Huonot, ei-suositeltavat lomakohteet

140 posts, 7 pages, 46,276 views

HaTeFiNgEr

Posts: 124

#1 • • HaTeFiNgEr Boston Hc
omista kokemuksistani sanoisin huonoimmaksi kohteeksi KOS.. Syitä tähän on monia..
-Ruoka. Sai etsimällä etsiä edes yhtä hyvää ravintolaa.. kuka jaksaa syödä vkon verran jtn ranskiksii.. Monessa ravintolassa luvattiin tuoretta meriruokaa joka pvä,mutta minun mielestä ne ravintolat ei ollut tuoretta kalaa nähnytkään.. Moussakka jota niin kaikki kehuivat oli valmista mikrossa lämmitettävää eines moussakkaa joka ei maistunut millekkään.
-Rantaelämä.. Kohteessa oli vain yksi hyvä ranta jossain huitsin nevadassa asti, sielläkin jaksoi käydä vain kerran.. muut rannat olivat kivirantoja.
-Muu toiminta..Kaikki toiminta keskeytyi yhdelle pienelle rantakadulle..samassa yhteydessä oli joku kupponen baarikatu mistä ei saanut mitään irti..
Tuomio.. Olin jo 3 pvän päästä niin kypsä koko KOSSIN touhuun, että olisin ollut valmis lähtemään kotiin.. Ainoa hyvä asia koko reissulla oli yks hotellin AMIGO,joka päivästä toiseen jaksoi tehdä hyviä trinkssuja hotellin allas baarissa..
En Suosittele KOSSIA kenellekkään!!!!!!!!!
La Petite

Posts: 1,160

#2 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Koko Islas Canarias on melko turha.

--
Rem tene, verba seqventur

Jussi Soro

Posts: 6,385

#3 • • Jussi Soro choon!
Agia Napa oli melko heikko esitys. Sikahinnat, koko kaupungissa ei mitään nähtävää tai ostettavaa, vain turistirihkamamyymälöitä. Halvemmaksi tuli syödä ravintolassa, kuin ostaa aamupalaksi hotelliin leipää + päällisiä. Yks ainoo hyvä klubi, jossa 2 kertaa viikossa hyvää musaa, loput oli verrattavissa Onnelaan. Kännisiä brittejä aivan liikaa.

Positiivista tossa on se, että Kypros on aika pieni saari, joten bussilla pääsee helposti muuallekin tuolta. Ja muu Kypros vaikutti ihan kivalta.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#4 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
Dublin *igor*

tai no, ainaki asuinkohteena tää on aika nihkee... mutta
ei täällä kyllä turistitkaan oikein mitään tee muuta ku
dokaa ja kiertele katsomassa nähtävyyksiä, joita ei kyl
kovin montaa ole.

muualla Irlannissa on sentään kivoja pikkukyliä, joissa pitäisi
iteki enemmän päästä pyörimään.

niin ja, Dublin on likanen ja kallis :/

--
dasinoaisnvs

Mark

Posts: 7,311

#5 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Bali (tai ainakin Kuta).

Pelkkiä kusettavia hinduja ja Aussisurffareita. Jos ei diggaa surffata, Kuta tarjoaa yhtä paljon tekemistä ku vankilaselli. Ihmiset päällekäyviä ja vedättäjiä, ei voi kyllä suositella juuri kelleen *eiei*
-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Kon-tiki

Posts: 1,936

#6 • • Kon-tiki The Unsinkable
Slovenian rannikolla oleva Portoroz on itsessään paska esitys. Onneksi alle kilometrin päässä on aiemmin Venetsian ruhtinaskuntaan kuulunut kaunis kaupunki nimeltä Pula, jossa ajan sai paremmin kulumaan kuin 70-luvulla rakennetun kommarihotellin uima-altaalla (minkäänlaisia biitsejähän Portorozissa ei ole).

Jos Adrianmeren suunnalla liikutte, käykää ihmessä Kroatiassa tai Italiassa *nauru* ... ainiin ja Portoroz on kyl lähin tukikohta, jos haluaa yhdelle maailman parhaannäköisistä klubeista eli Ambasada Gavioliin (10 min. taksimatkan päässä Italian puolella).
phear

Posts: 804

#8 • • phear <X>
Allekirjoitan slovenian rannikon. Uimaan ei pääse mistään ja jengiä on aivan saatanasti.

Sunny Beach edustaa mulle kaikkea vastenmielistä matkailussa. Ei mitään muuta tekemistä kuin dokaaminen. Rihkamaa ja vedättäjiä joka nurkka täynnä.

Fuengirola. Neljän reissun kokemuksella (porukat asui siellä) voin todeta, ettei siellä ole mitään nähtävää/koettavaa/tekemistä. Samaa voinee sanoa kaikista aurinkorannikon isoista "lomakohteista".

Pariisi elokuussa, jos liiat turistimassat (erityisesti jenkkituristit) vituttaa.

