191 posts, 10 pages, 45,095 views
Tripod, 26.10.2008 03:59:
Äänentoistossa tosin kusi jokin kun tuntu että musiikki puuroutu pahasti jatkuvasti. Pistäsin syyn sähkö skeban piikkiin, mutta tiedä sitten. Jotenkin vaan tuntu oudolta kun ei meinannu tunnistaa edes biisejä aika ajoin vaikka koko mushroomin tuotanto on hyvinkin tuttua kauraa.
MissKoo, 26.10.2008 07:20:
Mä oon kyl pettynyt. Äänentoisto oli niin paska, etten kuullut yhdenkään biisin sanoja ja koko musiikki oli yhtä puuroa. Yritettiin vaihtaa paikkaakin, mutta ei se mitään auttanut.
En pitänyt voimalasta, tulee ihan nosturi mieleen. Tila oli muutenkin huonosti suunniteltu, kapeat pienet rappuset yläkertaan jossa oli miesten vessa ja röökitila ja raput niin tukossa koko ajan, että miehet eivät päässeet vessoihinsa ja rupesivat käymään alakerran naistenvessoissa joka johti jäätäviin jonoihin.
Harmittaa.
josbe, 26.10.2008 09:45:
---
MissKoo, 26.10.2008 07:20:
Mä oon kyl pettynyt. Äänentoisto oli niin paska, etten kuullut yhdenkään biisin sanoja ja koko musiikki oli yhtä puuroa. Yritettiin vaihtaa paikkaakin, mutta ei se mitään auttanut.
En pitänyt voimalasta, tulee ihan nosturi mieleen. Tila oli muutenkin huonosti suunniteltu, kapeat pienet rappuset yläkertaan jossa oli miesten vessa ja röökitila ja raput niin tukossa koko ajan, että miehet eivät päässeet vessoihinsa ja rupesivat käymään alakerran naistenvessoissa joka johti jäätäviin jonoihin.
Harmittaa.
---
Meillä oli yhet duunin bileet ko. paikassa, ja äänentoisto oli NIIN paska! Meille oli tarkoitus olla jotain näytelmiä/ohjelmaa, mikä meni ihan pieleen, kun jengi yritti ensin turhaan kuunnella, mitä siellä lavalla puhutaan, mutta kyllästyi sitten, kun ei sanoista saanut mitään selvää, ja alkoi jorista omiaan pöydissä. Myös musiikki kuulosti kammottavalta. Se akustiikka oli jt ihan sietämätöntä!
rastas, 26.10.2008 10:46:
---
josbe, 26.10.2008 09:45:
---
Eruska, 26.10.2008 11:41:
SUURI kiitos tarkistajille että pilasitte illan kaverille!!
dj upi, 26.10.2008 14:08:
Jännää toi valitus paikan akustiikasta. Vika lienee ollut PA:ssa tai sen käyttäjissä kun Flowssa ainakin tuntu toimivan mesta ihan mainiosti. Mut hard to say kun en nyt ollut IM:ää ihastelemassa.
tomii, 26.10.2008 14:36:
---
dj upi, 26.10.2008 14:08:
Jännää toi valitus paikan akustiikasta. Vika lienee ollut PA:ssa tai sen käyttäjissä kun Flowssa ainakin tuntu toimivan mesta ihan mainiosti. Mut hard to say kun en nyt ollut IM:ää ihastelemassa.
---
Hmmm... en ollut eilen mestoilla, mutta se mitä Flow:ssa olin, niin äänentoisto oli ihan tolkutonta puuroa tuolla Voimalassa.
GrEeN, 26.10.2008 13:59: ja joo tuo kaverin jättäminen ulkopuolelle pisti vähä vituttaan, millä logiikalla noit papereitkin kysyttiin? ja tuo, että ei näytä omalta itseltään siinä kuvassa, ni veikkaisin, et miten esim. juuri nämä tytöt jotka käyttävät loxeja ym.