pyöriipyörii.. ottakaa joku se pois!!

504 posts, 26 pages, 151,897 views

Claquesous

Posts: 3,206

#121 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Vielä on kesää jäljellä... Vielä on kauniita päiviä tulossa*poks*

--
32. of December

John

Posts: 1,384

#122 • • John Lauma
Eilen töissä pyöri päässä koko ajan Tomcraftin Lonelinessin sanat. Ja se kun ei ole kovin pitkä pätkä, niin usean tunnin jälkeen alkaa jo pelkäämään oman mielenterveytensä puolesta... *ding*

[muokattu 24.8.2003 23:24]

--
Fancy some cheese, Gromit?

Chatte

Posts: 4,085

#123 • • Chatte Team Teknolipat :)

xybo:
Heikko hetki.
http://www.saunalahti.fi/~xyborg/tune/xybo_ppp_v0.02.mp3

-- xybo



Nappasin tän renkutuksen toisesta topicista, mutta se kyllä sopii tänne loistavasti; tuo todellakin jää pyörimään päähän... eikä toivoakaan, että sen ihan helpolla saisi loppumaan!

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Dragonfly

Posts: 542

#124 • • Dragonfly Mariarawr
happoradio - pois kalliosta.. päästäkää minut pois kalliosta.. se kertosäe on niiiiin ärsyttävä, kerranku erehtyy jonnekin missä sitä soitetaan ja erehtyy vielä kuuntelemaan vaan pari sekuntia niin se on kyllä tiukasti junnautunut aivoihin.. nyt ei voi kirjoittaa enempää etten erehdy miettimään mitenkäs se biisi menikään. siitä ei pääse eroon. se vainoaa loppuun saakka.. argh!

--
Uguu~

UnityF

Posts: 15,721

#125 • • UnityF joo just se
hei muumit... *igor*
ei muumitaloa lukita yöksi hei muuuuuuuuuuuuuuuumit....*igor*
jansq

Posts: 197

#126 • • jansq Team Emmätajuu
No meikulla soi kuupassa koko ajan seuraavat piisit:
-Se Anssi Kelaperseen renkutus jostain **tun lääkäreistä tjsp
-Järkkymääkijä Anastaaaacian joku One Day In Your Life... aivan hirveetä sontaa

Ja syytän tästä Radio Novaa, Kiss FMää, ja NRJtä. Mokomat formaattiradionkuvatukset pilaa kunnon ihmisten päivän pyörittämällä 15 piisiä rotaatiossa ympäri vuorokauden. Voi jumankavita, teen kohta itsemurhaiskun jokaiseen noista radion irvikuvista... eiku jotai.
*dissaa**hmph**piru*

--
loud music is good for you

-P

Posts: 4,972

#127 • • -P
eih hitto. mulla soi päässä koko ajan Deleriumin - After All ja alkaa pikku hiljaa hajoo pää siihen kun hyräilen sitä jopa vessassa käydessäni *dissaa*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

MaSari

Posts: 1,986

#128 • • MaSari space jammer
Tosi ärsyttävää, just heräsin ja kun nousin ylös niin mulla rupes soimaan päässä se tosi hot piisi ”kesänaru” *vink**nauru* Kesänaru vie meidät tanssiin, kesänaru vaivutaan transsiin lallatilaa.. Argh! Tosi raivostuttavaa! Mistäköhän seki tupsahti mun päähä tollee *täh* *dissaa*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

NextAce

Posts: 2,505

#129 • • NextAce Alienated
Puuha-pete kaiken korjaa puuha-pe... aaargh! tosi ärsyttävä renkutus*nyyh**dissaa*

--
-Alienation-

-----

DJ Rx

Posts: 2,527

#130 • • DJ Rx FINRG Recordings
Matti ja Teppo - Kaiken takana on nainen *dissaa**igor**nyyh*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Chäz

Posts: 1,381

#131 • • Chäz Namutäti

Rx: Kaiken takana on nainen



*joo* *nauru*

--
Yhden hulluus tuottaa paljon hulluja..

You are who you pretend to be, so you better pretend to be someone you can live with

ezzy

Posts: 8,060

#132 • • ezzy Droid-pappa
aamulla kuunneltu Lacuna Coil - To myself i turned soi päässä :)

ja nyt työkaverin puhelimen soittoääni ”vieläkö on kesää jäljellä” joka renkuttaa tossa pöydällä, kun se ei ole ees paikalla *eiei*
bansq

Posts: 931

#133 • • bansq leftfield winger.
Yoji Biomehanika - Hardstyle Disco
Tätä ei tarvi kyl ottaa vielä pois pyörimästä, kunhan kyllästyn niin sit...
Johtuu varmaan siitä että kuuntelen tän noin 10 kertaa päivässä *hymy*

--
plip goes on.

cuteass

Posts: 172

#134 • • cuteass PinkeePinkiPinpi
”popsi popsi pooooooorkkanaa,hampaita se vahvistaa,nami nami, nami nami poooooooorkkanaa.....”*hahjust*

--
-Mie vaan

accule

Posts: 678

#135 • • accule olipa kerran...

MaSari:
Tosi ärsyttävää, just heräsin ja kun nousin ylös niin mulla rupes soimaan päässä se tosi hot piisi ”kesänaru” *vink**nauru* Kesänaru vie meidät tanssiin, kesänaru vaivutaan transsiin lallatilaa.. Argh! Tosi raivostuttavaa! Mistäköhän seki tupsahti mun päähä tollee *täh* *dissaa*



mullapas on kesänaru pakkaus, eli levy, naru ja tanssiohje...ja biisi soi päässä.varsinki nyt kun muistutit aiheesta taas, kiitti vaan*vink*
olenkoseminä

Posts: 41

#136 • • olenkoseminä

Dragonfly:
mikä piisi on ärsyttävin mikä jumittuu pyörimään mieleen.. mulla on skydiven anydaynow.. sitä on vaa pakko naputtaa koko ajan :=:D ja lasgon somethingista se alku.. ja kerran kuulin radiosta sen ketsuppi piisin ja se jumittu mun aivoihin (?) vissiin viikoks.. tsiisös.. :=:)*purr*


hmm pyörispä ees joku noissa päässä MUT PMP MIKÄ LIE - RUSKETUS RAIDAT
... kuulin sen kesälomal joku 5x päiväs duunis ja sen jälkee pörränny päässä . Sitä äänestäisin kesän kauheimmaks raidaks :)
NextAce

Posts: 2,505

#137 • • NextAce Alienated
mulle jäi toi badger mieleen ja pois se ei enään lähe*hih*

--
-Alienation-

-----

Claquesous

Posts: 3,206

#138 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Me ollaa nuoriso... Me ollaa tulevaisuus... Ei wittu ton pikku gein kaa! Iha kauhiaa skeizzee

--
32. of December

fadeout

Posts: 171

#139 • • fadeout NoStatus

mikkihiiri:
Me ollaa nuoriso... Me ollaa tulevaisuus... Ei wittu ton pikku gein kaa! Iha kauhiaa skeizzee



Niinpä *hmph*

Mut paljon pahempaa on se kun ei tiedä mikä biisi on kyseessä ja silti se soi nonstoppina päässä. Joku hemmetin melodia jyystää mun nuppia enkä voi kontrolloida sitä niiku yleensä kuuntelemalla biisin 13 kertaa putkeen!!

--
tamppauskone - se olen minä

äm

Posts: 2,376

#140 • • äm
”Mikä on kun ei taidot riitä...”
On soinut koko päivän päässä.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.