Kouvola. *vink*

Toisaalta, kaikissa noissa on tullut koettua jotain hyvääkin.
hemuz

Posts: 2,178

#10 • • hemuz kätevä emäntä

phear, 26.8.2008 10:29:

Sunny Beach edustaa mulle kaikkea vastenmielistä matkailussa. Ei mitään muuta tekemistä kuin dokaaminen.



Siitähän sä et pidä ollenkaan *vink*
ludde

Posts: 148

#11 • • ludde Anna

phear, 26.8.2008 10:29:

Fuengirola. Neljän reissun kokemuksella (porukat asui siellä) voin todeta, ettei siellä ole mitään nähtävää/koettavaa/tekemistä. Samaa voinee sanoa kaikista aurinkorannikon isoista "lomakohteista".



Joo huhhuh mikä mesta..No eipä odotuksetkaan ollu kummoiset itse paikasta mut päätettiin käydä moikkaamas yhtä frendin tuttua joka siellä asustelee. Ihmiset oli tosi epäystävällisiä, baarit ihan hirveitä ja..ja..**ttu lista ois loputon mutta päätän tähän *vink* Seura oli sentään mukavaa *hihu*
phear

Posts: 804

#12 • • phear <X>

hemuz, 26.8.2008 10:32:
---
phear, 26.8.2008 10:29:

Sunny Beach edustaa mulle kaikkea vastenmielistä matkailussa. Ei mitään muuta tekemistä kuin dokaaminen.

---


Siitähän sä et pidä ollenkaan *vink*



En ulkomailla itseasiassa. Mä dokaan vaan Suomessa. *nauru*
Tyranoid

Posts: 1,552

#13 • • Tyranoid FINRG
Sousse, Tunisia.

-Huonohkot biletysmahdollisuudet.
-Tungettelevat paikalliset, etenkin naispuolisia turisteja kohtaan.
-Ahdasmielinen suhtautuminen alkoholiin.
-Ei juuri kulttuuri- tai luontonähtävyyksiä.
-Sain viimeisenä päivänä elämäni pahimman vatsataudin. Sairaus kesti lähes kuukauden, laihduin kuusi kiloa.
UzU

Posts: 2,361

#14 • • UzU [33100]

Mark, 26.8.2008 08:32:
Bali (tai ainakin Kuta).

Pelkkiä kusettavia hinduja ja Aussisurffareita. Jos ei diggaa surffata, Kuta tarjoaa yhtä paljon tekemistä ku vankilaselli. Ihmiset päällekäyviä ja vedättäjiä, ei voi kyllä suositella juuri kelleen *eiei*
-M



Jeah. Lisäksi Kutan vesistöt on ihan hirveän likaisia. En ole ikinä semmoisessa paskassa joutunut uiskenteleen kuin siellä. Indonesia maana oli ihan huippu ja siellä on _todella_ uskomattomia mestoja mutta Balin Kutan alue on kyllä aivan eri maailmasta. Tosin jos tykkää shoppailla (surffi)kuteita niin siihen Kutan & Legion alueella on ihan hyvät mahdollisuudet.

$, 26.8.2008 10:19:
Viro.



Enpä menisi edes rinnastamaan Tallinnaa muihin kaupunkeihin. Esim Tarto on ihan eri maata ja siellä viihtyy ihan kivasti. Tallinna ei kyllä omaakaan mieltä enää lämmitä suuremmin.
$

Posts: 1,802

#15 • • $ Destination weekend!
$, 26.8.2008 10:19:
Viro.

---


Enpä menisi edes rinnastamaan Tallinnaa muihin kaupunkeihin. Esim Tarto on ihan eri maata ja siellä viihtyy ihan kivasti. Tallinna ei kyllä omaakaan mieltä enää lämmitä suuremmin.
[/quote]

Ööh tell me about it.

Vietin Tartossa viime vuonna 3,5kk ja vielä olisi muutama vuosi edessä. Tallinna taas on ollut mulle aina vaan läpikulkupaikka.

Kyllähän Tartossa päivän pari viettää lomaillessa ja Illusion on ihan kelpo klubi jos menoa on tullut hakemaan. Riippuu toki mitä kukin lomaltaan tahtoo.
UzU

Posts: 2,361

#16 • • UzU [33100]

$,

Ööh tell me about it.

Vietin Tartossa viime vuonna 3,5kk ja vielä olisi muutama vuosi edessä. Tallinna taas on ollut mulle aina vaan läpikulkupaikka.

Kyllähän Tartossa päivän pari viettää lomaillessa ja Illusion on ihan kelpo klubi jos menoa on tullut hakemaan. Riippuu toki mitä kukin lomaltaan tahtoo.



