UNITY THE ISLAND 2008 2.8.2008 @

634 posts, 32 pages, 200,005 views

#461 • • Edited gnomex Guest

Nauskiss, 2.8.2008 10:41:
Ooksä tosissas? *ding*

Ehkä sun kantsis omalla kohdallas harkita vaikka Kampin palvelukeskuksen päivätansseja. Sieltä vois löytyä sopivan kypsää bileseuraa, 25-vuotiaalle... *vink*

I'm dead serious. Missasit pointin mut ei se mtn.

P.s. Mikäs vika kansantanhuissa? *vink**vink*
Nauskiss

#462 • • Nauskiss

gnomex, 2.8.2008 10:47:
Mikäs vika kansantanhuissa? *vink**vink*

Ei itse asiassa mitään vikaa, olen itsekin joskus kokeillut. (En tosin Kampin palvelutalossa, vielä.)

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

#463 • • gnomex Guest

Nauskiss, 2.8.2008 10:52:
Ei itse asiassa mitään vikaa, olen itsekin joskus kokeillut. (En tosin Kampin palvelutalossa, vielä.)

Lähe joskus mun mukaan, ni päästään pois näistä teinibileistä. Ei tällä 25 vuoden elämänkokemuksella viitsi enää pyöriä nuorempien mukana, ne on niin totally out. Ihan nenänvartta pitkin katson kaikkia junnuja *uros*
IInesAnkka

#464 • • IInesAnkka

gnomex, 2.8.2008 10:20:
--- ne 18-vuotiaat bättrefolk it-pissikset jotka pitää päästää joka paikkaan ettei isi suutu---

Kunhan ei ne kaksi blondia joiden ansiosta valvoin viime yönä klo 02:55 - 04:00 Neidit ratkoi ihanalla nasaalilla espoo-ässällään kovaan ääneen porttikongissa elämänsä ydinfysiikkaa mennäänkö KY:lle vai mennäänkö himaan.

Saunan takana on tilaa *dissaa*
Mar6

#465 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

gnomex, 2.8.2008 10:59:
---

---

Lähe joskus mun mukaan, ni päästään pois näistä teinibileistä. Ei tällä 25 vuoden elämänkokemuksella viitsi enää pyöriä nuorempien mukana, ne on niin totally out. Ihan nenänvartta pitkin katson kaikkia junnuja *uros*

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=45527;hae=teinixit;pid=1137149#1137149

*vink*

--
-Where there is house there is a home-

Howdy

#466 • • Howdy Oldie
Leka punkkuu toi 7h unet .. pappa on virees *uros**piis*

--
Käpy vailla vertaa

Jussi Soro

#467 • • Jussi Soro choon!
Saaks nyt hehkuttaa?

Auto lähtee ihan just kohti stadia!
anton fine

#468 • • anton fine myspace.com/finethedj
kukaan menos sinne niinku just?
Miazu

#469 • • Miazu Päivänsäde
Miauuuuuuuu tosiaan tänäääääääään
#470 • • Elwira Guest
Jeps sain asun. Kiitos ukkoni *sydän* Oli kiltti ja siirsi menoa, jotta sai asun haettua molemmille *sydän* Kohta *sydän* !!!!!
Nauskiss

#471 • • Edited Nauskiss

gnomex, 2.8.2008 10:59:
---

---

Olet ihanan varhaiskypsä! *hymy* Mutta joudut valitettavasti odottalemaan meikäläistä päivätanssiseuraksi vielä jonkin aikaa. Viihdyn toistaiseksi teiniseurassa.

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

iBOU

#472 • • iBOU marX escobar
Ensin tänne *tanssittel* ja sit roseen aamuihin. Pitkä päivä tiedossa *nauru*.
enrg

#473 • • enrg
poimittu DJ Orkidea.com :sta

Orkidea

2 August 2008

The lucky winner is Iso-E. Massive thanks to everybody for the comments, stories and memories. Much appeciated! And congrats to Mr.E. I have sent an email to him and his name will be on the guest list for tonight.
Mar6

#474 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri

enrg, 2.8.2008 12:48:

Orkidea

2 August 2008

The lucky winner is Iso-E. Massive thanks to everybody for the comments, stories and memories. Much appeciated! And congrats to Mr.E. I have sent an email to him and his name will be on the guest list for tonight.

Noni hyvä Ediiii *tanssittel*

--
-Where there is house there is a home-

Jammailija

#475 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Mar6, 2.8.2008 14:30:
---

Orkidea

2 August 2008

---

Noni hyvä Ediiii *tanssittel*

HYvä Eugen*nauru*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Jinx

#476 • • Jinx Superfeminine
Enää muutama tunti! *jiihaa**tanssittel**plur*

--
Pyllykkä

Crazybattery

#477 • • Crazybattery Fruor ergo sum

Orkidea

2 August 2008

onnittelut*hali**jiihaa*
IInesAnkka

#478 • • IInesAnkka
Puoli tuntii duunia jäljellä ja sit =))))))
pavew

#480 • • pavew
hi there!
are there still tickets for this event?
pavew