482 posts, 25 pages, 118,703 views
Unity(f):
Vantaan Mikkola rulez....
Mut ei enää kauan.. Mä muutan ens vuona Helsinkiin, todennäköisesti Kallioon tai jonnekkin sinne lähettyville...
greenie:
Jonelle ilmiö on varmaankin tuttu, kun Keravalta sattuu olemaan. Joskus kun mä mainitsen nimittäin Itä-Helsingin, tulee kuvioihin mukaan yleensä Kerava ja Korsokin, jostain kumman syystä :)
Jone:
josta pääsee julkisilla Helsingin ydinkeskustaan nopeammin kuin Itäkeskuksesta,
yana:
kerran puolessa tunnissa kulkevalla junalla vahan yli 20min. missa ajassa paasee myos itakeskusksesta tauotta kulkevalla metrollakin?
yana:
varsinkin talvipakkasella vituttanee aika pahasti jos missaa ton junan ja joutuu venaa seuraavaa ;) (joka tietysti ei mene vasta puolentunnin kuluttua mutta lisaa itsessaan jo aikaa kymmenella minuutilla. no anyways helvetin katevasti sielta kuitenkin paasee keskustaankin jossei asu pitkalla asemasta..
yana:
vai kusettaako toi vrn matka-ajan ilmoitus ja niilla on rakettimoottorit junissa :)
Jone:
. Sen lisäksi ainakin mun mielestäni julkisissa matkaamisen piinaavin puoli on asemilla tai pysäkeillä pysähtely, jota tapahtuu mötöissä alituiseen verrattuna esim. R-junan kahteen pysähdykseen välillä Kerava-Steissi.
Jna:
---
Jone:
. Sen lisäksi ainakin mun mielestäni julkisissa matkaamisen piinaavin puoli on asemilla tai pysäkeillä pysähtely, jota tapahtuu mötöissä alituiseen verrattuna esim. R-junan kahteen pysähdykseen välillä Kerava-Steissi.
---
Tosin R-juna pysähtyy Keravan jälkeen myös Tikkurilassa ja Pasilassa. Mutta Ok myönnän että se on silti kivempi kuin töksähtelevä ghettometro Itiksestä.