NEO & C2C present INFECTED MUSHROOM world tour 2008 - live in concert saturday 25.10. Voimala Helsin

191 posts, 10 pages, 42,491 views

Tripod

Posts: 26

#121 • • Tripod salakavala salakka
Ihan hyvät kemut. Äänentoistossa tosin kusi jokin kun tuntu että musiikki puuroutu pahasti jatkuvasti. Pistäsin syyn sähkö skeban piikkiin, mutta tiedä sitten. Jotenkin vaan tuntu oudolta kun ei meinannu tunnistaa edes biisejä aika ajoin vaikka koko mushroomin tuotanto on hyvinkin tuttua kauraa.

--
Jag heter Janne, what\'s your heter?

Avatar
#122 • • *Mirri* Guest

Tripod, 26.10.2008 03:59:
Äänentoistossa tosin kusi jokin kun tuntu että musiikki puuroutu pahasti jatkuvasti. Pistäsin syyn sähkö skeban piikkiin, mutta tiedä sitten. Jotenkin vaan tuntu oudolta kun ei meinannu tunnistaa edes biisejä aika ajoin vaikka koko mushroomin tuotanto on hyvinkin tuttua kauraa.



Huomattiin sama. En sitte tiedä vaikuttiko se, et oltiin siel seinänvieres joraamas. Mut oli kyl ihan sikakivaa. *tanssittel* Miinusta joutuu kyl antaan siit röökipaikasta joka oli jatkuvasti niiiin tukossa ettei sinne meinannu päästä/eikä sielt päässy pois. *igor*
jimppari

Posts: 14

#123 • • jimppari
Noh, Röökis on aina röökis, eikä muuksi muutu :)
subu

Posts: 1,174

#124 • • subu Suski
Idi SÄ vedit hyvin! Harmi et loppu lyhyeen.. mut muuten ihan loistavat bileet :)
MissKoo

Posts: 1,289

#125 • • Edited MissKoo
Mä oon kyl pettynyt. Äänentoisto oli niin paska, etten kuullut yhdenkään biisin sanoja ja koko musiikki oli yhtä puuroa. Yritettiin vaihtaa paikkaakin, mutta ei se mitään auttanut.

En pitänyt voimalasta, tulee ihan nosturi mieleen. Tila oli muutenkin huonosti suunniteltu, kapeat pienet rappuset yläkertaan jossa oli miesten vessa ja röökitila ja raput niin tukossa koko ajan, että miehet eivät päässeet vessoihinsa ja rupesivat käymään alakerran naistenvessoissa joka johti jäätäviin jonoihin.

Harmittaa.
josbe

Posts: 1,982

#126 • • josbe suomalainen juhlakinkku

MissKoo, 26.10.2008 07:20:
Mä oon kyl pettynyt. Äänentoisto oli niin paska, etten kuullut yhdenkään biisin sanoja ja koko musiikki oli yhtä puuroa. Yritettiin vaihtaa paikkaakin, mutta ei se mitään auttanut.

En pitänyt voimalasta, tulee ihan nosturi mieleen. Tila oli muutenkin huonosti suunniteltu, kapeat pienet rappuset yläkertaan jossa oli miesten vessa ja röökitila ja raput niin tukossa koko ajan, että miehet eivät päässeet vessoihinsa ja rupesivat käymään alakerran naistenvessoissa joka johti jäätäviin jonoihin.

Harmittaa.


Meillä oli yhet duunin bileet ko. paikassa, ja äänentoisto oli NIIN paska! Meille oli tarkoitus olla jotain näytelmiä/ohjelmaa, mikä meni ihan pieleen, kun jengi yritti ensin turhaan kuunnella, mitä siellä lavalla puhutaan, mutta kyllästyi sitten, kun ei sanoista saanut mitään selvää, ja alkoi jorista omiaan pöydissä. Myös musiikki kuulosti kammottavalta. Se akustiikka oli jt ihan sietämätöntä!
rastas

Posts: 62

#127 • • rastas kraak

josbe, 26.10.2008 09:45:
---
MissKoo, 26.10.2008 07:20:
Mä oon kyl pettynyt. Äänentoisto oli niin paska, etten kuullut yhdenkään biisin sanoja ja koko musiikki oli yhtä puuroa. Yritettiin vaihtaa paikkaakin, mutta ei se mitään auttanut.

