NEO & C2C present INFECTED MUSHROOM world tour 2008 - live in concert saturday 25.10. Voimala Helsin

191 posts, 10 pages, 43,051 views

Avatar
#141 • • Sunshine^82 Guest

tomii, 26.10.2008 14:51:
---
GrEeN, 26.10.2008 13:59: ja joo tuo kaverin jättäminen ulkopuolelle pisti vähä vituttaan, *eiei* millä logiikalla noit papereitkin kysyttiin? ja tuo, että ei näytä omalta itseltään siinä kuvassa, ni veikkaisin, et miten esim. juuri nämä tytöt jotka käyttävät loxeja ym.
---


Aika monissa tapahtumissa/klubeilla se logiikka on, että KAIKILTA kysytään paperit. Ei ole todellakaan eka kerta, kun ihmisiä käännytetään ovelta, jos epäillään, että paperit ei ole omat tai niitä ei ole mukana. Jotkut ravintoloitsijat/tapahtumajärjestäjät eivät vain yksinkertaisesti halua ottaa minkään tason riskejä, että sisälle pääsee alaikäisiä, ei vaikka kaveri näyttäisikin vanhemmalta, mutta jos varmuutta iästä ei ole, niin sitä ei ole. Oon itekin joutunut pari kertaa hakea paperit himasta, kun on unohtunut. Ja ikää oli 25v. kun viimeksi kävi noin, että en päässyt k18-bileisiin (onneksi silloin paperit olivat aika lähellä). :) Varmasti kaveria harmitti, mutta suosittelen todellakin hommaamaan uudet paperit, jos ei näytä samalta enää kuvassa. Tollasilla pahveilla voi tulla muissa tilanteissa paljon isompiakin ongelmia, esim. ulkomailla.



en ollut kyseisissä bileissä mutta taitaa olla korkea aika vaihtaa ajokortin kuva ettei missaa bileitä :D
MissKoo

Posts: 1,289

#142 • • MissKoo
Siis mun täytyy nyt avautua vielä uudemman kerran. Hitto, että ihmistä voi harmittaa! Olin hehkuttanut mun frendeille IM:ää monta kuukautta, oma lippu ostettu heti kun tulivat myyntiin ja odotin tätä keikkaa enemmän kun mitään muuta tänä vuonna. Ei näköjään pitäisi odottaa ikinä liikoja, kun sitten homma kusee *uuh*

Eniten mua harmittaa kavereideni puolesta, jotka eivät ole koskaan IM:ää livenä nähneet/kuulleet ja nyt saivat sellaisen kuvan, että koko homma oli täyttä skeidaa. Mulle on ihan sama väittääkö joku täällä, että äänentoisto toimi, koska ei todellakaan toiminut ja kuulossani ei ole mitään vikaa. En oo ikinä ollut yhtä huonosti 'kuuluvassa' bilepaikassa, en todellakaan saanut selvää juuri yhdestäkään biisistä ja sanoja en kuullut ollenkaan. Otin tulpatkin pois korvista, että saisin edes jotain selvää, mutta ei auttanut.

Tuntuu, että koko keikan soi vain yksi biisi alusta loppuun. Onpa kyllä todella suuri pettymys ja olen kuitenkin 2 kertaa nähnyt IM:n ja tiedän miten kovia ne ovat livenä.

En kyllä voimalaan tule enää bileisiin. Ei auta muu kun toivoa, että IM tulee ensi vuonna Suomeen uudelleen ja että bileet järkätään jossain muualla. Terveisiä vaan voimalan ylläpitäjille tai ketkä nyt äänentoistosta vastaavatkaan, että hoovee.

*avautuu*
Avatar
#143 • • *Mirri* Guest

MissKoo, 26.10.2008 15:00:
Terveisiä vaan voimalan ylläpitäjille tai ketkä nyt äänentoistosta vastaavatkaan, että hoovee.

*avautuu*



*nauru* Helpottiko? *sydän*
MissKoo

Posts: 1,289

#144 • • MissKoo

*Mirri*, 26.10.2008 15:15:
---
MissKoo, 26.10.2008 15:00:
Terveisiä vaan voimalan ylläpitäjille tai ketkä nyt äänentoistosta vastaavatkaan, että hoovee.

