Earthcore 26.7.2008 @ Helsinki

90 posts, 5 pages, 13,725 views

AcidR

Posts: 521

#61 • • AcidR Serine (Distortion)
Aaaaaaaaaaaaaah *nauru*
Ironraver1

Posts: 1,158

#62 • • Ironraver1 Housemotion
no soiko jari sillanpää.....mulle luvattiin et se soi? *nauru*
RujoNic

Posts: 1,161

#63 • • RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta

Ironraver1, 27.7.2008 12:35:
no soiko jari sillanpää.....mulle luvattiin et se soi? *nauru*

enpä ainakaan itse ole sortunut tuohon paskaan...*nauru* oli todellakin kiva soittaa noinkin tunnelmallisessa paikassa. porukkaa oli kivasti eika suurempia ongelmia yleisesti ottaen tainnut olla... kiitos kumarrus ja vihellys*hymy*
Aarro

Posts: 134

#64 • • Aarro
Itse pidin kovasti illan tarjonnasta. Saavuttiin paikalle kolmen maissa ja painettiin täysillä loppuun asti. Väkeä oli ihan kiitettävästi. Jossain vaiheessa porukka vaan katos mutta ei se meisinkiä latistanu*nauru*
Zutsuun Harder, Faster räjäytti tajunnan.. Ja loppuillan helmi Lacrima Mosa Est!! AIAI!
Suuri kiitos järjestäjille!!
Ironraver1

Posts: 1,158

#65 • • Ironraver1 Housemotion

RujoNic, 27.7.2008 14:05:
---
Ironraver1, 27.7.2008 12:35:
no soiko jari sillanpää.....mulle luvattiin et se soi? *nauru*

---
enpä ainakaan itse ole sortunut tuohon paskaan...*nauru* oli todellakin kiva soittaa noinkin tunnelmallisessa paikassa. porukkaa oli kivasti eika suurempia ongelmia yleisesti ottaen tainnut olla... kiitos kumarrus ja vihellys*hymy*



tää on semmonen inside juttu *vink* ... Waily ei siis laittanut sitä *eiei*
Nexeon

Posts: 12

#69 • • Nexeon Together We Can Make It Happen!
Mainio paikka bileille, tosin jätti vähän kuivaksi kun tuskailtiin pimeässä...pari UV:ta olisi riittänyt...? :)

Oli ihan mukavaa HC settiä jota oli ihan mukava tampata jonkun aikaa...
Hyvää meininkiä joka itseasiassa olisi voinut olla parempaakin jos se "MainStream" porukka olisi jaksanut vaivautua pihalta kännäilemästä vaikka sisälle...¿? *pepsodent*

Odotin vähän enemmän näiltä bileiltä, mutta niin kuin Peltsi tuossa jo aikaisemmin mainitsi, "aina ei voi voittaa"...

Mutta onneksi pihalla oli tunnelma kohdallaan kun Astrasta tuli tunnelmallista Trance settiä ja kun meidän pieni "Trance Team" (Finnraver, Peltsi, SkyWay, Eruska ja minä *iloinen* ) oli mukana luomassa tunnelmaa, voin sanoa että ei se ilta ihan pilalle mennyt *joo*

Kiitokset siis näille hemmoille kun piristitte iltaa...ETTE JÄTTÄNYT AINAKAAN MUA KYLMÄKS! *jiihaa*

--
May the 21st century be PrOGreSSiVE!

m1kk3

Posts: 5,560

#70 • • m1kk3 no-life
Mä en kyl nyt ymmärrä et miks jengi menee hard-bileisiin, kuuntelemaan kiksua bilemestan pihalle auton kajareista ? *ding* Jos kiksusta tykkää ni eiks ois kandenu mennä vaikka noihin I love kiksu-bileisiin ?

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

RujoNic

Posts: 1,161

#71 • • RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta

Nexeon, 27.7.2008 15:27:
Mainio paikka bileille, tosin jätti vähän kuivaksi kun tuskailtiin pimeässä...pari UV:ta olisi riittänyt...? :)

Oli ihan mukavaa HC settiä jota oli ihan mukava tampata jonkun aikaa...
Hyvää meininkiä joka itseasiassa olisi voinut olla parempaakin jos se "MainStream" porukka olisi jaksanut vaivautua pihalta kännäilemästä vaikka sisälle...¿? *pepsodent*

Odotin vähän enemmän näiltä bileiltä, mutta niin kuin Peltsi tuossa jo aikaisemmin mainitsi, "aina ei voi voittaa"...

