No more Rock N Roll

57 posts, 3 pages, 13,886 views

bianca

Posts: 207

#21 • • bianca hippiäinen
epistä *suru* oisin tahtont pitkästä aikaa suomen upeisiin bileisiin mutta ystävän hätä vei ekan sijan. ehkä oli hyvä leikkiä *enkeli*ä tällä kertaa. ja bileitähän tulee ja menee, fiilistä vaan peliin biksu *hymy*

--
en tiedä minne olen menossa
mutta olen matkalla

Avatar
#22 • • kissa Guest
Mustakin oli kyl parhaat bileet aikoihin. Tuli tanssittuu jalat ihan muussix... Neonin uus levy aivan helmi-parast mitä oon tähän asti kuulluu. Protskunkin levy jees!!
Jengii oli kivasti ja meno mahtavaa, jatkoja jäin kaipaamaan. Kevin energy rulez..!!!*plur* *plur* *plur*
Avatar
#23 • • Pilperiina Guest
Pippalot oli aivan mahtavat!!!!!! Oli kyllä sellainen kuntorääkki et tahtois heti uudestaan :) Pluton pippaloita innolla odottaa, jos pojat olis taas vedossa,Futuresta jäi ainakin hyvä mieli. Kaikki te jotka pukeuduitte makasiineille niin paljon tsemii,on kiva nähdä muitakin värejä kuin mustia :) Nähdään kaikki Plutossa...
anqqa

Posts: 4,034

#24 • • anqqa tirehtööri
kissa, hienoa, kiitoksia kuvista jo etukäteen :) myös ymmärtääkseni cosmikki antaa kuvat tänne? toos siitäkin jo =)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#25 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Siis apumau!!!!!!!!!!Nyt oli pileet mun makuun...tosin saavuin paikalle duunista melkeen suoraan ja vasta puolen yön jälkeen, mut mitään en menettänyt, sillä näitä "omia poikia"kuulee soittavan uuseemmin kun ulkomaisia....Jakso tampata loppuun asti!!!AIVAN IHANAAAAAA!!!TERKKUJA VAAN KAIKILLE!!!Juu ja menee ihan kevyesti pileiden ykköseksi!!!!*sydän**sydän**sydän*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Avatar
#26 • • Proximus Guest
hei cosmikki,pystyisitkö heittää mun sähköpostiin niitä kuvia mitä otit bileistä??*enkeli*
cosmikki

Posts: 1,261

#27 • • cosmikki
...helpommin homma ehkä toimii niin että tulet sitten tänne tsekkaamaan ne kuvat *vink*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

cosmikki

Posts: 1,261

#28 • • cosmikki
...niin joo. ja vielä tosta plutosta. mulle ei ainakaan futuresta mitkään extra hyvät muistot jääneet joten en osaa sanoa aionko plutoon tulla.

...se on se ikuinen vanha-syndrooma... vaikka dj:t toimii niin mikään muu ei toimikaan..

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

scobl

Posts: 755

#29 • • scobl
cosmikki miksi sinulla on se vanha-syndrooma? :) On se ihan hyvä paikka, tanssilattia on suuri ja äänikin on hyvä edessä... tosin juomat on kalliita, mutta varmaan kannattaa ottaa hieman ennen kuin menee sinne, ette tarvitse paljon ostaaa *nauraa*

--
bred na net

cosmikki

Posts: 1,261

#30 • • cosmikki
..siis ei toi juoma puoli mulle mitään ongelmaa tuota koska aika pitkälle bileissä yleensä vesilinjalla olen...

mutta omasta mielestäni äänentoisto on surkea - eteen on aina mahdotonta edes päästä, ilmastointi on jostain todella syvältä - pääsalissa kuuma, aulassa ja muissa tiloissa Kylmä, ja ne ihmiset...

..mutta jokaisella olkoot oikeus mielipiteeseensä. kiva jos joku tykkää *hymy*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

cicca82

Posts: 190

#31 • • cicca82
Mä olen katkera niin kateellinen ja vihreä, kuin avomaakurkku... Meidän piti tulla no moreen, mutta ei saatu isoo autoo kaverin porukoilta lainaan... SNIRF!!!!!!!!!!!!!!!!=(*suru*

--
partyparty im here so also party is here

cosmikki

Posts: 1,261

#32 • • cosmikki
Catty; uusia bileitä tulee aina - jos ollenkaan lohduttaa, mutta ei välttämättä no moren veroisia *vink**nauru*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

scobl

Posts: 755

#33 • • scobl
cosmiikki kyllä tulee! meidän VIP bileet! *nauraa*

--
bred na net

cosmikki

Posts: 1,261

#34 • • cosmikki
uuu.. meidän VIPpi bileet. ne ovat jo legndat ennenkuin on päätetty mistään mitään - niistä Ei voi tulla huonoja *nauru**plur*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

|Cronos|

Posts: 1,118

#35 • • |Cronos| the Moose
Bileet oli kyl ihan hyvät mut harmitti vaan hieman kun oli hieman kuuppa jumissa niin alusta ei meinannut tulla mitään ja lopussa oli aivan liian väsyny...
Täytyy sanoa, että tykkäsin paikan valaistuksesta eikä siellä ollut niin ahdasta kuin kuvittelin.. istumapaikkoja olisi kylläkin saanut olla hieman enemmän...
Harri-sedän uusi levy on kyllä hyvä.. odotin kyllä hieman rankempaa tavaraa mutta kaikkea ei tietenkään saa...
Ps. mistä saa Neonin levyjä olen yrittänyt hiemn kysellä mutta kukaan ei oikein tiedä...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Avatar
#36 • • Proximus Guest
Neonilta itseltään hintaan 7
hyviä levyjä*pahis*
mixed~thunder

Posts: 524

#37 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Cosmikille thanxit jo etukäteen jos kerta viitsit lähettää ne kuvat missä Mä ja Slush zembaloidaan*nauru*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

cosmikki

Posts: 1,261

#38 • • cosmikki
..kyllähän minä lähettelen, kunhan eka saan valikoitua muutamia kuvia kvaakkikselle lähetettäväksi ;D

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

slush

Posts: 685

#39 • • slush
Cosmikki, ihan jees kuvat mutta ei sittenkään oo kivaa ku samppa laittaa ne kaikki sivuillensa *suru* noh, kai mä sen kestän.. *pahis*

--
Miks mulle aina käy näin???

mixed~thunder

Posts: 524

#40 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Mitäs pahaa niissä reivikuvissa sitten muka on kun vertaa mitä kuvia laivalta tuli otettua*heiii* Vai kiistätkö muka etteikö olisi paljon nolompia ne laivakuvat??*vink*
Härdelli*plur*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.: