Kolahtaako kirjat?

1,348 posts, 68 pages, 556,286 views

JustinSan

Posts: 822

#441 • • JustinSan Nullius in verba

Blues:
---
JustinSan:
Mistäs moinen järjestys? O_o

---


Tarina etenee sen mukaan *hymy*



Mun mielestä tarina eteni suht kronologisesti järjestyksessä Tai-Pan (1700-luku), Gai-Jin (1800-luku) ja Noble House (1900-luku) *ding*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

xl8r

Posts: 2,227

#442 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Tulee luettua ainakin jonkin verran, tosin viime vuosina on lukeminen keskittynyt lähinnä tietopainoitteisiin teoksiin.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Blues

Posts: 5,414

#444 • • Blues Koning van Afrika

JustinSan:
Mun mielestä tarina eteni suht kronologisesti järjestyksessä Tai-Pan (1700-luku), Gai-Jin (1800-luku) ja Noble House (1900-luku) *ding*



Damn..olenkohan väärässä..en ole meinaa lukenut Noble Housea *blush*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

perhosnei

Posts: 85

#445 • • perhosnei siivellinen
kolisee. tällä hetkellä menossa Margaret Atwoodin Oryx & Crake. vaikuttaa erittäin lupaavalta
Avatar
#446 • • Ketku Guest
Kaikki rokkareiden elämänkertomukset on *sydän**sydän**sydän*
Ennen kaikkea Mötley Crue-the dirt on niiiin huippu et huhhuh!!!!!!!!!!
Avatar
#447 • • gnomex Guest
Oikeestaan muuta ei tuu luettuu ku sotahistoriaa, fysiikkaa ja tähtitiedettä. Stephen Hawkingin teokset on aika jees ja sit tommonen Brian Greenen kirjottama Kätketyt ulottuvuudet, näillä saa pään sekasin *nauru*
Avatar
#448 • • Annakins Guest
Tällä hetkellä menossa Carrie Ann Weaver: A Journey through Militant Islam ja Steven Heydemann (ed.) War, Institutions and Social Change in the Middle East, fiktiosta Joseph Hellerin Catch as Catch Can ja yhden iranilaisen naisen kirjoittama Reading Lolita in Tehran (siitä on kuulemma tulossa leffa lähiaikoina).

Luin joskus kesällä Dan Brownin kirjat, mutta kun yhden luettuani ne oli jo täysin arvattavia ja loppu oli aina huonompi kuin kirja muuten, niin en jaksa enää innostua, Digital Fortress oli se mikä jäi lukematta.
rZi

Posts: 587

#449 • • rZi 42
Pitkään on pitänyt alottaa "Da Vinci koodi", kun kaverit ja tutut sitä on ylistänyt.
Nefertete

Posts: 665

#450 • • Nefertete pile-eläin
Itse olen metsästänyt kirjastoista Robin Hobb:n Fool's Fate:a..Kaikki muut sarjan kirjat jo luettu :)
Just luin kirjaston sivuilta, että sarjan kakkososakin on jo suomennettu, eli pitää se varmaan vielä suomeksikin lukea, kunhan ton kolmososan ensin saan käsiini.

--
Toiset tykkää muhkummasta.

~~MillaMágico~~

Posts: 152

#451 • • ~~MillaMágico~~

Peter P:
Pitkään on pitänyt alottaa "Da Vinci koodi", kun kaverit ja tutut sitä on ylistänyt.



Todellakin kannattaa alottaa...huikee...
dj SäPi

Posts: 57

#452 • • dj SäPi Team FFF, allstars
Kyllä kolahtaa..
Hermann Hesse, runot ja filosofiset järkäleet ja vähän pienemmätkin vonkaleet...ja joskus jotain jänskää keventämään...

--
Power to the people
Reclaim the streets
Team FFF infinity

henkka

Posts: 4,973

#454 • • henkka

Peter P:
Pitkään on pitänyt alottaa "Da Vinci koodi", kun kaverit ja tutut sitä on ylistänyt.



Lue ekaks Angels & Demons. Sama päähenkilö, tapahtumat sijoittuvat vuotta aiempaan kuin Da Vinci koodissa. IMO oli pajon parempi kuin jälkimmäinen. Da Vinci koodi seuras mun mielestä liian paljon samaa kaavaa.
placiq

Posts: 1,260

#455 • • placiq Jorkki

henkka:
---
Peter P:
Pitkään on pitänyt alottaa "Da Vinci koodi", kun kaverit ja tutut sitä on ylistänyt.

---


Lue ekaks Angels & Demons. Sama päähenkilö, tapahtumat sijoittuvat vuotta aiempaan kuin Da Vinci koodissa. IMO oli pajon parempi kuin jälkimmäinen. Da Vinci koodi seuras mun mielestä liian paljon samaa kaavaa.



Pitänee alottaa kans lukeen tota Angels and Demons,
tosin Brownin Da Vinci Koodi ja Digital Fortress ei hirveesti kolahtanu..
Eminem

Posts: 66

#456 • • Eminem Pikakivääri
Kyllä kolahtaa*joo* Higgins Clark, Cornwell, Fielding, Niccy French, Anne Rice.....listaa vois jatkaa vaikka kuinka!! Vanki nimeltä Papillon on aivan loistava, Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa*iloinen* oishan noita jos alkas luettelee!!*hymy*
Hansu

Posts: 481

#457 • • Hansu

EskimoF:
Vanki nimeltä Papillon on aivan loistava


Jep. Tämä oli ensimmäisiä kirjoja jotka _todella_ kolahtivat. Papillonin sinnikkyys ja vapaudenkaipuu tekivät lähtemättömän vaikutuksen. Leffan näin vasta myöhemmin, eikä se tietenkään päässyt edes samalle lähtöviivalle kirjan kanssa, vaikkei kuitenkaan huono ollut.
Epailija

Posts: 5,636

#458 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Tällä hetkellä menossa William Gibsonin "Pattern Recognition". Ehdottomasti kauneinta kielenkäyttöä, mihin olen törmännyt. Adams ja Pratchett kumppaneineen osaavat kyllä käyttää sanan säilää hemmetin etevästi, mutta Gibsonin ilmaisu on kyllä omaa luokkaansa - ajoittain vaativaa, oivaltavaa, huoliteltua ja tyylitietoista. Isoja sanoja ja raikkaita metaforia. Kuin katsoisi taistelulaivojen esittävän Pähkinänsärkijää - ja saavan sen näyttämään hyvältä. Tai jotain.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

toma

Posts: 2,009

#459 • • Edited toma Tototoototo

Epailija, Kuin katsoisi taistelulaivojen esittävän Pähkinänsärkijää - ja saavan sen näyttämään hyvältä. Tai jotain.



:D Kuulostaapa hyvältä, onko tuo tuore Gibson?

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac