1,348 posts, 68 pages, 681,508 views
Vähän harmittaa, että lukemisesta on jäänyt niin ikävä kuva kouluajoista, vaikka lehtiä ym. olen aina lukenut mielelläni. Käsittääkseni se on myös paljolti siitä kiinni missä määrin kotona on harrastettu lukemista, elikkä siltäkään puolelta ei järin ole rohkaisua tullut. Harmi sinänsä. Ehkäpä kiinostus lukemiseenkin vielä herää..
Myös Douglas Adamsin koko Linnunrata eepos on aivan mainio... Kaikki Adamsin klassikot samoissa kansissa...
Jos joku pitää muinaisesta Egyptistä niin kannattaa lukea Wilbur Smithin Joen Jumala ja Niilin Noita... Mainioita kirjoja...
fantasiaa on vaa paljon kivempi lukee alkuperäsel kielel eikä käännöksenä. mut kyl muutkin kirjat on ihan jees, varsinkin brittiläiset romaanit. ja novelleist tykkään..

kirjoista voi olla paljonkin hyötyä... vihaan lukemista, ja ainoat kirjat mitä luen ovat tentti- tai pääsykoekirjoja... lukiossa äikän tunnilla luin pakollisia kirjoja jokaisella kurssilla... valitsin kaikkein järkyttävimmät ja shokeeraavimmat kirjat, mutta mielestäni ne olivat erittäin pliisuja... blaah,
mutta nauttikaa te muut minunkin puolesta*joo*
mutta kuitenki ne kirjat... raamattuu oon lukenu se on harvinaisen mielenkiintonen kirja suosittelen 

kolmannella kierroksella alkaa hahmoista paljastua mitä mielenkiintoisempia piirteitä..juuh.Saara:
Paras kirja jonka olen lukenu on ehdottomasti Neil Gaimanin Neverwhere... Kannattaa lukea jos ei oo viel lukenu
kilobitti:
---
alek száhala:
Kielten x kieliopit kolahtaa aina.. uh.. Löytyykin jo hyllystä (osa tosin englannin ja espanjankielisinä)
---
Mielenkiintoinen harrastus, eittämättä - enpä ole kuullut kieliopin harrastajasta aiemmin*hih*