Miten nukut tai haluaisit nukkua säädön / hoidon / poika-/tyttöystävän / (avo)puolison tms. kanssa?

125 posts, 7 pages, 84,060 views

aada

Posts: 736

#121 • • aada

Replying to Miten nukut tai haluaisit nukkua säädön / hoidon / poika-/tyttöystävän / (avo)puolison tms. kanssa?:

astaroth, 2.6.2010 01:30:
---
remotion, 2.6.2010 00:45:
---
aada, 1.6.2010 23:03:
Riippuu suhteesta siihen toiseen osapuoleen. Jos on jotain vakavampaa, niin varmaan aika lähellä, kosketellen. Aiemmin tykkäsin olla lusikassa, enää en ole niin varma siitä. Jos on vain joku satunnainen juttu kyseessä, niin mahdollisimman kaukana siitä toisesta. En halua yhtään, että muhun kosketaan.
---
taidan ymmärtää väärin mutta miksi sitten nukkua jonkun epämielyttävän seurassa laisinkaan?

---

kieltämättä rupesi hymyilyttämään, kun kuvitteli yhden alkavan heti hommien jälkeen huutamaan "hyi yäk älä koske muhun!" :D



No en mä ihan noin. Lähinnä irtaudun nopeasti, käännän kylkeä ja menen mahdollisimman kauas sängyn laitaan. Kyllä ne yleensä siitä tajuaa.
Jago

Posts: 4,039

#122 • • Jago un-trained monkee
Mä tartten omaa tilaa nukkuessa. Vastasin, että omilla puolilla

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Sallakat

Posts: 2,220

#123 • • Sallakat jungle, baby !
10 vuotta kestäneessä suhteessa se ei oo ihan justiinsa niin :P eli usein pussaillaa hyvät yöt ja käydään nukkumaan omille paikoille, mutta joskus taas voi olla kiva käpertyä lähekkäin.
¡ Previous post a few years ago !
Daavid

Posts: 18

#124 • • Daavid
Tairan olla erikoinen mies et en juur välitä lusikasta. Pää on ihmisen painavin osa ja sekun naisen on mun käsivarren päällä niin jo puutuu käsi! Paljon kivempi on et mää olen selälläni ja nainen kainalossa niin et sen käsi kietoutuneena mun ympäri

Mut toi on aik yleistä et nainen ei osaa nukahtaa jos päässä pyörii jotain asioita, ite huomannu sen jos tyttö pyörii ku hyrrä niin siinä sit ollaan