http://www.city.fi/artikkeli/Hatkat/1056/
336 posts, 17 pages, 120,960 views
sativa, 24.2.2009 13:34:
Se mua ärsyttää, että kun nyt olen ensimmäisen kerran saikulla ja soitan sinne, etten pääse valitettavasti töihin, niin ollaan tosi kyrpä ottassa kun muille (meitä on vain 6 työntekijää) varmaan tuotais C-vitaminitkin sängyn laidalle.
sativa,
[...]
Oon aika lähellä irtisanoutumista.
Zapa, 3.3.2009 18:13:
Tää on taas niitä päiviä kun toivoisi, ettei olisi ottanut vastuuta lisää vaikka palkka nousikin mukavasti. Vittu kun ongelmat eivät ole suoranaisesti edes minun vika, vaan ulkoisten palvelutoimittajien. Koita siinä sitten taiteilla oman hlökunnan ja toimittajien välissä, perkele jätän kaikki toimittajien laskut maksamatta stana.
sativa, 1.3.2009 14:01:
---
"Onko sulla motivaatio-ongelma?"
"Mulla on varmaa poskiontelotulehdus..."
"Ei, kyllä toi mun mielestä vähän motivaatio-ongelmalta kuulostaa!!"
"Ei tämä liity mitenkään motivaatio-ongelmaan, mä oon tosi kipeä"
"Jooo, Katotaan nyt mutta ei tämä nyt kyll oikein hyvältä näytä (oon koeajalla)!! Sulla olis huomennakin vuoro ja maanantaina!!"
"Jaahas, onko niitä siirretty kun ei mulla ainakaan aikasemmin ole ollut...?"
"Mikset sä tiedä sun vuorojas??? Mikset sä oo soittanu töihin ja kysynyt???"
"... Nooo mä ajattelin, että mulle ilmotettas jos niitä mentäs yhtäkkiä vaihteleen?"
Kävin sit yksityisellä lääkärillä, eihän meillä mitään työterveyttä edes ole, ja mulla oli se poskiontelotulehdus...
Siis voi jumalauta.... Naurettavinta, kyllä mun äänestäkin nyt kuulee että oon oikeasti kipeenä. Mut eipä toi pomo oo ikinä mitään muuta tehnytkään, kuin valittanut. Tosi motivoivaa sekin!!!!!!!
mark hamilton, 4.3.2009 10:04:
maksutomattomat kännit
wiwi, 4.3.2009 10:13:
---
maksutomattomat kännit
---
Kannatetaan!
Freja, 20.2.2009 11:34:
Toki toi briiffaus-juttu ei oo niiin huono lause, mut itse sana "Briiffaus" on iha vitun tyhmä.
---
sativa, 4.3.2009 17:42:
---
---
Siis voi jumalauta.... Naurettavinta, kyllä mun äänestäkin nyt kuulee että oon oikeasti kipeenä. Mut eipä toi pomo oo ikinä mitään muuta tehnytkään, kuin valittanut. Tosi motivoivaa sekin!!!!!!!
---
Oon nyt ihan maassa kun en tiedä mitä tehdä
Kävin eilen duunissa, ja tän kuun vuorot oli tehty ja mulle ei ollu laitettu yhtään vuoroja!! Sopparis lukee, että vuoroja mulla pitäis olla 0 - 40 h / vko, eli periaatteessa toi menee ihan sopimuksen mukaan. Mut jos mä nyt sanon itseni irti, niin mistä mä saan rahaa? Mua harmittaa, ku oon säästänyt matkakassaa, joten en usko et saisin sossustakaan mitään? Saanko mistään mitään, jos mulla on itellä säästörahaa? Entäs sairasloma? En voi tuollakaan enää jatkaa..
Tuossakin on taas rikottu työlainsäädäntöä. Esinnäkin työnantajan pitää järjestää esim. yksityiselle maksutomattomat kännit jos ei muuta vaihtaria ole.