http://www.djyahel.com/ >>> Events "11 April 2008 Finland, Helsinki"
En nyt ainakaan heti löytänyt täältä mtn merkintää kyseille äijälle tuohon päivään. Jääkö aprillipilaksi?
28 posts, 2 pages, 9,863 views
Farooskaz, 29.3.2008 22:10:
Kaverini soitti Israelista ja voivotteli, että hänellä paikallisena ei ole ollut tilaisuutta nähdä Yahelia livenä, mutta onnekseni minulla on.
http://www.djyahel.com/ >>> Events "11 April 2008 Finland, Helsinki"
En nyt ainakaan heti löytänyt täältä mtn merkintää kyseille äijälle tuohon päivään. Jääkö aprillipilaksi?
lähinnä popimpi versio IM:stäDamien, 10.4.2008 14:18:
DiNG DiNG DiNG DiNG DiNG DiNG, joku mainitsi roistovaltion nimen. Onneksi olkoon voititte vuoden Jaffat!
Hmm, Infected on Israealista, ei kai se voi olla kokonaan paha maa. . .
Mikäs tämä Yahel on miehiään? Herran kotisivulla oli jotain klippiä, mutta ei niistä oikein kunnon kuvaa saanut. Popimpi versio Arminista?
Damien, 10.4.2008 14:18:
DiNG DiNG DiNG DiNG DiNG DiNG, joku mainitsi roistovaltion nimen.
Juhgu, 10.4.2008 14:45:
---
---
Niin, tosiaan tuossa aloitusviestissä on mainittu "Finland".
*drum miss*
Damien, 10.4.2008 15:54:
---
Juhgu, 10.4.2008 14:45:
---
---
Niin, tosiaan tuossa aloitusviestissä on mainittu "Finland".
*drum miss*
---
Suomi vasta pyrkii Israeliksi Israelin paikalle, jenkkilän takataskuun. Ei me siellä vielä olla, kovasti vaan halutaan.
edit: Perse. Enks mä saa en tykätä Israelista ja silti olla rakkauden tyyssija?
Se on Juhgu kato vähän tällee, isäni temppeli on täynnä rahanvaihtajia ja mä haluaisin mennä sinne ja heittää niiden pöydät pitkin Gaazan kaistaletta. En vain uskalla marssia Jerusalemiin, koska ne nukettaa mun jos meen Jeesustelee sinne niiden nenien eteen :|
Damien, 26.9.2008 08:54:
---
misc,
Ootko muuten ikinä käyny israelissa tutustumassa tilanteeseen vähän paremmin ?
---
En, mulla on vain vahvat mielipiteet asiasta.
misc,
Joo... se on kyl huomattu. Jos aihe kiinnostaa sinua paljon, niin suosittelen kyllä lämpimästi käyntiä paikanpäällä.
Damien, 27.9.2008 13:03:
---
misc,
Joo... se on kyl huomattu. Jos aihe kiinnostaa sinua paljon, niin suosittelen kyllä lämpimästi käyntiä paikanpäällä.
---
Roistovaltio riistää Palestiinan lapsilta lääkkeet ja ruuan, ihmisiä kuolee valheen takia. Jos aihe kiinnostaa, niin suosittelen lämmöllä Holokausti topic:a.
ps. Israelin ystävältä toiselle.
plink, 27.9.2008 13:08:
---
vaikka israelilaiset ihan täysiä mulkkuja ovatkin
Lauri, 27.9.2008 15:03:
---
plink, 27.9.2008 13:08:
---
vaikka israelilaiset ihan täysiä mulkkuja ovatkin
---
Aika tiukka kommentti 7,000,000 ihmisestä.
Ignorance is a bliss, vai miten se meni.
plink, 27.9.2008 15:16:
---
ah tätä forumien autuutta, kun voi aina tarttua yksittäisiin sanoihin ja sillä tuhota pointin, mitä koko kommentilla koitetaan esittää. <3
Lauri, 27.9.2008 16:51:
---
plink, 27.9.2008 15:16:
---
ah tätä forumien autuutta, kun voi aina tarttua yksittäisiin sanoihin ja sillä tuhota pointin, mitä koko kommentilla koitetaan esittää. <3
---
Aika selkeästihän kusipäistit Israelilaiset tuossa ensimmäisessä
lauseessa, jonka jälkeen jatkoit kuinka jenkit ja muu maailma
on vaikuttanut Israelin politiikkaan. En näe mitään pointin tuhoamista
tuolla quotella?
Damien, 27.9.2008 13:03:
---
misc,
---
Roistovaltio riistää Palestiinan lapsilta lääkkeet ja ruuan, ihmisiä kuolee valheen takia. Jos aihe kiinnostaa, niin suosittelen lämmöllä Holokausti topic:a.
ps. Israelin ystävältä toiselle.