Missä tyypit asuu?

482 posts, 25 pages, 118,691 views

Cassu

#201 • • Cassu Vieras omassa elämässä
launialas

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

Optik

#202 • • Optik Piikkisika/Outopallo

Cassu:
launialas

Launiala.. niinku mikkelissä??

no vot *hih*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

S-T

#203 • • S-T Pieni
Muutin Toukolaan (joo.. juuri se paikka siinä Arabianrannan ja Kumpulan välissä).
Ihanaa seutua. Kaunista kuin mikä *pihkassa*. Muutuin kyllä Länsi-Helsinki -fanista kertaheitolla Vanhakaupunki-faniksi :]

[muokattu 27.1.2004 00:59]

--
Pieni on kaunista.

KaveriTavara

#204 • • KaveriTavara pyryharakka

Unity(f):
Vantaan Mikkola rulez....
Mut ei enää kauan.. Mä muutan ens vuona Helsinkiin, todennäköisesti Kallioon tai jonnekkin sinne lähettyville...*iloinen*

niin joo olet taas niin muuttamassa *nauru*
mä en päästä sua koskaan mikkolasta pois kun muutan sun luo tässä lähiaikoina *pahis*
(ihan kun en olis jo asunu täällä viimeset puol vuotta *nauru*)

miksi tossa gallupissa on helsinki eritelty jokaiseen ilmansuuntaan mutta muut on vaan peruskaupunkeina *igor*
onhan olemassa myös itä ja länsi vantaa...jne

--
hyvässä lihassa ei harmita

#205 • • ALIEN Guest
en kerro
mobstarr

#206 • • mobstarr
espoo

tarkemmin SUUR-TAPIOLA!

espoo <3 bass ;)
domi

#207 • • domi Työn sankari.
ALAVUS
tarkemmin: Etelä-Pohjanmaa, se Tampereelta ylöspäin ja Jyväskylästä länteen päin oleva maakunta
lohikarme

#208 • • lohikarme RitariVittupää
Helsinki, Oulunkylä, Veräjälaakso *hymy*

--
Qualis artifex pereo

s4ga

#209 • • s4ga
Jeda eli Gäddvik eli Haukilahti ja 02170 Espoo.
Seuraava kämppä Helsingin keskustassa ja paremmalla äänieristyksellä, kyllä kiitos. *hih*

--
Miau. ^__^

Tiikerriii

#210 • • Tiikerriii Tj
tällähetkellä etutöölössä...ihan kohta puksusssa*sydän* *hih*

--
RÄYH!!!!

Jone

#211 • • Jone Archibald Haddock

greenie:
Jonelle ilmiö on varmaankin tuttu, kun Keravalta sattuu olemaan. Joskus kun mä mainitsen nimittäin Itä-Helsingin, tulee kuvioihin mukaan yleensä Kerava ja Korsokin, jostain kumman syystä :)

Hyvinkin. Mua oikeastaan hilppasen pännii kotikaupunkini jatkuva alaspainaminen, jota suurin osa täältä etelään asuvista alle kolmikymppisistä ihmisistä harrastaa; Keravan hyvät puolet kun ainakin omasta mielestäni pieksevät mahdolliset huonot aika 6-0 ja keskimääräisistä täällä asuvista ihmisistä julkituodut mielikuvat ovat vähintäänkin omituisia.

Jos joku vielä kerran huutaa Kerava-stereotypiat ilmoille, niin voin kumota jokaisen niistä erikseen.

*sydän* Pieni, mutta palveluiltaan suuri ja dynaaminen kotikaupunkini, josta pääsee julkisilla Helsingin ydinkeskustaan nopeammin kuin Itäkeskuksesta, ja jonka sijaintiinsa verrattuna järkevän vuokratason takia ihmisten ei tarvitse asua koirankopin kokoisissa yksiöissä. *sydän*
Emilii

#212 • • Emilii MaMMa!

misjah:
---
Shiral:
pohjois-haaga *joo*

---

pohjois-haaga rulz.. *piis* *iloinen*

Höpöhöpö! Etelä-Haaga! *jiihaa* *plur*

--
Koko elämän ajatus on kuolla nuorena, niin myöhään kuin se suinkin on mahdollista!

