pyöriipyörii.. ottakaa joku se pois!!

504 posts, 26 pages, 151,472 views

Kolera

Posts: 4,256

#81 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
WhoraMastaZ - Oodi kallelle

Herra jestas miten voikin jäädä soimaa päähä tuonki kertosäe ja sit pitää viel kaveria piinata tolla biisil ku son kalle eikä se oikeen syty tohon värssyy.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

puupi

Posts: 385

#82 • • puupi the puupi
mä oon imuttanu mun pään täyteen joululauluja jotka pomppaa sieltä ihan millon vaan...


vaadin vapautusta*justjoo*

--
KM

caprico

Posts: 164

#83 • • caprico
"I am going to tell you, why you are here.
You are here, because you know something.
And what you know, you can't explain.
Can you feel it?
You've felt it your entire life.
Like darkness in your mind, driving you insane.
It is this pain that has brought you to me.
Do you know, what I am talking about?
Do you want to know what it is?
...
FREE
YOUR
MIND
"

*hmph*

--
Heimoihei!

ATD

Posts: 271

#84 • • ATD
"anna mulle autosi sun..." tai jotain sinne päin.. no kuitenki se ***** nylon beatin biisi.. ei saa vissii ees radioo avata..*eiei**iloinen**nauraa**igor**joo**justjoo*

--
"se on vaan hengausta ja chillausta.. mennään ajan mukana"

MusmaXimus

Posts: 84

#85 • • MusmaXimus -plik-
Cee:

missää puro solisee ja kauniit kukat kuiskailee ja eläämääää on leppoisaaa

ööh.

taotao *sydän*




IHKU TAO TAO!! (mulla on se jopa soittoäänenä..
*plur*)

--
Hiekkaa

Myfinesthour

Posts: 420

#86 • • Myfinesthour
Baby's Got a Temper ja C-tank tripper. uutta ja vanhaa, mutta siis voiko oikeesti jäädä päähän tollaset biisit? No mulla jäi. Wäkou mikä wäkou*igor*

--
"..."

Myfinesthour

Posts: 420

#87 • • Myfinesthour
Myfinesthour:

Baby's Got a Temper ja C-tank tripper. uutta ja vanhaa, mutta siis voiko oikeesti jäädä päähän tollaset biisit? No mulla jäi. Wäkou mikä wäkou*igor*


Ai niin ja vielä tuo ketsuppi ja nimenomaan noilla sanoilla väännellen, oho, hehe.

--
"..."

tuitui

Posts: 1,258

#88 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
mul soi nyt GIMMEL!!! päässä..

mut ei se mitään..antaa olla siellä!!

- hulivili hupakko -

*sydän*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Avatar
#89 • • Cera Guest
imperium tiittiittii tiitti tii tiitti tii...


und.. laulelin matkal kotiin : sä tulit mun uniin sä tulit mun päiväkirjaan sä tulit mun suunnitelmiin possunpunaisiiiiiin ja nyt me mennään naimisiin...
*pihkassa*

esmes dylsää.
Texx

Posts: 650

#90 • • Texx ^_^
Mul on paripäivää pyöriny päässä gimmelin lentoon. Argh
ja inhottaa ku laulanki koko ajan " liian nopea muuulleeee" *igor* Ei mut hyvä biisi laulaa *joo*

--
*piis*

kimi

Posts: 59

#91 • • kimi
...all the things she said all the things she said...

Ja nyt soi radiossa vielä se venäjän kielinen versio josta tulee - jos mahdollista - vielä ankeampi fiilis kun siitä tulee mieleen se Lilja 4-ever -leffa... *uuh*
Caro_79

Posts: 237

#92 • • Caro_79
Musta ärsyttävä biisi on tämä Las Ketchupin biisi. Etteköhän te nyt tiedä mitä biisiä mä tarkoitan. Se hilipati hölöpäti hulipati jne.. ku ne joraa siellä rantsulla siinä videossa.

Se jää aina soimaan mun päähän, kun mä kuulen sen vähintään 6 kertaa päivässä, jos olen töissä ja on radio päällä*mur*

Grhhh..... Sori vaan kaikki ton biisin diggaajat, mut meitsi inhoo sitä yli kaiken*joo*
Avatar
#93 • • Cera Guest
aaapua.

mun päässä soi joku, en nyt ees tiedä onks se ees kappale mut:

so i can you seeee....

rraaargh. luulen et se tuli jonkun lapsen suusta yksi päivä töissä, mut en sit tiedä, muistaakseni oon saanu kärsiä tästä aikaisemmassakin vaiheessa elämääni ja rrrg. nojuh.

*igor*
Hixxy

Posts: 522

#94 • • Hixxy HaroPup
Koko perhana risteily aja pyöri päässä semmone ärsyttävä biisi ku, Tsuiba duiba osaaksä uida pysytkö pinnalla, ja ku ei sanojakaan osaa ton enempää ni hituse rupes kolottaan, pyörii vieläki päässä, hirveetä!
Epailija

Posts: 5,636

#95 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Hixxy:
Koko perhana risteily aja pyöri päässä semmone ärsyttävä biisi ku, Tsuiba duiba osaaksä uida pysytkö pinnalla, ja ku ei sanojakaan osaa ton enempää ni hituse rupes kolottaan, pyörii vieläki päässä, hirveetä!



Ei prkl. Arvaa vain kenen päässä se nyt sitten soi myös. *hmph**nauru*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Hixxy

Posts: 522

#96 • • Hixxy HaroPup

Epailija:
---
Hixxy:
Koko perhana risteily aja pyöri päässä semmone ärsyttävä biisi ku, Tsuiba duiba osaaksä uida pysytkö pinnalla, ja ku ei sanojakaan osaa ton enempää ni hituse rupes kolottaan, pyörii vieläki päässä, hirveetä!

---


Ei prkl. Arvaa vain kenen päässä se nyt sitten soi myös. *hmph**nauru*



Toi on tarttuva kele!
shaman

Posts: 270

#97 • • shaman
jos jossain kuulee sen aivan liikaa soineen rusketusraidat-biisin nii se jää satavarmasti soimaan - murr nyt kun otin puheeksi nii arvata saattaa mitä kävi *igor*

--
*piis*

Mark

Posts: 7,311

#98 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
waaaasalandia, waaasalandia, huvipuisto vaasassa... tropiclandia, tropiclandia... *dissaa**dissaa**dissaa*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

hrdkvr

Posts: 3,929

#99 • • hrdkvr KURGO
napakiven päältä ..plumps.. niin se biisi loppuu..

mutta mulla pyörii musaa päässä jo liiankin usein ja sen takia en voi aina keskittyä täysin...siis se alkaa olee jo psykiatrin paikka..

varsinkin jos on alkanu enne töitä tekee uutta biisii eikä oo ehtiny saada melodiaa valmiix tai ei oo täysin tyytyväinen siihen niin sitten koko päivä pyörii sävellyxet päässä..
ja sit kun siitä on päässy niin kuulee vahingossa radiosta jonku kauhee viisu joka jää kummittelee koko kotiintulomatkaksi jos ei oo ottanu minidiskii mukaa..

nyt tällä hetkellä pyörii joku kauhee tapanikansan viisu päässä...
on kyllä vapauttava tietää etten ole ainut

--
-keep it hard-

-xx-

Posts: 5,001

#100 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
pitikö toikin nyt saada mullekin pyörimään *eiei*

edit: siis toi waaaaaaasalandia

[muokattu 13.8.2003 15:09]

--
kiitos ja anteeksi ^^