*avautuu*

---


*nauru* Helpottiko? *sydän*



Ehkä ihan vähän *nauru* Mutta ei niin paljoo, etteikö oikeesti harmittais. Voi kyynel.
jimppari

Posts: 14

#145 • • jimppari
Vielä illasta,,Mun mielestä kaikki oli ok,,mulla oli hauskaa ja poikakaverilla myös. Nautin musasta "täysin rinnoin" :) Äänentoistosta sun muusta tekniikasta en hirveenä ymmärrä..joten vaikea kommentoida oliko paskaa vai ei. Eli thänksis vielä kerran järkkääjille. Jos jostain voi "nillittää", on se, että ennakkojono ei ollut erillään "normijonosta" (lippujen ostajat paikan päällä)...
pyllyjumala

Posts: 469

#146 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis

MissKoo, 26.10.2008 15:00:

Eniten mua harmittaa kavereideni puolesta, jotka eivät ole koskaan IM:ää livenä nähneet/kuulleet ja nyt saivat sellaisen kuvan, että koko homma oli täyttä skeidaa. Mulle on ihan sama väittääkö joku täällä, että äänentoisto toimi, koska ei todellakaan toiminut ja kuulossani ei ole mitään vikaa. En oo ikinä ollut yhtä huonosti 'kuuluvassa' bilepaikassa, en todellakaan saanut selvää juuri yhdestäkään biisistä ja sanoja en kuullut ollenkaan. Otin tulpatkin pois korvista, että saisin edes jotain selvää, mutta ei auttanut.

Tuntuu, että koko keikan soi vain yksi biisi alusta loppuun. Onpa kyllä todella suuri pettymys ja olen kuitenkin 2 kertaa nähnyt IM:n ja tiedän miten kovia ne ovat livenä.

En kyllä voimalaan tule enää bileisiin. Ei auta muu kun toivoa, että IM tulee ensi vuonna Suomeen uudelleen ja että bileet järkätään jossain muualla. Terveisiä vaan voimalan ylläpitäjille tai ketkä nyt äänentoistosta vastaavatkaan, että hoovee.

*avautuu*



Hoovee *nauru* mutta yhdyn tuohon edelliseen. Ekaa kertaa kuulin infectediä livenä ja pettymys oli aika suuri. Musiikki oli rankempaa mitä odotin ja äänentoisto oli syvältä pyllynreiästäni. Tupakkapaikka oli tajuttoman pieni!!! *nauru* hohhoijaa..
Mutta parasta illassa oli hyvien ystävien seura, kiitokset siis teille *hali*

--
*känni*hölökyn kölökyn!

tomts

Posts: 77

#147 • • tomts
hmm.. mistäköhän sitä alottas.

Noh huvittavintahan oli että tuli ekaks käveltyä liian pitkälle sörkänrantatietä, parrukadun kyltin kohdalla sit tuli käveltyä sinne pihalle missä ne energialaitokset sijaitsee.. siellä sit törmäsin venäläisii turisteihin ketkä oli kans hieman hukassa.. :D

kahdentoist aikoihin mestoilla, oikeen munakasta soundii, luultavasti illan parasta.

Mitä tohon äänentoistoon tulee nii..
IM:n aikaan olin n. 5metrin päässä lavasta ja ei kyllä sanoista ottanut mitään selkoa.
Parit IM:n vanhat rallit sieltä tunnistin. Tuntui että hallin laidoillakin musiikki kuului pirun kovaa.

Oikeen hyvin jakso 4 asti olla pienestä flunssakuumeilusta huolimatta ja tampattua tuli ainakin koko rahan edestä *piis*
Jone

Posts: 8,258

#148 • • Jone Archibald Haddock
Mä oon ollut vissiin toisissa pippaloissa kuin monet muut täältä? *ding*

Joo, äänen puuroutumista oli havaittavissa ja joo, jouduin aina välillä käymään ulkona lepuuttamassa korviani siitä ja äänenvoimakkuudesta johtuen. Samalla sanottakoon kuitenkin etten oo miesmuistiin ollut elektronisen musiikin pippaloissa, jossa yleisön joukossa on niin kova meininki (positiivisella tavalla) etten uskaltautunut sekaan kameran kanssa kuin hetkittäin. En myöskään muista, koska eturivin yleisöaitojen olis nähty siirtyvän yleisön paineesta johtuen 2 metriä eteenpäin pääesiintyjän keikan aikana ja tääkin oli musta ihan vaan kiva merkki siitä että ihmiset viihtyivät koska mitään vaaraa siitä ei aiheutunut ja järjestyksenvalvojat seurasivat tilannetta aktiivisesti. Kolmantena "en muista koska viimeksi"-juttuna mainittakoon se, että vaikka tissejä konemusiikkibileissä näkeekin, niin en muista koska viimeksi niitä olisi alkanut näkymään yleisön naispuolisten edustajien ottaessa pois paitojaan kesken keikan eikä siksi, että ne ovat lähtökohtaisesti tyrkyllä jo bileisiin saapuessa.