En pitänyt voimalasta, tulee ihan nosturi mieleen. Tila oli muutenkin huonosti suunniteltu, kapeat pienet rappuset yläkertaan jossa oli miesten vessa ja röökitila ja raput niin tukossa koko ajan, että miehet eivät päässeet vessoihinsa ja rupesivat käymään alakerran naistenvessoissa joka johti jäätäviin jonoihin.

Harmittaa.

---

Meillä oli yhet duunin bileet ko. paikassa, ja äänentoisto oli NIIN paska! Meille oli tarkoitus olla jotain näytelmiä/ohjelmaa, mikä meni ihan pieleen, kun jengi yritti ensin turhaan kuunnella, mitä siellä lavalla puhutaan, mutta kyllästyi sitten, kun ei sanoista saanut mitään selvää, ja alkoi jorista omiaan pöydissä. Myös musiikki kuulosti kammottavalta. Se akustiikka oli jt ihan sietämätöntä!



Mun villi arvaus on että teidän duuniohjelmassa on ollut kuitenkin eri PA kuin konemusiikkibileissä eli reiveissä

Mut noi jonot oli hulpeatjoka mestaan, välillä oli olo kuin flipperissä kun joka puolelta tönitään :D

Ja IMkin... nooh fifty-sixty käsittämätöntä kuraa ja seassa mukavia teknoiskelmiä
(ja plus että meinasin saada rumpukapulasta päähän samaan tapaan -97 kun him oli prodigyn lämppärinä) <3

Positiivinen fiilis jäi muuten, varsinkin Idin setti sai sukat pyörimään jaloissa!

--
Rupikonnan verta, lepakon kynsiä ja
taikasanoja!

josbe

Posts: 1,982

#128 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

rastas, 26.10.2008 10:46:
---
josbe, 26.10.2008 09:45:
---


Joo no lähinnä viittasinkin tuon paikan akustiikkaan.

Ja peeäs. En oo muuten ensimmäinen enkä ainoa, joka sanoo samaa Voimalasta. Riippumatta siitä, mitä siellä on järjestetty.
Eruska

Posts: 70

#129 • • Eruska
SUURI kiitos tarkistajille että pilasitte illan kaverille!! Siis tätäkin se odotti niin innolla ja se ei vaan päässyt sisään siks ku papereissa oleva kuva oli niin eri näköinen..ja se on sentään isoin koko porukasta!! 27v!!! ei mullakaan henkkareissa oo cyberloxia ja en näytä yhtään miltä nyt näyttää..niin miks mua päästettiin ja häntä ei?????? o.O

muuteb oli kyl ihanat bileet ja porukkaa riitti!! Vaihteeks meitsiä alko väsyttää niin paljon että vaikka musa iski ei jaksanu vaan takapuolta nostaa -.- mut onneks loppu illassa törmäsin mun hyviin kamuihin ja ne jotenki piristi :D

Kivaa oli mut toi asia otti päähän aika paljon...että tarkastajat ottakaa selvää pikkasen ennenku päätätte ja tuhoatte illan jollekki joka oikeesti tahtoo :)

--
&quot;CyBeRNeTiC TrOlL

atsu

Posts: 173

#130 • • atsu
Olipas maukkaat kemut!!
Kiitoksia vaan kovasti kuskille ;)

Musa soi kerrankin heti bileiden alusta asti riittävän lujaa!! Korvani tinnuttavat vieläkin :)

