Miten nukut tai haluaisit nukkua säädön / hoidon / poika-/tyttöystävän / (avo)puolison tms. kanssa?

125 posts, 7 pages, 84,056 views

tir

Posts: 951

#41 • • Edited tir
mahdollisimman lähellä. lusikka osoittautunut parhaimmaksi.
yleensä sitä pyörähtää jossain välissä kauemmas mutta aamulla kömpii kyllä takaisin iholle kiinni. tosin viime aikoina tullut myös huomattua nukkuneensa ihan kiinni toisessa koko yön..
Syce

Posts: 1,649

#42 • • Syce
Hyvin ja sängyssä! *piis*
Marianne

Posts: 146

#43 • • Marianne
ite en kykene nukkumaan toisen kainalossa yms kosketuksissa kuin äärimmäisen väsyneenä, voin mieheni mieliksi olla tovin alkuyöstä kainalossa mutta jossain vaiheessa on pakko hivuttautua "omalle puolelle"..
Olishan se ihanaa osata nukkua rakkaan kainalossa mutta kun ei niin ei, ainakaan vielä.. On se luvannut opettaa mut tavoille*nauru*

--
Se joka saa hyvän kasvatuksen, siitä tulee kiltti.
Sellaisella, joka saa huonon kasvatuksen on kivaa.
Timo 6v.

Mimir

Posts: 1,366

#44 • • Mimir Rouva Yninä
Sänkyyn mentyä vietetään kyllä aikaa lusikassa tai muuten halien, mutta nukahdetaan erillemme, toiselle tulee muuten niin kamalan kuuma. Joskus harvoin saan nukahtaa syliin (nukahdan yleensä parissa minuutissa) ja se on ihan parhautta *sydän* Harmi vaan, että oon unissani aika jyrä ja mua on kuulema hyvin vaikea siirtää siitä enää pois ku alan tappelemaan vastaan :D Mut pääasiassa nukutaan erillämme, hellimistä ja halimista tapahtuu sitte ku ollaan hereillä.

--
[Wings are growing on her.]

Optik

Posts: 1,691

#45 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Alasti lusikassa on kivaa köllötellä *joo*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Takyon

Posts: 2,945

#46 • • Edited Takyon Möwkö

Optik, 28.8.2008 16:59:
Alasti lusikassa on kivaa köllötellä *joo*



Todella *joo*

Mä oon myös sellanen lämpöpatteri että hiki tulee. Mutta tulkoot, se asento vaan on niin parhautta *hihu*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Wolverine

Posts: 1,860

#47 • • Wolverine
oonko oikeesti ainoo joka kaipaa omaa tilaa? ennen nukkumaanmenoa on toki kiva lusikoida ja muuta mut kyl sit ku oikeesti tekee mieli nukkua niin käännän tylysti kylkeä ja otan itelleni sen tarvittavan tilan sängyssä.
oooo

Posts: 1,249

#48 • • oooo
En pysty yleensä nukahtamaan jos en missään vaiheessa mene "omalle puolelle". Lisäksi meillä pitää olla kaksi peittoa, koska muuten mussu joutuu nukkumaan ilman. Minä otan ja myllään nimittäin koko peiton, aina.

Sängyn pitää olla leveä, koska nukun hieman leveästi.
Mussu nukkuu taas superleveästi humalassa ja joudun vähän siirtelemään niitä raajoja =)
Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#49 • • Mao & Taikahattu UG-///

Wolverine, 28.8.2008 19:07:
oonko oikeesti ainoo joka kaipaa omaa tilaa? ennen nukkumaanmenoa on toki kiva lusikoida ja muuta mut kyl sit ku oikeesti tekee mieli nukkua niin käännän tylysti kylkeä ja otan itelleni sen tarvittavan tilan sängyssä.



Et oo ainut! :D

Eukko vaan tahtoo olla aina eri mieltä, heti kun se nukahtaa, niin tunkee taas iholle...

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

ramsau

Posts: 403

#50 • • ramsau chuck my norris
Jos nyt saisi edes yksin unta, niin voisi miettiä nukkumista jonkun kanssa.

Eli vaihtelevasti. Joskus hyvin, joskus huonosti. Eipä siihen ikinä mitään tiettyä kaavaa ole.
turquoise

Posts: 732

#51 • • Edited turquoise e-ra2co

ramsau, 28.8.2008 20:08:
Jos nyt saisi edes yksin unta, niin voisi miettiä nukkumista jonkun kanssa.



Lol juu ihan sama juttu, jo sekin häiritsee mun uniani jos joku kaveri nukkuu patjalla tossa lattialla *justjoo* Ja tämä vaiva on kyllä kaikkea muuta kuin mukava... Voisin ottaa lainan, jos pystyisin rahalla ostamaan normaalit/ normaalia paremmat unenlahjat.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Taskupeikko

Posts: 54

#52 • • Taskupeikko

MaoTse, 28.8.2008 19:47:
Eukko vaan tahtoo olla aina eri mieltä, heti kun se nukahtaa, niin tunkee taas iholle...



