125 posts, 7 pages, 86,784 views
Avangion, 28.8.2008 12:17:
Itse olen kunnon lämpöpatteri, joten toinen puolisko saisi olla fyysisesti viileämpää sorttia. Voin sitten pitää lämpimänä. Kaksi patteria tuottaisi vain kaksi lämpöhalvausta.
Avangion, 28.8.2008 12:17:
Itse olen kunnon lämpöpatteri, joten toinen puolisko saisi olla fyysisesti viileämpää sorttia. Voin sitten pitää lämpimänä. Kaksi patteria tuottaisi vain kaksi lämpöhalvausta.
Sleepbuddy olisi pop! Anyone?
tiiainen, 28.8.2008 09:22:
Harmi kyllä pääsen nukkumaan muruni viereen oikeastaan vain viikonloppuisin joten silloin kömmin tietysti kainaloon tai painaudun selkään vasten tai vaihtoehtoisesti mä nukun sen sylissä. Sitten kun nukahdetaan tai tulee muuten vaan kuuma niin käännytään hieman erilleen tai nukutaan omilla puolilla. Välillä on käsi eksyny toisen päälle tai sitten oon hivuttautunu taas kokonaan kainaloon. Niskat kärsii siitä hiukan mut silti paras paikka*plur*Sitten on niitä poikkeuksellisia viikonloppuja kun jompikumpi kuorsaa armottoman kovaan ääneen lattialla, joskus jopa koiran patjalla :D
wiwi, 28.8.2008 13:19:
Haa! Klassinen "ylimääräisen olkapään dilemma". Oon etsinyt siihen ratkaisua jo vuosia.
pirpeli, 28.8.2008 13:25:
---
Haa! Klassinen "ylimääräisen olkapään dilemma". Oon etsinyt siihen ratkaisua jo vuosia.
---
Hitsi, törmäsin StumbleUponissa kerran sellaselle sivustolle, jossa oli myynnissä just "ylimääräiselle olkapäälle ja kädelle" suunniteltuja patjoja :D Se oli sellanen, jossa oli ikäänkuin käden ja olkapään mentävä kanava, et kun nukku kyljellään, niin käsi oli omassa kolossaan... En nyt vaan muista, mikä sivu se oli :/
wiwi, 28.8.2008 13:26:
:D Unbelievable! Joku muukin on siis miettinyt asiaa.
Hitchhiker, 28.8.2008 13:28:
Toisella puoliskolla tulee olemaan ongelmia sen suhteen (jos nyt jostain simmoinen löytyy) miten minä nukun, pyörin hyvin paljon sängyssä ja välillä tuntuu ettei nykyinenkään sänky riitä itselle koon suhteen. Olisi kiva nukkua siten että (nukun itse nks. supermanina, eli vatsallani toinen jalka koukussa ja toinen suorassa, toinen käsi eteenpäin suorana ja toinen taitettuna tyynyn alle), toisen jalka olisi oman suorassa olevan jalan päällä ja mahdollisesti käsi ympärillä, jos siis vain saa mahdutettua sen kätensä jotenkin tuohon asentoon (tai itsensä mahdutettua tuohon viereen ). Toki tilanteeseen tulee sopeutua puolin, sekä toisin.
pirpeli, 28.8.2008 13:30:
---
wiwi, 28.8.2008 13:26:
:D Unbelievable! Joku muukin on siis miettinyt asiaa.
---
http://inventorspot.com/articles/love_mattress_modern_sleeping_so_9568?dupe
anthocyan, 28.8.2008 14:38:
Voisin nukkua vaikka koko yön sylikkäin mahdollisimman lähellä toista. Ihaninta on nukkua niin, että toinen on selällään ja sitten saa olla siinä vieressä osittain päällä kyljellään
Niin, että on mahdollisimman lähellä toista