Papereista tuli mieleen,oli taas kiva huomata kuinka hyvin olen säilynyt kun vielä 27 vuotiaana papereita kysytään :) :)

Kiitoksia järjestäjille, psyke toimi hienosti, vaikka viimeiseen asti sitä olen vierastanut, en enää :)

Porukkaa ol paljon ja fiilis hyvä, kerrankin jaksoi olla hyvinkin myöhään ilman että väsy iski.
Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#131 • • Mao & Taikahattu UG-///

Eruska, 26.10.2008 11:41:
SUURI kiitos tarkistajille että pilasitte illan kaverille!!



Tuskinpa ne poket tahallaan kenenkään iltaa pilaa, tekevät vain työtään...
Kaveris kannattais ilmeisesti käydä hakemassa uusi passi tms, jos tämä on toistuva ongelma!

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Muikku

Posts: 427

#132 • • Muikku
Aegonoxin setti.. wow. Se oli törkeen hyvä, mun mielestä illan viihdyttävin, go golem

Mut overal kaikki dj:t iski hyvin alusta saakka.
_tonde_

Posts: 38

#133 • • _tonde_ Tonde
loistava ilta oli juu vaikka vähän tungost oliki varsinki yläkertaan mennessä ja vessaan mutta muuten oli jees kiitos IM hyvin veditte :D
JaUHomAto

Posts: 395

#134 • • Edited JaUHomAto väärä nimi
pädää, selvittiin! afterpartyjen kautta aamujunalla kotiin,5h unta, täytyy sanoo et hieman nuutunut olo tällähetkel*pökr* mutta oli kyllä hauskat pippalot, tuli tampattuu siinä alkuillast aika paljon, ei loppuu kohden enään oikeen sit jaksanu :D samaa haluaisin kanssa sanoa, mistä muutkin näyttävät valittavan eli tuo äänentoisto, IM:n setin aikana ei kyllä sinne perälle saanu sanoista, kitarast tai oikeestaan mistään kunnolla selvää, ja tulppiahan oli pakko pitää oli musa sen verran koval, tiedä sit johtuiko osin tästä.*ding* samoin se miesten wc oli kyllä ihan väärässä paikassa, tai sit sen röökipaikan olis voinu laittaa jonnekkin muualle. ja joo tuo kaverin jättäminen ulkopuolelle pisti vähä vituttaan, *eiei* millä logiikalla noit papereitkin kysyttiin? ja tuo, että ei näytä omalta itseltään siinä kuvassa, ni veikkaisin, et miten esim. juuri nämä tytöt jotka käyttävät loxeja ym. kiitokset vaan järjestäjille, soittajille ja kavereille oli mukavaa *hymy*
dj upi

Posts: 1,835

#135 • • dj upi
Jännää toi valitus paikan akustiikasta. Vika lienee ollut PA:ssa tai sen käyttäjissä kun Flowssa ainakin tuntu toimivan mesta ihan mainiosti. Mut hard to say kun en nyt ollut IM:ää ihastelemassa.
Indigo

Posts: 918

#136 • • Indigo
Täytyy tähän sanoa oma mielipide tuosta PAsta - sen verran kun IM:n hevirokkia kuuntelin, soundi kuulosti hyvinkin selkeältä. Huomasin kyllä saman että laulajan ääni oli miksattu ihmeellisen hiljaiselle.

Pikkupuolesta sen verran että olisi voinut kyllä ne narikat roudata sieltä pois. Vaikka tulihan niistä kivaa shaker-soundia teknoa soittaessa :)
Jinkso

Posts: 1,209

#137 • • Jinkso FINRG
Noniin, tulipahan nautittua vuoden psykeannos. IM oli suuri pettymys ja omasta mielestä Kolibriscope pieksi esityksen 8-0. Ääni puuroitui pahiten juuri IM:n aikana ja en voi sanoa saaneeni yhdestäkään biisistä selvää. Meininki kyllä näytti ihan sopivalta.

