Mulla lukuinto riippuu vaan aika paljon siitä minkälaisia kirjoja sattuu käsiin tipahtamaan. Huono, tylsä tai yli mun ymmärryksen oleva kirja saa mut helposti lopettamaan lukemisen pitkäksikin aikaa.
1,348 posts, 68 pages, 581,226 views
Panfobia:
Haluaisin tietää kiinnostaako ketään enää nykymaailman kiireessä lukeminen? Ja jos vastaus oli kyllä, millaisia kirjoja luette?
Neko:
Muita suosikkeja löytyy yllättäen fantasia/nuortenkirjoista, Neil Gaimanin kirjat "Tähtisumua" ja "Coraline varjojen talossa" ovat molemmat mieleeni.
Omnivore:
---
Neko:
Muita suosikkeja löytyy yllättäen fantasia/nuortenkirjoista, Neil Gaimanin kirjat "Tähtisumua" ja "Coraline varjojen talossa" ovat molemmat mieleeni.
---
Gaimanista pitäville suosittelen lisäksi tutustumaan lastenkirjoihin The Wolves In The Walls ja The Day I Swapped My Dad for Two Goldfish
jivamukti:
Raamatun ja Koraanin, joita voi vilpittömästi suositella kaikille, jotka haluavat saada ensikäden tietoa uskonnosta. Avautuu aivan erlainen kokonaisnäkymä kristinuskoon ja islamiin kuin mitä uskonoppineet haluavat viestiä.
salaisinko?:
raamattua koitin kanssa lukea, mutta lainaten erään juhan sanoja "alkoi vituttamaan kesken luekmisen niin paljon, etten edes halunnut jatkaa loppuun". laskisin itse raamatun mielettömäksi siinä mielessä missä osan uskonnonkirjallisuutta kanssa
tomppi:
tällä hetkellä luen Hunter S Thompsonin - Better than Sex kirjaa joka mulla on ollut aivan liian kauan (sorry Anton).
typo:
...Vasta jokin aika sitten sain Robin Hobbin loistavan fantasiatrilogian The Farseer Saga luettua loppuun...
solena:
Da vince code oli kyllä kiva lukee. Taas yks sella nen kirja josta ei saa silmiä irti kun alkuun pääsee*nauru*
Hansu:
Tämä on kyllä tosiaankin _loistava_ trilogia, uskaltaisin jopa väittää että Sormusten herra jää kakkoseksi. Näkijän taru on mielestäni paljon synkempi ja lohduttomampi ja jollakin lailla henkilöiden (etenkin päähenkilön Fitzin) kohtalot koskettavat syvemmältä. Suosittelen koko saagaa lämpimästi.