pyöriipyörii.. ottakaa joku se pois!!

504 posts, 26 pages, 151,471 views

sapeli

Posts: 11,768

#301 • • sapeli jokukukamikä?
Tänään koko päivän kun pyörin kaupungilla niin mun päässä pyöri eka joululaulu mitä tänään olin kuullut - Rudolf the Red-Nosed Reindeer *nauru* Se oli ihan kivaa, ja loppuikin vielä kunhan kotiin pääsin ja aloin kunnolla keskittymään muihin puuhiin. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#302 • • Cera Guest
MAAILMA ÄRSYTTÄVINTÄ

höhhööhöhhöhhöö u uu u u uuuuuu HÖHHÖÖ HÖHHÖHHÖÖ

tajuutteko.
ei sen sitte nii väliä hahaha.

ottakaa joku se pois :(
innae

Posts: 1,377

#303 • • innae PaskaJätkä

dose:
Ella ja Aleksi - Mc Koppakuoriainen

Jää soimaan päähän ja pitkäks aikaa *nauru*



Hah, en ole kertaakaan kuullut kyseistä renkutusta. En varmaan ole mitään menettänyt vaikken olekkaan kuullut?

--
PaskaJätkä

asdf

Posts: 3,155

#304 • • asdf
Hmmm onkohan se joku Danzel - Pump it up..raivostuttavin biisi ikinä ja tottakai kun sen kuulee ni se soi päässä tajuttoman kauan! *grr*
joun

Posts: 425

#305 • • joun People want to be needed

innae:
Hah, en ole kertaakaan kuullut kyseistä renkutusta. En varmaan ole mitään menettänyt vaikken olekkaan kuullut?



Menettänyt, et todellakaan *vink* Suorastaan säästynyt kärsimykseltä *nauru*

--
Im happy only when Im busy

darkfr

Posts: 232

#307 • • darkfr d:play
muistaakseni viimeks mc koppakuoriainen jäi mulla soimaan päähän, onneks nyt ei mitenkään pitkäks aikaa. *taputapu*

--
4/4

Optik

Posts: 1,691

#308 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Mulla on soinu koko päivän päässä Nat King Colen Unforgettable.... ihan kiva biisi, mut jotenkin se on vaan jumittunu kertosäe looppiin... *grr*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Jutu

Posts: 3,054

#311 • • Jutu Blondi
Mulla tulee aika useesti yksi joululaulu mieleen jota on sitten pakko hyräillä. Lauantaina tosin pyöri koko ajan päässä TikTakin sä sekoitat mun maailman (kiitti vaan Mellu) ja Antti Tuiskun en halua tietää *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

ee102

Posts: 775

#313 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

candyraver, 21.12.2004 01:38:
..."kulkuset,kulkuset..."*nuotti* ja en ees muista puolii biisin sanoista..*igor*



Tuo on kyllä... *hmph* Rasittavaa varsinkin kun se alkaa soida päässä näin kevätpuolesta. Meillä on kotona vielä sellanen pieni joulupukkisoittorasia, jossa soi sellasena ärsyttävänä kilinänä tuo kulkuset. Nuo joululaulut on aika herkkiä jäämään päähän soimaan. Toinen usein päähän soimaan jäävä joululaulu on Joulu on taas. Sit sama juttu on Hoosiannalla, ja yks jota on ollu pakko sit alkaa vielä hoilaamaanki mukana ku se soi liian vahvasti päässä: Tiellä ken vaeltaa *eiei* Ja mä en ees oo ikinä kuulunu kirkkoon, niin silti mun päähän on päässy iskostumaan niin vahvasti nuo virret. Muistan noihin jopa sanat. *justjoo*

Sit sellasia, jotka jää helposti mulla soimaan päässä, mutta jotka on kuitenki varsin kauniita biisejä:

Agnelli & Nelson pres. Ultra - Holding Onto Nothing
Paul Oakenfold - Southern Sun
Lab 4 - Pure Kaos

Noita kolmea viimeistä on kyllä mukava ainakin jonkin aikaa kuunnella päässään, mutta ne jää kyllä välillä tuntikausiksi soimaan päähän - se on vähän ärsyttävää. Muitakin biisejä on ollut kyllä, jotka ovat jääneet pyörimään mun päässä, mutta ei tuu nyt just mieleen enempää.
Hurjimus

Posts: 188

#314 • • Hurjimus Team Yökukkujat
Raffin bananaphone, joka sattuneesta syystä on myös puhelimessa soittoäänenä *nauru*
Se ei lähde sitten kulumallakaan päästä..

--
Nullum magnum ingeniae sine mixtura dementiae fuit.

stimbeh

Posts: 400

#315 • • stimbeh Moriheimoreilee.
Sulla on huomenna kemiantentti, sulla on huomenna kemiantentti, sulla on huomenna kemiantentti, etkä o lukenu yyyyyyhtääään.

Se menee silti ihan c-duurissa...

--
Flow with the go.

ezzy

Posts: 8,060

#316 • • ezzy Droid-pappa
"Gary Jules - Mad World" Donnie Darko-leffan (ja tänpäiväisen Smallvillen) soundtrackiltä...hemmetin hieno ja tarttuva biisi.
GrimsouL

Posts: 468

#317 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
Vivaldin Kevät.. Jäi jostain mun päähän ja viheltelin töissä. Kohta sitä vihelteli muutkin ja alko jengi pikkuhiljaa hajoilee ku se pyöri kaikkien päässä..

On kyl aika koomista ku töissä "isot miehet" viheltelee jotain nalle luppakorvan tunnarii tai vastaavaa..

Ja sit ehkä pahin, sisko huudatti Phantom of Operan tunnaria, niin sekin perkele soi päässä taukoamatta sitten kun sen just unohtaa nii taas se sen soittaa.
Verottaja

Posts: 1,174

#318 • • Verottaja no-life / luuviulu
"Kai moni miettii onko nyt mieltä missään,
raataja rankka tai työtön ikävissään.
Huominen heille synkältä aina näyttää,
viitsi ei kukaan, lähteä mukaan, jos jotain yrittää.

Harva meistä on rautaa, niin moni taipua saa.
Moni omillaan oppinut ei ole toimeen tulemaan.
Minä taivu en koskaan, tahdon vain yrittää,
ja kaiken sen minkä pitää mä päätän se mulle myös jää.

Hauska on jälkeen päivän nyt kotiin rientää,
jos jotain hyvää aikaansa saaneen tietää.
Huominen olkoon huominen täytyy sietää,
ei sitä estää voi joka kestää kolhut ja yrittää.

Harva meistä on rautaa, niin moni taipua saa.
Moni omillaan oppinut ei ole toimeen tulemaan.
Minä taivu en koskaan, tahdon vain yrittää,
ja kaiken sen minkä pitää mä päätän se mulle myös jää."


Tää biisi on jääny repeatille mun päähäni pyörimään. *hikoil*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Mandex

Posts: 296

#319 • • Mandex
Levottomat jalat *igor*

tuun tosi levottomaks kun toi jää päähän...ja jalat alkaa vispaan..en suosittele!
k!tty

Posts: 158

#320 • • k!tty se pieni siivekäs kummituseläin
Tää on nyt jatkunut viikon ajan jo*eiei* joka aamu kun avaan radion sieltä tulee se himputin PMMP:n biisi...joka sitten soi koko päivän mun päässä...ARGGH!!*igor*