191 posts, 10 pages, 45,196 views
caramelo, 27.10.2008 11:23:
mulla itsellä alkaa kyl ainakin tasapaino välillä heittelehtii jos jengi puskee yhtäkkiä ihan yhteen kasaan , just niinku esim IM:n alussa kävi ei mulla ainakaa nimittäi tamppaus onnistu 1cm x 1cm tilassa.. et pahoittelen ainaki omalta osalta jos tökin jotain henkilöä.
Joo noi känniset apinat otti vähän pattiin, mutta niitä pystyi väistelemään vaihtamalla paikkaa aina tasasin väliajoin. Ja tosiaan ne samaiset apinat "tanssi" siellä tölkit kourassa ja taisi olla kerta jos toinenkin kun sain juomat päälleni... onneksi en ole sokerista, mutta pistää se vähän ketuttamaan kun on läpimärkä lonkerosta... Muuten jees keikka!GurPizza, 28.10.2008 18:42:
---
caramelo, 27.10.2008 11:23:
mulla itsellä alkaa kyl ainakin tasapaino välillä heittelehtii jos jengi puskee yhtäkkiä ihan yhteen kasaan , just niinku esim IM:n alussa kävi ei mulla ainakaa nimittäi tamppaus onnistu 1cm x 1cm tilassa.. et pahoittelen ainaki omalta osalta jos tökin jotain henkilöä.
---
Kyllä sen nyt ymmärtää jos 1cm x 1cm tilassa välillä vähän vahingossa tönäsee toisia, mutta kun siellä oli muutamia niin järkyttävän epäkohteliaita tyyppejä. Miks just minä päädyin aina niiden viereen?
Ja ei siinä tosiaan mitään jos joku tönäsee vahingossa, tosi useet pyytää anteeks ja varoo ettei pistäis sitä kyynärpäätä toisten silmään. Mutta aina kun menin päästää höyryjä röökille ulos, ja kun menin takaisin tamppaamaan niin ehdin olla joka kerta n. 30sek "rauhassa", sitten joku umpikännissä oleva jannu tulee viereen tanssii ja tuntu että oikein työntämällä yrittää työntää pois, että sais itte lisää tilaa ittellensä ja kavereillensa.
Ja joku vielä tossa aikasemmin sanoi että ei kannata mennä eturiviin jos töniminen häiritsee. Kyllä siellä keskivaiheillakin niitä idiootteja riitti...
Mutta seuraavaa Mushroomin keikkaa odotellen... Toivottavasti järjestetään jossain muualla jos järjestetään :)
Niin ja aamut oli tosi kivat
boubbin, 26.10.2008 22:50:
onko kellään mitää muistikuvaa mitä biisejä IM soitti ?
Muikku, 27.10.2008 00:37:
Missä hemmetissä se Micro -stage oli?
Indigon settiä olisin menny kuuntelee jos oisin tienny.. toivottavasti mixtape tulossa..