Mutta onneksi pihalla oli tunnelma kohdallaan kun Astrasta tuli tunnelmallista Trance settiä ja kun meidän pieni "Trance Team" (Finnraver, Peltsi, SkyWay, Eruska ja minä *iloinen* ) oli mukana luomassa tunnelmaa, voin sanoa että ei se ilta ihan pilalle mennyt *joo*

Kiitokset siis näille hemmoille kun piristitte iltaa...ETTE JÄTTÄNYT AINAKAAN MUA KYLMÄKS! *jiihaa*

YÖK!!
domi

Posts: 7,069

#72 • • domi Työn sankari.

mikke, 27.7.2008 15:29:
Mä en kyl nyt ymmärrä et miks jengi menee hard-bileisiin, kuuntelemaan kiksua bilemestan pihalle auton kajareista ? *ding* Jos kiksusta tykkää ni eiks ois kandenu mennä vaikka noihin I love kiksu-bileisiin ?


No katsos. Se on sitä tyhmyyttä.
Teknojta

Posts: 1,031

#73 • • Teknojta Shamancore Practitioner
Oli varmaa kesän parhaat kemut *hihu*. Aito ug meno iskee aina. Alkuillasta tuli tampattua ja aamuyön tunneilla soitin liven sekä vähän sen jälkeen dj setti saksahc:ta, j-corea, breakcorea, speedcorea ja flashcorea... *nauru*
Kohdeyleisö diggas mikä on tietenkin pääasia. Jotkut oli vaan ilmeisesti eksyneet väärään paikkaan.
Kiitokset järkkäreille, soittajille ja yleisölle *joo*
Peltsi

Posts: 129

#74 • • Peltsi ElectroHead
Tjoo, Wailyn soittama Angerfist pelasti kyl illan. ^^

--
*sydän* Melbourne Shuffle *sydän*

AcidR

Posts: 521

#75 • • AcidR Serine (Distortion)

Nexeon, 27.7.2008 15:27:
Mutta onneksi pihalla oli tunnelma kohdallaan kun Astrasta tuli tunnelmallista Trance settiä ja kun meidän pieni "Trance Team" (Finnraver, Peltsi, SkyWay, Eruska ja minä *iloinen* ) oli mukana luomassa tunnelmaa, voin sanoa että ei se ilta ihan pilalle mennyt *joo*

Kiitokset siis näille hemmoille kun piristitte iltaa...ETTE JÄTTÄNYT AINAKAAN MUA KYLMÄKS! *jiihaa*



No millä IHMEEN logiikalla te sit lähditte corebileisiin?

Ja paikkahan oli aivan mahtava, fiiliksestä ei ainakaan ollu puutetta. Pojot himaan. *piis*
Nexeon

Posts: 12

#76 • • Nexeon Together We Can Make It Happen!
Ai mekö eksyttiin väärään paikkaan??? Entäs se porukka joka istua möllösteli koko vitun illan siinä ulkona dokaten ku mitkäkin apinat...no, ehkä niillä oli omalla tavallaan hauskaa...mutta niin oli meilläkin! Jos sillä porukalla oli oikeus istua siinä, eikö meillä ollut myös oikeus olla siinä sivussa fiilistelemässä??

Toiset osaa arvostaa eri musiikkityylejä ja olla avoimia...itse tulin sinne pitää hauskaa ja samalla tutustumaan HC meininkiin...ENKÄ MISSÄÄN VAIHEESSA SANONUT ETTÄ SIELLÄ OLI HUONOA MUSIIKKIA TAI MITÄÄN MUUTA VASTAAVAA! Se vaan kun sieltä nyt puuttui asioita...kuten valot ja ympärillä olevien ihmisten luoma hyvä fiilis. Olihan siellä hetkiä jolloin se fiilis oli hetken aikaa kohdallaan...mutta sitten se aina tyssäs johonki.

Mutta musiikki oli loistavaa ja tanssisin sen tahdissa uudestaankin, mutta kyllä nyt jokainen avoin mielinen ihminen joka vähänkin ymmärtää hauskanpidon päälle tietää että tunnelma ei synny yksinään. Itsekin kuuntelen musiikkia melkein laidasta laitaan ja kun on kyse bileistä, tulee sitä käytyä erilaisissa tapahtumissa ja kokeiltua kaikkea. Mutta olkaa vain sulkeutuneita jos siltä tuntuu...olkaa mun puolesta ihan niin paljon Hardcore kuin haluatte!

--
May the 21st century be PrOGreSSiVE!

Teknojta

Posts: 1,031

#77 • • Edited Teknojta Shamancore Practitioner

Nexeon, 27.7.2008 19:59:
Ai mekö eksyttiin väärään paikkaan??? Entäs se porukka joka istua möllösteli koko vitun illan siinä ulkona dokaten ku mitkäkin apinat...no, ehkä niillä oli omalla tavallaan hauskaa...mutta niin oli meilläkin! Jos sillä porukalla oli oikeus istua siinä, eikö meillä ollut myös oikeus olla siinä sivussa fiilistelemässä??