Jos haluaa, niin tän saa ottaa liian vakavasti - erityiseti tissikohdan.

Mun silmiini tuolla oli aika helvetin styge meininki vaikka fiksattavaa eittämättä olikin. Voimala oli mulla piristävä uusi tuttavuus ja havaitsin viihtyväni paljon paremmin kuin "baaribileissä" vaikka musiikki ei itselle ihan miljoonan voltin lailla iskenytkään.
Aeslie

Posts: 356

#149 • • Aeslie

Jone, 26.10.2008 15:49:
Mä oon ollut vissiin toisissa pippaloissa kuin monet muut täältä? *ding*

Joo, äänen puuroutumista oli havaittavissa ja joo, jouduin aina välillä käymään ulkona lepuuttamassa korviani siitä ja äänenvoimakkuudesta johtuen. Samalla sanottakoon kuitenkin etten oo miesmuistiin ollut elektronisen musiikin pippaloissa, jossa yleisön joukossa on niin kova meininki (positiivisella tavalla) etten uskaltautunut sekaan kameran kanssa kuin hetkittäin. En myöskään muista, koska eturivin yleisöaitojen olis nähty siirtyvän yleisön paineesta johtuen 2 metriä eteenpäin pääesiintyjän keikan aikana ja tääkin oli musta ihan vaan kiva merkki siitä että ihmiset viihtyivät koska mitään vaaraa siitä ei aiheutunut ja järjestyksenvalvojat seurasivat tilannetta aktiivisesti. Kolmantena "en muista koska viimeksi"-juttuna mainittakoon se, että vaikka tissejä konemusiikkibileissä näkeekin, niin en muista koska viimeksi niitä olisi alkanut näkymään yleisön naispuolisten edustajien ottaessa pois paitojaan kesken keikan eikä siksi, että ne ovat lähtökohtaisesti tyrkyllä jo bileisiin saapuessa.

Jos haluaa, niin tän saa ottaa liian vakavasti - erityiseti tissikohdan.

Mun silmiini tuolla oli aika helvetin styge meininki vaikka fiksattavaa eittämättä olikin. Voimala oli mulla piristävä uusi tuttavuus ja havaitsin viihtyväni paljon paremmin kuin "baaribileissä" vaikka musiikki ei itselle ihan miljoonan voltin lailla iskenytkään.



No mut hei come oon ei kaikki voi iskeä kaikille ^^ Itsellä oli hauskaa päänsärystä huolimatta. Musaa soitettiin tosiaan kovalla <3 ja ihmiset oli aika hyvin messissä suurin osa hymyssä suin ^^

Ja sienet tuli kuunneltua "yläkerrassa" ja hyvin sinne kuulu jopa sanat ja kaikki.

Mut tuskin tulee koskaa näkee bileitä mis kaikil ois ollu niin kivaa ettei vois mistää valittaa ^^
Lil Tony

Posts: 775

#150 • • Edited Lil Tony Cosmic City Survivor
Täytyy kommentoida vaikka en ollut mestoilla että Voimalan akustiikassa ei ole itseasiassa mitään vikaa, pitkähkö kaiku mutta laadukas halli kaiku. Kaapeliin verrattuna tosi hyvä. Meillä FLOWssa soundi on ollut aina keskinkertainen/hyvä kouluasteikoila 7- jos vertailukohteena esim Redrum on 9-, koska ei ole ollut aikaa virittää sitä kunolla ja PAt ollut ihan OK luokkaa mutta ei parhautta. Paikan päivä vuokra 4000-5000e eli ei viitsi viritellä liian pitkään. Hyvää ei saa halvalla se on tullut myös todettua.

