Mar6, 7.7.2008 21:24:
En mä kyl enää ole varma että nostaako vai laskeeko tää metskaaminen bilefiiliksiä..Tiedän toki miten se on tarkoitettu, ja hyvät bileethän kyseessä on..
Laskee. Normaalisti ei koska lippu on järkkääntynyt, mutta tänä vuonna tuolla on niin monen frendin nimet ostajien joukossa että vaikka itse lipun saisi niin on kovasti monta joka jäisi ilman ja joiden puolesta harmittaisi. Yksi syy Unityjen jokavuotiseen parhauteen on se että siellä näkee niin monta tuttua kasvoa. Melkeinpä enemmän kuin missään muualla.
Faktaa on että minne ne liput sitten meneekin, niin hyvän kodin saavat, vaikka itse en olisikkaan tuo onnekas. Omalla tavallani ehkä eniten jopa toivon että jos itse tällä kertaa jään ilman lippua (mitä pahoin pelkään) niin se lippu menisi jollekin joka ei ole koskaan päässyt Uunisaaren kemuista nauttimaan. Itselle nämä olisivat olleet kuudennet ja tiedän kuinka parhautta ne on*hihu* Siitä ei meininki parane, mutta on myös monia jotka eivät ole sitä ensimmäistäkään kertaa päässyt.
Ymmärrän täysin että tällä kertaa "yleisölippuja" on vähemmän ja vip-lippuja enemmän. Mielestäni se on täysin oikeutettua ja aiheellista ottaen huomioon kokonaisuuden. Jännittäväksi menee se saako enää lippua vai ei (Enkä taida olla ainut*nauru*). Jännittävät viikot siis edessä, ei auta kun toivoa parasta. Joka tapauksessa I Unityt. Kiitoksia aina niin mahtavista bileistä.