90 posts, 5 pages, 15,435 views
enpä ainakaan itse ole sortunut tuohon paskaan... oli todellakin kiva soittaa noinkin tunnelmallisessa paikassa. porukkaa oli kivasti eika suurempia ongelmia yleisesti ottaen tainnut olla... kiitos kumarrus ja vihellys*hymy*Ironraver1, 27.7.2008 12:35:
no soiko jari sillanpää.....mulle luvattiin et se soi?
RujoNic, 27.7.2008 14:05:
---
Ironraver1, 27.7.2008 12:35:
no soiko jari sillanpää.....mulle luvattiin et se soi?
---
enpä ainakaan itse ole sortunut tuohon paskaan... oli todellakin kiva soittaa noinkin tunnelmallisessa paikassa. porukkaa oli kivasti eika suurempia ongelmia yleisesti ottaen tainnut olla... kiitos kumarrus ja vihellys*hymy*
Ironraver1, 27.7.2008 14:41:
tää on semmonen inside juttu ... Waily ei siis laittanut sitä
olit sä silti seksikäs*vink*Waily, 27.7.2008 14:53:
---
Ironraver1, 27.7.2008 14:41:
tää on semmonen inside juttu ... Waily ei siis laittanut sitä
---
Vinyyli mahdollisuus disabloitiin ennen mun setin alkua ;(
YÖK!!Nexeon, 27.7.2008 15:27:
Mainio paikka bileille, tosin jätti vähän kuivaksi kun tuskailtiin pimeässä...pari UV:ta olisi riittänyt...? :)
Oli ihan mukavaa HC settiä jota oli ihan mukava tampata jonkun aikaa...
Hyvää meininkiä joka itseasiassa olisi voinut olla parempaakin jos se "MainStream" porukka olisi jaksanut vaivautua pihalta kännäilemästä vaikka sisälle...¿?
Odotin vähän enemmän näiltä bileiltä, mutta niin kuin Peltsi tuossa jo aikaisemmin mainitsi, "aina ei voi voittaa"...
Mutta onneksi pihalla oli tunnelma kohdallaan kun Astrasta tuli tunnelmallista Trance settiä ja kun meidän pieni "Trance Team" (Finnraver, Peltsi, SkyWay, Eruska ja minä ) oli mukana luomassa tunnelmaa, voin sanoa että ei se ilta ihan pilalle mennyt
Kiitokset siis näille hemmoille kun piristitte iltaa...ETTE JÄTTÄNYT AINAKAAN MUA KYLMÄKS!
mikke, 27.7.2008 15:29:
Mä en kyl nyt ymmärrä et miks jengi menee hard-bileisiin, kuuntelemaan kiksua bilemestan pihalle auton kajareista ? Jos kiksusta tykkää ni eiks ois kandenu mennä vaikka noihin I love kiksu-bileisiin ?
Nexeon, 27.7.2008 15:27:
Mutta onneksi pihalla oli tunnelma kohdallaan kun Astrasta tuli tunnelmallista Trance settiä ja kun meidän pieni "Trance Team" (Finnraver, Peltsi, SkyWay, Eruska ja minä ) oli mukana luomassa tunnelmaa, voin sanoa että ei se ilta ihan pilalle mennyt
Kiitokset siis näille hemmoille kun piristitte iltaa...ETTE JÄTTÄNYT AINAKAAN MUA KYLMÄKS!
Nexeon, 27.7.2008 19:59:
Ai mekö eksyttiin väärään paikkaan??? Entäs se porukka joka istua möllösteli koko vitun illan siinä ulkona dokaten ku mitkäkin apinat...no, ehkä niillä oli omalla tavallaan hauskaa...mutta niin oli meilläkin! Jos sillä porukalla oli oikeus istua siinä, eikö meillä ollut myös oikeus olla siinä sivussa fiilistelemässä??
Toiset osaa arvostaa eri musiikkityylejä ja olla avoimia...itse tulin sinne pitää hauskaa ja samalla tutustumaan HC meininkiin...ENKÄ MISSÄÄN VAIHEESSA SANONUT ETTÄ SIELLÄ OLI HUONOA MUSIIKKIA TAI MITÄÄN MUUTA VASTAAVAA! Se vaan kun sieltä nyt puuttui asioita...kuten valot ja ympärillä olevien ihmisten luoma hyvä fiilis. Olihan siellä hetkiä jolloin se fiilis oli hetken aikaa kohdallaan...mutta sitten se aina tyssäs johonki.
Mutta musiikki oli loistavaa ja tanssisin sen tahdissa uudestaankin, mutta kyllä nyt jokainen avoin mielinen ihminen joka vähänkin ymmärtää hauskanpidon päälle tietää että tunnelma ei synny yksinään. Itsekin kuuntelen musiikkia melkein laidasta laitaan ja kun on kyse bileistä, tulee sitä käytyä erilaisissa tapahtumissa ja kokeiltua kaikkea. Mutta olkaa vain sulkeutuneita jos siltä tuntuu...olkaa mun puolesta ihan niin paljon Hardcore kuin haluatte!
PulseDemon, 27.7.2008 21:10:
seuraavaksi tarkoituksena olisi käynnistellä Earthcoresta jatkuvaa UG-klubia muutamina kertoina vuodessa.