Ensi vuoden FLOWssa kokeillaan uutta tekniikkaa ja toteutustapaa joka vaatii aikaa ja rahaa että se saadaan viritettyä. Mut joo, isot tilat, halpa PA ja nopea viritys aika + äänimies mikä ei ole ennen virittänyt PAta kyseisessä tilassa = paska soundi ja jos on vielä live elementtejä niin homma vaikeutuu huomattavasti. Esim FLOW perjantain tekno soundas huomattavasti paremmalta kun ei liikaa elementtejä musikiissa kun taas seuraavana päivänä disco/indie/pop/elektro/Baltimore/ Booty kama seratolta sondas aika kehnommalta.

Tilana Voimala paras koko luokassaan ja akustiikka on myös hyvä, vrt valoinen sali, vanha, kaapeli jne.

WC ja Baaritoimintaan en osaa kommentoida kun en ollut paikalla, mutta veikaan että WC kapasiteetti ei riitä jos paikka täynnä

Ps. Kun teette bileitä niin panostakaan ääneen, se vaikuttaa nopeasti negatiivisesti tilan maineeseen niinkuin on käynyt kaikille isoille tiloille. Kohta kukaan ei käy Voimalassakaan isoissa bileissä jos tällaista kommenttia tulee 80% bileistä, pidemmän päälle se tekee vaan kaikille hallaa.

--
Jazz Is a Teacher

Avatar
#151 • • Pinski Guest
Aivan mahtava fiilis vieläkin! Melko sanattomaks veti poikien esitys, aivan loistava! Sitä tultiin katsomaan, nyt se on nähty ja nyt voin leijailla pilvissä seuraavan vuoden, ainaki! *plur**jiihaa*
TP

Posts: 10

#152 • • TP

atsu, 26.10.2008 12:23:
Olipas maukkaat kemut!!
Kiitoksia vaan kovasti kuskille ;)

Musa soi kerrankin heti bileiden alusta asti riittävän lujaa!! Korvani tinnuttavat vieläkin :)

Papereista tuli mieleen,oli taas kiva huomata kuinka hyvin olen säilynyt kun vielä 27 vuotiaana papereita kysytään :) :)

Kiitoksia järjestäjille, psyke toimi hienosti, vaikka viimeiseen asti sitä olen vierastanut, en enää :)

Porukkaa ol paljon ja fiilis hyvä, kerrankin jaksoi olla hyvinkin myöhään ilman että väsy iski.






Niinpä!! Naurettavaa, että vanhan miehen pitää paperit kaivaa(= Ikää on 31 ja useissa k18 kemuissa paperit kysytään o/ On se vaan pakko aina kommentoida että "ootko ihan tosissas" ja "voisin melkein olla sun faijas". Voihan se tietty hämätä, kun liikkuu 19 v todella nuoren näköisen tytön kanssa.

Ja toi äänentoisto oli kyllä aika kivulias kokemus. Levynpyörittäjien musiikki soi kyllä kohtuullisen skarpisti, mutta ei oikeen löytynyt oikeille soittimille sopivia asetuksia ja IM meni vähän puuroksi. Kokeiltiin myös eri positioita, mutta lähes sama lopputulos joka nurkalla.

Vähän myös rakentavaa palautetta pitää antaa miesten vessojen ja rössöpaikan sijoittelusta, mutta se ei tadakaan olla järjestäjien syytä..

Karkelot oli kyllä juurikin sitä mitä oli odotettavissa, eli hyvää meininkiä alusta loppuun!!
MarkZero

Posts: 44

#153 • • MarkZero
Heips.

Bileet ohi, hauskaa oli kaikin puolin.
On se vaan kerrassaan ihanaa kun kaikki äidin pikku Penat ja Pirjot kuvittelee, että jos artisti tuodaan betonihalliin jossa on melko reilun kokoisia betonitolppia koko hallin matkalta, niin soundin pitäis kuulostaa yhtä hyvältä kuin mega-hyper-erikois-hifi-kuulokkeissa. Jos ääntä olis ollut vähemmän, olis heti nillitetty siitä ettei ollut tarpeeksi ääntä.
Eihän se kivaa ole, jos oma elämys on mennyt päin kettua, mutta on nyt kuitenkin suotavaa katsoa peiliin ja miettiä että ollaanko nyt asian ytimessä.
Ääntä oli tarpeeksi, se soi hyvin venueen nähden. Eikä kuitenkaan ollut kyseessä mikään markan PA. Bändi miksasi itse itsensä lavalta, eikä ainakaan heillä ollut valittamista mistään.

*Make*

P.S. Enpä ole kuitenkaan äänipuolen miehiä
MissKoo

Posts: 1,289

#154 • • MissKoo

MarkZero, 26.10.2008 19:44:
Heips.

