Nauskiss, 2.8.2008 10:52:
Ei itse asiassa mitään vikaa, olen itsekin joskus kokeillut. (En tosin Kampin palvelutalossa, vielä.)
Lähe joskus mun mukaan, ni päästään pois näistä teinibileistä. Ei tällä 25 vuoden elämänkokemuksella viitsi enää pyöriä nuorempien mukana, ne on niin totally out. Ihan nenänvartta pitkin katson kaikkia junnuja
gnomex, 2.8.2008 10:20:
--- ne 18-vuotiaat bättrefolk it-pissikset jotka pitää päästää joka paikkaan ettei isi suutu---
Kunhan ei ne kaksi blondia joiden ansiosta valvoin viime yönä klo 02:55 - 04:00 Neidit ratkoi ihanalla nasaalilla espoo-ässällään kovaan ääneen porttikongissa elämänsä ydinfysiikkaa mennäänkö KY:lle vai mennäänkö himaan.
Lähe joskus mun mukaan, ni päästään pois näistä teinibileistä. Ei tällä 25 vuoden elämänkokemuksella viitsi enää pyöriä nuorempien mukana, ne on niin totally out. Ihan nenänvartta pitkin katson kaikkia junnuja
Olet ihanan varhaiskypsä! Mutta joudut valitettavasti odottalemaan meikäläistä päivätanssiseuraksi vielä jonkin aikaa. Viihdyn toistaiseksi teiniseurassa.
The lucky winner is Iso-E. Massive thanks to everybody for the comments, stories and memories. Much appeciated! And congrats to Mr.E. I have sent an email to him and his name will be on the guest list for tonight.
The lucky winner is Iso-E. Massive thanks to everybody for the comments, stories and memories. Much appeciated! And congrats to Mr.E. I have sent an email to him and his name will be on the guest list for tonight.