UNITY THE ISLAND 2008 2.8.2008 @

634 posts, 32 pages, 199,946 views

Anselmi

#221 • • Anselmi And sell me

Mar6, 7.7.2008 21:24:
En mä kyl enää ole varma että nostaako vai laskeeko tää metskaaminen bilefiiliksiä..Tiedän toki miten se on tarkoitettu, ja hyvät bileethän kyseessä on.. *hihu*

Laskee. Normaalisti ei koska lippu on järkkääntynyt, mutta tänä vuonna tuolla on niin monen frendin nimet ostajien joukossa että vaikka itse lipun saisi niin on kovasti monta joka jäisi ilman ja joiden puolesta harmittaisi. Yksi syy Unityjen jokavuotiseen parhauteen on se että siellä näkee niin monta tuttua kasvoa. Melkeinpä enemmän kuin missään muualla.

Faktaa on että minne ne liput sitten meneekin, niin hyvän kodin saavat, vaikka itse en olisikkaan tuo onnekas. Omalla tavallani ehkä eniten jopa toivon että jos itse tällä kertaa jään ilman lippua (mitä pahoin pelkään) niin se lippu menisi jollekin joka ei ole koskaan päässyt Uunisaaren kemuista nauttimaan. Itselle nämä olisivat olleet kuudennet ja tiedän kuinka parhautta ne on*hihu* Siitä ei meininki parane, mutta on myös monia jotka eivät ole sitä ensimmäistäkään kertaa päässyt.

Ymmärrän täysin että tällä kertaa "yleisölippuja" on vähemmän ja vip-lippuja enemmän. Mielestäni se on täysin oikeutettua ja aiheellista ottaen huomioon kokonaisuuden. Jännittäväksi menee se saako enää lippua vai ei (Enkä taida olla ainut*nauru*). Jännittävät viikot siis edessä, ei auta kun toivoa parasta. Joka tapauksessa I *sydän* Unityt. Kiitoksia aina niin mahtavista bileistä.

--
sen pituinen se

josbe

#222 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Aikamoisia tunteita Unityt ainakin herättää, ollakseen kuitenkin vain bileet! :D
Anselmi

#223 • • Anselmi And sell me

josbe, 7.7.2008 22:47:
Aikamoisia tunteita Unityt ainakin herättää, ollakseen kuitenkin vain bileet! :D

Muistokirjoitukset pitää aina kirjoittaa tunteella*grr*

--
sen pituinen se

josbe

#224 • • josbe suomalainen juhlakinkku
:D

Mutta muiden mielestä se voi olla _ärsyttävää_. ;)
juGis

#225 • • Edited juGis
Tultiin jonoon n. 07:40 ja saatiin hyvin liput. Pelkäsin kyllä jo silloin, että olis pitkä jono, mutta hämmennykseksi (onneksi) jono rupesi kasvamaan pitkäksi vasta kasin jälkeen / maissa. Harmi kyllä tietenkin, etteivät kaikki jonottavat (taaskaan) saaneet tikettiä..
Anselmi

#226 • • Edited Anselmi And sell me

josbe, 7.7.2008 23:10:

Do i give a fuck? :D

Bileet kostuu ihmisistä ja musiikista. Varmaankin kaksi elementtiä jotka tässä maailmassa aiheuttavat paljolti tunteita. Olisi outoa jos ne ei yhdessä voisi tehdä sitä. Tietyt keikat ja clubit
on olleet sen verran mullistavia kokemuksia että en ikinä epäröi niistä kirjoittaa tunteella.

Mikä sitten saisi herättää tunteita? Äiti? Lemmikkieläimet? lempi Tv-sarja? Politiikka? Ei mikään?

Edit: Ja varos vaan kuin tunteella kirjoitettuja tekstejä sielt viel tulee. Bileiden jälkeen tulee useampi sivu "ihku plur <3for eva unity jada jada jada" tekstejä. Mä kirjoitin omani vaan tälleen etukäteen ku oon vähän realisti tuon lipun saannin suhteen;) Voi olla aika hiljasta kun katsoo ostoilmoitusten määrää suhteessa jälkimarkkinoilla myytävien lippujen määrään.