Bileet ohi, hauskaa oli kaikin puolin.
On se vaan kerrassaan ihanaa kun kaikki äidin pikku Penat ja Pirjot kuvittelee, että jos artisti tuodaan betonihalliin jossa on melko reilun kokoisia betonitolppia koko hallin matkalta, niin soundin pitäis kuulostaa yhtä hyvältä kuin mega-hyper-erikois-hifi-kuulokkeissa. Jos ääntä olis ollut vähemmän, olis heti nillitetty siitä ettei ollut tarpeeksi ääntä.
Eihän se kivaa ole, jos oma elämys on mennyt päin kettua, mutta on nyt kuitenkin suotavaa katsoa peiliin ja miettiä että ollaanko nyt asian ytimessä.
Ääntä oli tarpeeksi, se soi hyvin venueen nähden. Eikä kuitenkaan ollut kyseessä mikään markan PA. Bändi miksasi itse itsensä lavalta, eikä ainakaan heillä ollut valittamista mistään.

*Make*

P.S. Enpä ole kuitenkaan äänipuolen miehiä



Kuules nyt äitin pikku pentti, mä oletan kun menen bileisiin, oli ne sitten hallibileet tai klubilla, että kuulen jotain tai ees sen verran, että tiedän mitä biisiä bändi soittaa tai mitä kohtaa siitä.

Ja kyllä, olen todellakin asian ytimessä. Ihan varmaan siinä tärkeimmässä, miksi mennään yleensäkään bileisiin.
rastas

Posts: 62

#155 • • rastas kraak

MissKoo, 26.10.2008 15:00:
En oo ikinä ollut yhtä huonosti 'kuuluvassa' bilepaikassa, en todellakaan saanut selvää juuri yhdestäkään biisistä ja sanoja en kuullut ollenkaan. Otin tulpatkin pois korvista, että saisin edes jotain selvää, mutta ei auttanut.



Toi solistin "sössiminen" kertoo lähinnä äänimiehen ammattitaidosta :D

--
Rupikonnan verta, lepakon kynsiä ja
taikasanoja!

Lupu

Posts: 317

#156 • • Lupu Supersaha

MarkZero, 26.10.2008 19:44:
Bändi miksasi itse itsensä lavalta, eikä ainakaan heillä ollut valittamista mistään.


IM:n soundi meni kyllä paikoin aika puuroksi. Samaa ongelmaa ei kuitenkaan ollut DJ:den seteissä, ne kuulostivat hyvältä vaikka venue oli suurikokoinen halli. PA:ssa ei mielestäni ollut mitään vikaa. Tuntui siltä että ongelma bändin soundissa oli ylempien keskitaajuuksien puuroutuminen johtuen siitä että siellä oli liikaa tavaraa samaan aikaan (kitara, laulu, synat, jne.).

Miksauspöydästä käsin tuota olisi voinut yrittää korjata, mutta jos pitää paikkansa että bändi hoiti itse miksauksen lavalta käsin niin ei ihme että tuli ongelmia. Tuskin bändillä itsellään oli mitään valittamista soundin suhteen, koska kyllä se siellä lavalla varmaan kuulosti hyvältä. On vähän eri asia miltä se kuulostaa yleisölle PA:sta.

Perinteisesti bändit miksataan "kioskista" joka on yleisön keskellä vastapäätä lavaa ja josta kuulee minkälaiselta se musiikki kuulostaa yleisön korviin. Pidin itsestäänselvänä että IM:n miksaus olisi hoidettu Voimalan parvelta, mutta ryysiksestä johtuen en käynyt siellä illan aikana.

On tietysti mahdollista että Voimalan akustiikka ei sovi tuontyyppiselle livemusiikille mitä IM esitti. Toivon silti että Voimalassa järjestettäisiin jatkossakin enemmän bileitä, koska konemusiikille se on mielestäni lähes täydellinen venue tuossa kokoluokassa.
Rivakka

Posts: 593

#157 • • Rivakka T2xikerien

MissKoo, 26.10.2008 19:51:
---
MarkZero, 26.10.2008 19:44:
Heips.