Kunnon psykepaahto alkoi yllättävän myöhään, alkuillasta tulikin lähinnä äärimmäisen tylsää materiaalia, poislukien Orion & Rico Tubbs. Tiedossa kyllä oli ettei polkkateinille tarjonta ole välttämättä iskevintä. New Orderin Confusion breakbeatremix oli illan päräyttäjä.

Micro -stage oli tosiaankin nimensä veroinen, ja aikaajoin pikku kopissa olikin paljon parempi meiniki kun itse päälavalla. Euron tölkkipantista plussat! Voimala suunnitelultaan on kieltämättä aika ahdas ja akustiikaltaan surkea. Toivottavasti äänentoisto saadaan parempaan kuntoon Pendulumin kohdalla!

Negatiivissävyisistä palautteista huolimatta hauskaa oli!
tomii

Posts: 3,594

#138 • • tomii kallion herttua

dj upi, 26.10.2008 14:08:
Jännää toi valitus paikan akustiikasta. Vika lienee ollut PA:ssa tai sen käyttäjissä kun Flowssa ainakin tuntu toimivan mesta ihan mainiosti. Mut hard to say kun en nyt ollut IM:ää ihastelemassa.



Hmmm... en ollut eilen mestoilla, mutta se mitä Flow:ssa olin, niin äänentoisto oli ihan tolkutonta puuroa tuolla Voimalassa. *ding*

--
reivaan kunnes kuolen

dj upi

Posts: 1,835

#139 • • Edited dj upi

tomii, 26.10.2008 14:36:
---
dj upi, 26.10.2008 14:08:
Jännää toi valitus paikan akustiikasta. Vika lienee ollut PA:ssa tai sen käyttäjissä kun Flowssa ainakin tuntu toimivan mesta ihan mainiosti. Mut hard to say kun en nyt ollut IM:ää ihastelemassa.

---


Hmmm... en ollut eilen mestoilla, mutta se mitä Flow:ssa olin, niin äänentoisto oli ihan tolkutonta puuroa tuolla Voimalassa. *ding*



Hmm.. Kyl ainaki kaikki teknomeininki kuulosti buenoltaa O__o Muusta en kommentoi.

EDIT: ja mielestäni mä oon aika vaativa äänentoiston suhteen.
tomii

Posts: 3,594

#140 • • tomii kallion herttua

GrEeN, 26.10.2008 13:59: ja joo tuo kaverin jättäminen ulkopuolelle pisti vähä vituttaan, *eiei* millä logiikalla noit papereitkin kysyttiin? ja tuo, että ei näytä omalta itseltään siinä kuvassa, ni veikkaisin, et miten esim. juuri nämä tytöt jotka käyttävät loxeja ym.



Aika monissa tapahtumissa/klubeilla se logiikka on, että KAIKILTA kysytään paperit. Ei ole todellakaan eka kerta, kun ihmisiä käännytetään ovelta, jos epäillään, että paperit ei ole omat tai niitä ei ole mukana. Jotkut ravintoloitsijat/tapahtumajärjestäjät eivät vain yksinkertaisesti halua ottaa minkään tason riskejä, että sisälle pääsee alaikäisiä, ei vaikka kaveri näyttäisikin vanhemmalta, mutta jos varmuutta iästä ei ole, niin sitä ei ole. Oon itekin joutunut pari kertaa hakea paperit himasta, kun on unohtunut. Ja ikää oli 25v. kun viimeksi kävi noin, että en päässyt k18-bileisiin (onneksi silloin paperit olivat aika lähellä). :) Varmasti kaveria harmitti, mutta suosittelen todellakin hommaamaan uudet paperit, jos ei näytä samalta enää kuvassa. Tollasilla pahveilla voi tulla muissa tilanteissa paljon isompiakin ongelmia, esim. ulkomailla.

--
reivaan kunnes kuolen