--
sen pituinen se

Sand3

#227 • • Sand3 satuolento
Tää menee vähän offtopicin puolelle mutta on nyt pakko avautua *nauru*
Olen ollut eläessäni vain yksissä unityn bileissä ja nekin olivat uudenvuoden bileet. Saari jää nyt kokematta, koska ikää ei ole tarpeeksi ja ei ollut edes mitään mahdollisuutta lähteä töiden takia jonottamaan lippua. Voin kyllä suoraan sanoa, että harmittaa missata the bileet, joita joka vuosi niin paljon hehkutetaan.

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

orkidea

#228 • • orkidea
Pahoittelut kaikille jotka jäi ilman lippua ja isot rispektit niille jotka oli olleet jonossa klo 06. Lippuja myytiin 200 kpl kun viime vuonna myytiin 350 eli määrät on aina olleet tosi pieniä. Ostajien määrä yllätti meidätkin ja jälkikäteen ajateltuna olisi pitänyt infota pienemmästä ennakkolippujen määrästä. Harmi että Uunisaaren kapasiteetti on niin pieni että ulkopuolelle jää paljon niin tuttuja kuin tuntemattomia, jotka olisi hieno saada mukaan. Unityn jatkosta tämän tapahtuman jälkeen ei ole mitään varmuutta, mutta toivotaan että voidaan paikata tilanne paremmalla infolla tulevaisuudessa:)

-Tapsa & Unity Possé
MissKoo

#229 • • MissKoo
Kiitos Santtu ihana kun hait mulle lipun *hali* Eli jeah, messissä ollaan! Unity here we come *plur*
Syce

#230 • • Edited Syce
Pitäkeehän hubaa saarella!!!*piis**iloinen* itsellä ainoita vapaita viikonloppuja yhtä aikaa emännän kanssa juuri tuolloin niin en aijo niitä hetkiä bileisiin käyttää.

#231 • • Edited ville olen oikeasti ujo

josbe, 7.7.2008 22:47:

On bileitä

Ja sitten on Unity

Ja sitten on Unity @ Uunisaari

Ja sitten on Last Unity @ Uunisaari

Joka voi olla myös Last Unity of all time

Unityyn ollaan tultu kädet ja jalka poikki ja Unityn mukaan valittiin myös hääpäivä, jotta kesän parhaat tapahtumat ei sattuisi päällekkäin.

2.8.2008 maailmassa ei yksinkertaisesti ole parempaa paikkaa *sydän*
Epailija

#232 • • Epailija Physicist, 2nd class.

ville, 8.7.2008 09:49:

...ainakaan hyvällä säällä. ;)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Maximum

#233 • • Edited Maximum digital boy
jonossa klo:8 ja liput tyylikkäästi kirjahyllyssä venaamassa*släp*

--
....matkailu avartaa.....

juGis

#234 • • juGis

Epailija, 8.7.2008 09:53:
---
ville, 8.7.2008 09:49:
---

...ainakaan hyvällä säällä. ;)

Ei säällä ole väliä, ollut koskaan Unityssä *hihu* *plur* Muistelee Unity 2004 heinäkuuta (tms) jossa tuli niskaan Uunisaaren narikassa katoksellinen vettä *nauru*
josbe

#235 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Anselmi, 8.7.2008 08:58:
---
josbe, 7.7.2008 23:10:

---

Do i give a fuck? :D

Et tietenkaan, eika tarvikaan. Sarkasmini olikin lahinna tarkoitettu niille, joiden mielesta on "ärsyttävää katella vierestä ku ihmiset tappelee lipuista bla bla".