#214 • • Enkeli Guest
Merihaka *sydän*
niin siistin karuu seutuu...
#215 • • yana Guest

Jone:
josta pääsee julkisilla Helsingin ydinkeskustaan nopeammin kuin Itäkeskuksesta,

kerran puolessa tunnissa kulkevalla junalla vahan yli 20min. missa ajassa paasee myos itakeskusksesta tauotta kulkevalla metrollakin?

varsinkin talvipakkasella vituttanee aika pahasti jos missaa ton junan ja joutuu venaa seuraavaa ;) (joka tietysti ei mene vasta puolentunnin kuluttua mutta lisaa itsessaan jo aikaa kymmenella minuutilla. no anyways helvetin katevasti sielta kuitenkin paasee keskustaankin jossei asu pitkalla asemasta..

vai kusettaako toi vrn matka-ajan ilmoitus ja niilla on rakettimoottorit junissa :)

[muokattu 28.1.2004 10:23]
Bishop Henrik

#216 • • Bishop Henrik
Jännevirralla eli hiekkatien päässä korpikuusen kannon alla kolmas kivi oikealla.*jiihaa*

--
fucking hostile...

Jone

#217 • • Jone Archibald Haddock

yana:
kerran puolessa tunnissa kulkevalla junalla vahan yli 20min. missa ajassa paasee myos itakeskusksesta tauotta kulkevalla metrollakin?

Viimeksi kun olen asian tarkistanut, niin R-junat tulivat steissille 2 minuuttia nopeammin kuin metrot Itiksestä. R-junia nopeampiakin vuoroja on muutama päivässä ruuhka-aikoina.

yana:
varsinkin talvipakkasella vituttanee aika pahasti jos missaa ton junan ja joutuu venaa seuraavaa ;) (joka tietysti ei mene vasta puolentunnin kuluttua mutta lisaa itsessaan jo aikaa kymmenella minuutilla. no anyways helvetin katevasti sielta kuitenkin paasee keskustaankin jossei asu pitkalla asemasta..

Kyllähän se vituttaa, joskin lähinnä sen takia, että silloin kannattaa yleensä astua K-junaan. K-junat lähtevät yleensä muutaman minuutin verran R- ja H-junien Keravalla pysähtymisen jälkeen ja niillä matkalla steissille kestää muutamalla extrapysähdyksellä puolisen tuntia.

yana:
vai kusettaako toi vrn matka-ajan ilmoitus ja niilla on rakettimoottorit junissa :)

Tuskinpa. ;)

Lähinnä nyt oli tarkoitus viitata siihen, että Keravalta on hyvät yhteydet esim. Helsinkiin ja että matka ei ole pitkä. Jos nyt ruvetaan sit matkanteosta vääntämään, niin paikkareissa on suhteellisen mukavat ja pehmeät penkit, jotka pesevät porkkanalinjan kiitäjien kovat muovi-istuimet n. 6-0. Sen lisäksi ainakin mun mielestäni julkisissa matkaamisen piinaavin puoli on asemilla tai pysäkeillä pysähtely, jota tapahtuu mötöissä alituiseen verrattuna esim. R-junan kahteen pysähdykseen välillä Kerava-Steissi. *nauru*

[muokattu 28.1.2004 10:41]
Progress

#218 • • Progress
korvessa...niin korvessa, ETTÄ!!! *nauru*
Noh, saan kevääl koulusta paprut veke, sit pääsee ”ihmisten ilmoille”! *hymy*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Jna

#219 • • Jna

Jone:
. Sen lisäksi ainakin mun mielestäni julkisissa matkaamisen piinaavin puoli on asemilla tai pysäkeillä pysähtely, jota tapahtuu mötöissä alituiseen verrattuna esim. R-junan kahteen pysähdykseen välillä Kerava-Steissi. *nauru*

Tosin R-juna pysähtyy Keravan jälkeen myös Tikkurilassa ja Pasilassa. Mutta Ok myönnän että se on silti kivempi kuin töksähtelevä ghettometro Itiksestä. *joo*
Jone

#220 • • Jone Archibald Haddock

Jna:
---
Jone:
. Sen lisäksi ainakin mun mielestäni julkisissa matkaamisen piinaavin puoli on asemilla tai pysäkeillä pysähtely, jota tapahtuu mötöissä alituiseen verrattuna esim. R-junan kahteen pysähdykseen välillä Kerava-Steissi. *nauru*

---

Tosin R-juna pysähtyy Keravan jälkeen myös Tikkurilassa ja Pasilassa. Mutta Ok myönnän että se on silti kivempi kuin töksähtelevä ghettometro Itiksestä. *joo*

Joo, mä sanoin tossa että se pysähtyy sen 2 kertaa ennen Helsinkiä Keravan jälkeen. *vink* Paikkarissa on IMO ainakin paljon metroa helpompi keskittyä vaikkapa kirjan lukemiseen kun jengiä ei koko ajan ravaa sisään ja ulos.