Toiset osaa arvostaa eri musiikkityylejä ja olla avoimia...itse tulin sinne pitää hauskaa ja samalla tutustumaan HC meininkiin...ENKÄ MISSÄÄN VAIHEESSA SANONUT ETTÄ SIELLÄ OLI HUONOA MUSIIKKIA TAI MITÄÄN MUUTA VASTAAVAA! Se vaan kun sieltä nyt puuttui asioita...kuten valot ja ympärillä olevien ihmisten luoma hyvä fiilis. Olihan siellä hetkiä jolloin se fiilis oli hetken aikaa kohdallaan...mutta sitten se aina tyssäs johonki.

Mutta musiikki oli loistavaa ja tanssisin sen tahdissa uudestaankin, mutta kyllä nyt jokainen avoin mielinen ihminen joka vähänkin ymmärtää hauskanpidon päälle tietää että tunnelma ei synny yksinään. Itsekin kuuntelen musiikkia melkein laidasta laitaan ja kun on kyse bileistä, tulee sitä käytyä erilaisissa tapahtumissa ja kokeiltua kaikkea. Mutta olkaa vain sulkeutuneita jos siltä tuntuu...olkaa mun puolesta ihan niin paljon Hardcore kuin haluatte!


Moni tais tulla tapailee tuttuja ja kuunteli musaa kauempaa. Olisi voinut olla täydempikin tanssilattia, mutta toisaalta se oli ihan hyvä, koska tällaisissa menoissa on kiva toteuttaa itseään. Ehkä me jotkut nautitaan musasta vähän epäsosiaalisemmin xD. Sosiaalinen muotohan olisi moshpit ^^
Pari stroboa ja vaatimattomuus on aika vakio ug hc menoissa. Tuohon tilaan olisi kyllä sopinut vielä lisää vaikka mitä, mutta paikka sinänsä loi tunnelmaa. Ei jäänyt vaivaamaan visuaalinen puoli kun keskityin saundeihin.
En usko et kyse on sulkeutuneisuudesta, sillä tällaisia bileitä järjestetään koska kukaan muu ei näitä järjestäisi. Rankempi hc on liian epäkaupallista ja kun siitä tehdään kaupallista niin tehdään kompromisseja musiikin suhteen.
Bileistä ei puuttunut mitään mitä olisi voinut odottaa, jos tiesi minne oli menossa :)
Valovoima

Posts: 528

#78 • • Valovoima teknohippi
Hyvinhän ne bileet meni. Suoraan sanottuna olin otettu yleisöltä ja muilta työntekijöiltä tulleista jatkuvista kehuista ja avuntarjouksista seuraavien tapahtumien järjestämisen suhteen. Positiivinen palaute ja kannustus on tärkeää juuri vapaaehtoisuuteen perustuvien tapahtumien järjestämisessä.

Alkuilta meni säätäessä ja stressatessa ja ehkä siksi loppuilta (04-6.20) avautui paremmin ja pääsin nauttimaan metakasta. Tosin muutamia teknisiä juttuja olis voinut hoitaa paremmin, kuten hommata soittopöydälle heti valoa ja ruuvata soundia bassovoittoisemmaksi.

Mutta kokonaisuutena tapahtuma meni sen verran hyvin että seuraavaksi tarkoituksena olisi käynnistellä Earthcoresta jatkuvaa UG-klubia muutamina kertoina vuodessa. Joten mikäli haluat auttaa järjestelyissä, pistä yksityisviestiä niin laitan lisätietoa tulevasta konseptista. Mihinkään organisaatiopuoleen ei ole pakko osallistua, vaan pikkupanoksella: myymällä lippuja, levittämällä mainoksia, roudaamalla jne. voi helposti lähteä mukaan ja saada paljon hyvää aikaan.

Undergroundissa kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen. Mitä enemmän porukkaa mukana, sitä kivempaa kaikilla on, ja sitä parempia tapahtumia saadaan järjestettyä!

Kiitoksia yleisölle ja kaikille soittajille. Oikeastaan kaikilta soittajilta kuulin mielestäni parasta matskua ikinä. Toisaalta, ehkä se voi myös kuvata paikan tunnelmaa viime yönä :)
AcidR

Posts: 521

#80 • • AcidR Serine (Distortion)

PulseDemon, 27.7.2008 21:10:
seuraavaksi tarkoituksena olisi käynnistellä Earthcoresta jatkuvaa UG-klubia muutamina kertoina vuodessa.



*aplodit*