.. täytyy nyt kattoo löytyyks rahaa..
cosmikki

Posts: 1,261

#4 • • cosmikki
hitto että näitä bileitä on odotettu. en jättäisi mistään hinnasta väliin *iloinen*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

arty

Posts: 159

#5 • • arty diskopunk
ollaan siellä.. *plur*
pure raving!

--
||

cosmikki

Posts: 1,261

#6 • • cosmikki
...tänään vihdoinkin koittaa odotetuimmat bileet vähään aikaan *iloinen**plur*

..i`m sooooo glad *iloinen**nauru**iloinen**nauru**plur**hih**nauraa**pihkassa**iloinen**sydän*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Avatar
#7 • • peikko Guest
no olihan ne ihan ok, vaikka ei hirveetä tamppausfiilistä ollutkaan
*hih*
Avatar
#8 • • Proximus Guest
OLi mahtavat bileet,neoni veti tosi tiukan setin eikä harrikaan hullumpi ollu*pahis*
kevin energy oli myös hmm... *pahis*vaikuttaa ihan kelpo kamalta tää hard nrg IV
vaik neonin uusin onki parempi!!
slush

Posts: 685

#9 • • slush
Hyvät bileet tosiaan oli, mutta ei oikein jaksanu kunnolla bilettää ku jalatkin oli valmiiksi jo kipeet... *hymy*

--
Miks mulle aina käy näin???

cosmikki

Posts: 1,261

#10 • • cosmikki
..tykkäsin, mutta petyin itseeni kun kevinin setin aikaan olin jo aivan puolikuollut - puolinukuksissa jossain penkillä nuokuin *hngh*

no tulipa jotain viksuakin ostettu - protskun levy.

ja tulihan niitä kuviakin yhden filmirullan verran räpsittyä... *vink**iloinen*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

scobl

Posts: 755

#11 • • scobl
cosmikki, onko mahdollista kopioida sen levyn minulle? Vaikkapa lainata päiväksi? *vink*

--
bred na net

scobl

Posts: 755

#12 • • scobl
Ja kertokaa enemmän yksityiskohtia, miten siellä oli (full review) *iloinen*

--
bred na net

anqqa

Posts: 4,032

#13 • • anqqa tirehtööri
cosmikki, sinäpä sen sanoit.. iteki missasin lähes täysin kevinin loistosetin vaikka sen suurimmalta osin kuulinki.. vaan niin väsyny ettei mistään mitään enää tajunnu:(

aika nättejä asujaki porukka oli jaksanu vääntää päälleen, valot pelitti varsin hyvin ja muutenki tila toimi.. loppuillasta vaan alko olee aika kylmä siellä peräosassa istuskellessa kun ei lämpökoneet enää ollu päällä, mutta muuten ilmastointi toimi hyvin. omasta mielestä oli kyllä jokaisen sentin väärti =) vuoden parhaat bileet so far, kenties..

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Avatar
#14 • • only Guest
Todella mahtavat bileet!! Ylitti kaikki odotukset! Tuollaisia pitäis EHDOTTOMASTI olla useammin!!!!*nauru**nauru*
mixed~thunder

Posts: 524

#15 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Oli kyllä kieltämättä aivan mahtavat bileet.Uskomatonta telotusta.*iloinen*
Toivottavasti tulee paljon samanlaisia bileitä lähitulevaisuudessa.
Ja niin,lavalla ei ollut kylmä missän vaiheessa*vink**pahis**heiii*

(muokattu 18.2.2002 10:21:18)

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

kaaputin

Posts: 610

#16 • • kaaputin pällikääliö
jee juu just tota mäkin haluun lisää.. en kerralla kyl ottaa enempi itsetuhoisemman lähestymisen eikä säästele mitään.. Upee fiilis jäi siitäkin *pihkassa*

--
elämä on <3

scobl

Posts: 755

#17 • • scobl
kohtahan on joku Pluto niminen bile... onko se hyvä? kannattaako siihen mennä? proteus ja neon on sielläkin...

--
bred na net

ninnuu

Posts: 4

#18 • • ninnuu
niin..tosta plutosta haluaisin minäkin tietää enemmän..kertokaa!!
Avatar
#19 • • BileEnkeli Guest
Jees...Aivan mielettömän mahtavat bileet *pahis**plur*...Kyl kannatti lähtä...Ja proteuksen setti taas rulas *pahis*...Neonki oli ihan jees...On ne kyl hassui setii kummatki *hymy*...Jalat oli kyl eilen aamul ihan hellään... *enkeli*

-I`m really mad-

(muokattu 18.2.2002 13:50:00)
puupi

Posts: 385

#20 • • puupi the puupi
Puupi tykkäs niin paljon et meni tän vuoden bile listan kärkeen niin et surisi.. mäkin olin jo menny väsymyksiin ku sen tonin ja harrin setin olin hypelly. Se dj fure soitti muutamii innostavia, mut kun se kevin energy rupes koskettelee sitä soitintaan niin mulla tippus tukka päästä ja se on nyt mun ihan uus super idooli !!!*plur* NIIN pätevä poika et huh huh!!*sydän*

--
KM