Ja pyhpah, tykkäät kuitenkin! *pepsodent*
UzU

Posts: 2,361

#53 • • UzU [33100]

Wolverine, 28.8.2008 19:07:
oonko oikeesti ainoo joka kaipaa omaa tilaa? ennen nukkumaanmenoa on toki kiva lusikoida ja muuta mut kyl sit ku oikeesti tekee mieli nukkua niin käännän tylysti kylkeä ja otan itelleni sen tarvittavan tilan sängyssä.



Oonko mä ainut jolle tulee lusikoinnista jotain ihan muuta mieleen?
zenroph

Posts: 102

#54 • • zenroph nerokkain aikaansaaaj

Wolverine, 28.8.2008 19:07:
oonko oikeesti ainoo joka kaipaa omaa tilaa? ennen nukkumaanmenoa on toki kiva lusikoida ja muuta mut kyl sit ku oikeesti tekee mieli nukkua niin käännän tylysti kylkeä ja otan itelleni sen tarvittavan tilan sängyssä.



True, true. Likalle yleensä kaikki kaikessa on ollut se et on ihan kroppa kroppaa vasten, mut parinkymmenen minuutin päästä ne likan hiukset on suussa ja sieraimissa ja hikeä pukkaa ja sit jos vielä pieraisee saman peiton alle ni johas jotain. Joten itse tykkään ensin olla toisen vieressä lusikka- tai ns. "muna perseessä" -asennossa, ja kun likka vaikuttaa olevan unessa niin sitten etäisyyttä ja omaan kylmyyteen nukkumaan.
Nasutin

Posts: 265

#55 • • Nasutin

zenroph, 28.8.2008 21:34:
---
parinkymmenen minuutin päästä ne likan hiukset on suussa ja sieraimissa



Haha, kovin tutun kuuloinen lause ukon suusta... Muutamalla ärräpäällä varustettuna! *nauru*

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#56 • • Peikkotyttö
Uh,vihaan kaikkia lusikoita ja muita turhia lääppimisiä nukkuessa. Tulee kuuma ja haluan kääntyillä ja pyöriä ihan rauhassa. Jos nukutaan niin sit nukutaan,valveilla voi sit hinkuttaa itteensä toiseen niin paljon ku sielu sietää.

--
Groove is in the Heart

Heli

Posts: 1,489

#57 • • Heli vai kuka se oli

Peikkotyttö, 28.8.2008 23:19:
Uh,vihaan kaikkia lusikoita ja muita turhia lääppimisiä nukkuessa. Tulee kuuma ja haluan kääntyillä ja pyöriä ihan rauhassa. Jos nukutaan niin sit nukutaan,valveilla voi sit hinkuttaa itteensä toiseen niin paljon ku sielu sietää.




WORD.
mä nukun mahdollisimman kaukana toisesta ihan vaan senki takia et tapaan pyöriä ja ettiä oikeeta nukkuasentoa ihan tositosi kauan,eipä mee sit hermot ainakaan siihen, et osuisin toiseen härvätessäni keskenäni.

--
ei se väärin ole.

Claquesous

Posts: 3,206

#58 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Ei mulla ole mitään asiaa. Halusin vain saada 2800 viestiä plakkariin.

Jee!

--
32. of December

monoxide

Posts: 193

#59 • • monoxide Lipton Cocton

UzU, 28.8.2008 21:17:
---
Wolverine, 28.8.2008 19:07:
oonko oikeesti ainoo joka kaipaa omaa tilaa? ennen nukkumaanmenoa on toki kiva lusikoida ja muuta mut kyl sit ku oikeesti tekee mieli nukkua niin käännän tylysti kylkeä ja otan itelleni sen tarvittavan tilan sängyssä.

---


Oonko mä ainut jolle tulee lusikoinnista jotain ihan muuta mieleen?



Et ole.

OZ!

--
Ei se matka tapa vaan vauhti!

Optik

Posts: 1,691

#60 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Näitä postauksia lukiessa suurin osa tuntuu pyörivän sängyissään kuin väkkärät illasta aamuun..

Ilmeisesti oon sitten häviävän pientä murto-osaa joukosta, joka ei hirveämmin liikehdi. Itseasiassa jos mä esim nukun sanotaan 120cm leveässä sängyssä, niin siinä on melkein 70 senttiä liikaa tyhjää tilaa.. Vaikka kuinka yritän aloittaa X-asennossa keskellä sänkyä, niin takuu varmasti herään kyljeltäni seinää vasten.. Itseasiassa mä en edes osaa nukahtaa muuten kuin kyljelläni maaten jostain kumman syystä.. *ding*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.