Jep. No nyt vissiin oli puhetta nimenomaan lomakohteista. Mä olen käynyt monessa paikassa missä oli siistiä olla se 3-4 päivää, mut en mä niihin asumaan jäis. Se on kuitenkin ihan eri juttu.
Jone

Posts: 8,258

#17 • • Edited Jone Archibald Haddock

phear, 26.8.2008 10:29:
Fuengirola. Neljän reissun kokemuksella (porukat asui siellä) voin todeta, ettei siellä ole mitään nähtävää/koettavaa/tekemistä. Samaa voinee sanoa kaikista aurinkorannikon isoista "lomakohteista".



Oon varauksella eri mieltä asiasta. Espanjan aurinkorannikolla on tullut käytyä aikamoinen nivaska kertoja about 20 vuoden ajanjaksolla ja kyllä mä tuolla viihtyilen niin hyvin, että suunnataan sinne vaihteeksi tossa lokakuun alussa. Alue itsessään ei todellakaan tarjoa mitään kummallista tai erityisen stimuloivaa, mutta musta toi on mukava paikka rauhoittua vastapainona duunihäsläämiselle. Rauhoittumista mulle edustaa se etten tee paljon mitään ja se onnistuu helposti paikassa, jossa ei ole paljon mitään tekemistä.

Tarvittaessa ympäristöstä löytyy sitten ihan kiinnostaviakin paikkoja siedettävän ajomatkan päässä (esim. Ronda), mutta kieltämättä aktiivilomaa etsivä nuori aikuinen varmaan tylsistyy kuoliaaksi.

TJEU:
Ronda. Erittäin viehättävä mesta.
ronda-rdronet.jpg
phear

Posts: 804

#18 • • phear <X>

Jone, 26.8.2008 11:50:
Oon varauksella eri mieltä asiasta. Espanjan aurinkorannikolla on tullut käytyä aikamoinen nivaska kertoja about 20 vuoden ajanjaksolla ja kyllä mä tuolla viihtyilen niin hyvin, että suunnataan sinne vaihteeksi tossa lokakuun alussa. Alue itsessään ei todellakaan tarjoa mitään kummallista tai erityisen stimuloivaa, mutta musta toi on mukava paikka rauhoittua vastapainona duunihäsläämiselle. Rauhoittumista mulle edustaa se etten tee paljon mitään ja se onnistuu helposti paikassa, jossa ei ole paljon mitään tekemistä.

Tarvittaessa ympäristöstä löytyy sitten ihan kiinnostaviakin paikkoja siedettävän ajomatkan päässä (esim. Ronda), mutta kieltämättä aktiivilomaa etsivä nuori aikuinen varmaan tylsistyy kuoliaaksi.

TJEU:
Ronda. Erittäin viehättävä mesta.
ronda-rdronet.jpg



Joo onhan siinä ympäristössä vaikka mitä. Ihan lähelläkin jopa. Mijas esimerkiksi, joka muistaakseni on sitä seutua, missä sulla asuu sukua. Tarkoitin kuitenkin Fuengirolaa itsessään (ja muita vastaavia kohteita). Betonibunkkeria silmänkantamattomiin, surkeita rafloja, ördääviä brittejä.

Ja enköhän mäkin sinne taas suuntaa 2010 tammikuussa. :)

Jos rentoudut helposti paikassa, jossa ei ole mitään tekemistä, tervetuloa Hartolaan. *vink*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#19 • • Jussi Soro choon!

Jone, 26.8.2008 11:50:
Tarvittaessa ympäristöstä löytyy sitten ihan kiinnostaviakin paikkoja siedettävän ajomatkan päässä (esim. Ronda), mutta kieltämättä aktiivilomaa etsivä nuori aikuinen varmaan tylsistyy kuoliaaksi.


Jos on tuolla käymässä, kannattaa ehdottomasti käydä tsekkaamassa Gibraltar. Malagasta löytyy runsaasti tekemistä, klubeja jne ja turistikeskuksistakin ihan jees menoa. Ja tietty hillitön määrä hyviä golfkenttiä jos sattuu pelaamaan. Itse oon käynyt tuolla lähinnä helmi-maaliskuussa, jolloin turistikausi ei oo ihan huipussaan, silloin ainakin hintataso on ihan miellyttävä.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#20 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

HaTeFiNgEr, 26.8.2008 06:52:

En Suosittele KOSSIA kenellekkään!!!!!!!!!



*nauru* Mä olen käynyt Kossilla 2 kertaa ja viihtynyt molemmilla kerroilla! Tosin noiden reissujen aikaan olen ollut alle 20-vuotias bilehile, niin varmaan odotukset on lomalta vähän eri kuin sulla. Mun mielestä, sieltä löytyi ihan upeita hiekkarantoja (useempikin kuin yksi), en sit tiedä missä päin saarta olit. Ruokakin maistui ja hyvin viihdyin sillä yhdellä baarikadulla. Tietty, jos on odottanut lomalta shoppailua, himmeitä klubeja ja kilsatolkulla hiekkarantaa, niin saattaa pettyä. Mulle tollasissa kohteissa lähinnä riittää, et aurinko paistaa, pääsee rannalle ja olut on kylmää! *vink*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..