Hei haloo, tas maailmas on niin paljon pahempiakin arsytyksen aiheita, IMO. =DD Enka ma nyt oo nahny kenenkaan viela _tappelevan_ mistaan. Mut ehka sekin aika koittaa... Aineksia on. :D
jonit

#236 • • jonit pluristi

Ei säällä ole väliä, ollut koskaan Unityssä *hihu* *plur* Muistelee Unity 2004 heinäkuuta (tms) jossa tuli niskaan Uunisaaren narikassa katoksellinen vettä *nauru*

Joo, tavallaan ei nyt harmita niin paljoa näiden lopetusbileiden lipun meneminen ohi kun miettii niitä monia hyviä aiempia unity the islandeja joissa tuli vietettyä laatuaikaa minulle tärkeiden ihmisten kanssa. Pitäkäähän hauskaa saaressa :-)

,joni

--
Joni Turunen;
EOF

tomii

#237 • • tomii kallion herttua

Sand3, 8.7.2008 09:14:
Olen ollut eläessäni vain yksissä unityn bileissä ja nekin olivat uudenvuoden bileet. Saari jää nyt kokematta, koska ikää ei ole tarpeeksi ja ei ollut edes mitään mahdollisuutta lähteä töiden takia jonottamaan lippua. Voin kyllä suoraan sanoa, että harmittaa missata the bileet, joita joka vuosi niin paljon hehkutetaan.

Oon ollut THE SAARELLA ja voin sanoa, että älä ole huolissasi, todennäköisesti oot käynyt paremmissakin bibiksissä. Ei sillä, etteikö ole hyvät bileet, mutta ainakaan meikäläiseen ei kyllä ole tehnyt niin kovaa vaikutusta, että hehkuttelisin näitä jo ennakkoon THE BILEIKSI. ;) Mut meitä on joka junaan, pointtina vaan, että kyl täs maassa järkätään muitakin kovia (ja kovempia) bileitä joka vuosi, saletisti.

--
reivaan kunnes kuolen

juGis

#238 • • Edited juGis

tomii, 8.7.2008 11:26:
---
Sand3, 8.7.2008 09:14:

---

Oon ollut THE SAARELLA ja voin sanoa, että älä ole huolissasi, todennäköisesti oot käynyt paremmissakin bibiksissä. Ei sillä, etteikö ole hyvät bileet, mutta ainakaan meikäläiseen ei kyllä ole tehnyt niin kovaa vaikutusta, että hehkuttelisin näitä jo ennakkoon THE BILEIKSI. ;) Mut meitä on joka junaan, pointtina vaan, että kyl täs maassa järkätään muitakin kovia (ja kovempia) bileitä joka vuosi, saletisti.

Unityn kemuja ei voi verrata muihin kemuihin, piste :) Onhan niitä muita paljon isommalla rahalla järjestettyä kemuja, bileitä ja klubeja vaikka millä mitalla, jotka sitten maistuu muille paremmin kun Unity fiilis (tm). Mut Unityt vaan nyt on sellasia spessuja tapahtumia ja etenkin tälläsille "vanhoille parroille" melkeinpä ainoita kemuja, joihin jaksaa raahautua. Tai siis ei Unityyn raahauduta, vaan sinne pompitaan reumavaivaisilla jäsenillä vaikka rapakon takaa.

nm. reumavaivainen vanhaparta *nauru*
terraluna

#239 • • terraluna Agentti

Anselmi, 7.7.2008 22:40:
..tänä vuonna tuolla on niin monen frendin nimet ostajien joukossa että vaikka itse lipun saisi niin on kovasti monta joka jäisi ilman ja joiden puolesta harmittaisi. Yksi syy Unityjen jokavuotiseen parhauteen on se että siellä näkee niin monta tuttua kasvoa. Melkeinpä enemmän kuin missään muualla.

Alun harmin jälkeen mulle jäi vähän sama fiilis. Jos itse lipun vielä jostain saisinkin, voisinko nauttia illasta täysin kun niin moni kaveri jäisi ulkopuolelle? Yhdelle heistä tiedän sitäpaitsi lipun merkitsevän niin paljon, että varmasti antaisin sen lopulta hänelle. Takavuosina möin lomamatkan takia kaksi Unity-lippua ja muistan vieläkin sen pojan kiitollisen ilmeen ja sanat kun liput sai. Mietin silloin, että meni oikeaan osoitteeseen ne liput.

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

juGis

#240 • • Edited juGis
-