Bileet ohi, hauskaa oli kaikin puolin.
On se vaan kerrassaan ihanaa kun kaikki äidin pikku Penat ja Pirjot kuvittelee, että jos artisti tuodaan betonihalliin jossa on melko reilun kokoisia betonitolppia koko hallin matkalta, niin soundin pitäis kuulostaa yhtä hyvältä kuin mega-hyper-erikois-hifi-kuulokkeissa. Jos ääntä olis ollut vähemmän, olis heti nillitetty siitä ettei ollut tarpeeksi ääntä.
Eihän se kivaa ole, jos oma elämys on mennyt päin kettua, mutta on nyt kuitenkin suotavaa katsoa peiliin ja miettiä että ollaanko nyt asian ytimessä.
Ääntä oli tarpeeksi, se soi hyvin venueen nähden. Eikä kuitenkaan ollut kyseessä mikään markan PA. Bändi miksasi itse itsensä lavalta, eikä ainakaan heillä ollut valittamista mistään.

*Make*

P.S. Enpä ole kuitenkaan äänipuolen miehiä

---


Kuules nyt äitin pikku pentti, mä oletan kun menen bileisiin, oli ne sitten hallibileet tai klubilla, että kuulen jotain tai ees sen verran, että tiedän mitä biisiä bändi soittaa tai mitä kohtaa siitä.

Ja kyllä, olen todellakin asian ytimessä. Ihan varmaan siinä tärkeimmässä, miksi mennään yleensäkään bileisiin.


Ja ehkä 35 euron lippukin antaa oleettaa, et kuulis kunnolla musiikin*luulis*
peikkolapsi

Posts: 1,180

#158 • • peikkolapsi miisa the maskotti
no jos tässä nyt sitte omankin osuutensa kirjottelis.

ekana tää äänentoisto-juttu; ei nyt kauheesti valittamista, halli mikä halli, kaippa sen kuuluu siltä kuulostaakkin *ding* IM:n aikana tosin tuntui, että mikä tässä nyt on ku ei tunnu kolahtavan koko keikka (studiolla iski kuin sata salamaa, vaikka studio kusi sitten paikkana) vaikka tulppiakin ravas korvista pois, mutta se kyllä johtui varmasti enimmäkseen siitä, että esim. sanoista ei saanut selvää juurikaan eikä päässyt siihen fiilikseen mukaan.
mielestäni kuitenkin illan dj-kattauksessa muuten toimi tuo ääni ihan tarpeeksi hyvin. voimalassa olin ensimmäistä kertaa ja pidin kyllä paikasta. tuli myös hieman nosturi mieleen ja pidän myös siitä *joo* hieman oli vaan ongelmia päästä sieltä pois, mutta taksit kulkivat, kun bussia ei näkynyt.
rappuset olivat koko ajan tukossa, mutta onnekkaana en ole mies enkä tupakoi, niin eipä tarttenut kikkailla sielä, mitä nyt pari kertaa käväisin parvella. tosin miehiä oli naistenvessoissa ajoittain pari kertaa enemmän kun naisia...
juomavalikoiman pienuudesta johtuen koko illan juomasaldoksi jäi viisi siideriä, ja kaksi litraa vettä. yhden pullon kun osti niin sitä sai mukavasti täytettyä loppuajan *joo*

tulipas tavattua uusia tuttavuuksia myös ja mestoilta tuli bongattua myös vanhoja kaveruksia, hieman yllättäviäkin ehkäpä... köh *pepsodent*
musiikista tosiaan tällä erää tuntui, että kaikki muut tuntui kyllä paljon mukaansatempaavammilta kuin itse IM, jota nyt periaatteessa tultiin katsomaan. tampattua tuli niin perkeleesti, nyt sattuu! ja yskä on kahta kauheempi. pendulumia sitte odotellessa vaan!

AFTERPARTY:
sinnekkin tuli selvittyä hetkeksi istumaan, junaa odottelemaan. hieman kyllä sisäänpääsy viivästy, helmi sielä tuulessa venailla ku hyvä että jalat piti pystyssä *nalle* ja poke oli taas ihan paniikissa *tirsk*

--
mut hei, n&#039;hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan&#039;
se on tanssilattialla

boubbin

Posts: 81

#159 • • boubbin boubbin
onko kellään mitää muistikuvaa mitä biisejä IM soitti ?

--
Cmon now, lets all take some Caffeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine!

Aeslie

Posts: 356

#160 • • Aeslie

boubbin, 26.10.2008 22:50:
onko kellään mitää muistikuvaa mitä biisejä IM soitti ?



Ainakin converting vegetarians ja Deeply disturbed tolta tupla levylta jäi erityisen hyvi mielee ^^