Lyylikki, 1.11.2007 17:46:
---
Mellu-, 30.10.2007 16:17:
---
Suomessa julkaistaan nykyään paljonpaljon kirjoja pokkareina, eikä niiden lähettäminen tule mitenkään ökykalliiksi (osa saattaa peräti mahtua postiluukustakin). Joten nyt langat kuumiksi ja pyydät kerran viikossa/kuussa yhtä kaveria/sukulaista pistämään (omasta mielestään hyvän) kirjan postiin ja kohta sulla on paljon mielenkiintoista luettavaa siellä, eikä aina sitä samaa.
Ja kun saat ne luettua, niin parhaat säilöt itsellesi ja loput laitat kiertoon. Saat esim. bookcrossingista hauskan uuden harrastuksen vieläpä
Itse aina raahaan siskon luona Irlannissa käydessäni matkalaukun puolillaan kirjoja, sinne mahtuu sitten mukavasti ostokset, kun tulee takaisin. Pieni suomalainen yhteisö saa niistä hulvatonta luettavaa yleensä pitkäksikin aikaa.
P.S. Kun annat osoitteesi, niin laitan täältä meitsin hyllystä jonkun teoksen tulemaan
P.P.S. Kun isoisä Suomeen hiihti on itsellä työn alla ja lukemista odottaa kasa kaverilta lainattuja Sipilän pokkareita.
Hep hep hep! Kuulostaa mahtavalta! Voisinki laittaa suomalaistutuille sitten kiertoon kun ite oon lukenu (oon lukenu niidenki kaikki suomalaiset kirjat ) hmm hmm.. rohkenisinkohan sulle osotteeni laittaa siinä toivossa että sais jotain fiksuu luettavaa