YAHEL kahden viikon kuluttua Helsingissä?

28 posts, 2 pages, 9,865 views

Farooskaz

#1 • • Farooskaz
Kaverini soitti Israelista ja voivotteli, että hänellä paikallisena ei ole ollut tilaisuutta nähdä Yahelia livenä, mutta onnekseni minulla on.

http://www.djyahel.com/ >>> Events "11 April 2008 Finland, Helsinki"
En nyt ainakaan heti löytänyt täältä mtn merkintää kyseille äijälle tuohon päivään. Jääkö aprillipilaksi?

--
Hion reikos

Damien

#2 • • Damien [tr3ox]
DiNG DiNG DiNG DiNG DiNG DiNG, joku mainitsi roistovaltion nimen. Onneksi olkoon voititte vuoden Jaffat!

Hmm, Infected on Israealista, ei kai se voi olla kokonaan paha maa. . .

Mikäs tämä Yahel on miehiään? Herran kotisivulla oli jotain klippiä, mutta ei niistä oikein kunnon kuvaa saanut. Popimpi versio Arminista?
ihani

#3 • • ihani vp

Farooskaz, 29.3.2008 22:10:
Kaverini soitti Israelista ja voivotteli, että hänellä paikallisena ei ole ollut tilaisuutta nähdä Yahelia livenä, mutta onnekseni minulla on.

http://www.djyahel.com/ >>> Events "11 April 2008 Finland, Helsinki"
En nyt ainakaan heti löytänyt täältä mtn merkintää kyseille äijälle tuohon päivään. Jääkö aprillipilaksi?

Näyttäs lukevan 'cancelled' tos peräs nyt tuolla sivuilla :(

--
nyt äkkiä sitä saksaa lautaselle

RujoNic

#4 • • RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta

Damien, 10.4.2008 14:18:
DiNG DiNG DiNG DiNG DiNG DiNG, joku mainitsi roistovaltion nimen. Onneksi olkoon voititte vuoden Jaffat!

Hmm, Infected on Israealista, ei kai se voi olla kokonaan paha maa. . .

Mikäs tämä Yahel on miehiään? Herran kotisivulla oli jotain klippiä, mutta ei niistä oikein kunnon kuvaa saanut. Popimpi versio Arminista?

lähinnä popimpi versio IM:stä*nauru*
Juhgu

#5 • • Edited Juhgu Virnistelijä

DiNG DiNG DiNG DiNG DiNG DiNG, joku mainitsi roistovaltion nimen.

Niin, tosiaan tuossa aloitusviestissä on mainittu "Finland".

*drum miss*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Jimmyfi

#6 • • Jimmyfi
no voi vtu. miiks peruttu? olisin kyl heti liitänyt häntä katsomaan

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

Damien

#7 • • Edited Damien [tr3ox]

Juhgu, 10.4.2008 14:45:
---
---

*drum miss*

Suomi vasta pyrkii Israeliksi Israelin paikalle, jenkkilän takataskuun. Ei me siellä vielä olla, kovasti vaan halutaan.

edit: Perse. Enks mä saa en tykätä Israelista ja silti olla rakkauden tyyssija?
Se on Juhgu kato vähän tällee, isäni temppeli on täynnä rahanvaihtajia ja mä haluaisin mennä sinne ja heittää niiden pöydät pitkin Gaazan kaistaletta. En vain uskalla marssia Jerusalemiin, koska ne nukettaa mun jos meen Jeesustelee sinne niiden nenien eteen :|
Farooskaz

#8 • • Farooskaz
Yahelia Haifan Hof Ha-Carmelilla 2004. Ei vissiin sitten vähään aikaan nährä..

--
Hion reikos

tomii

#10 • • tomii kallion herttua
Yahelikin kuuluu kyl mun mielestä siihen valitettavan suureen osastoon "ennen hyvä, nykyään ihan susipaska". Mut toi jäbähän oli viime talvena Wider Visionsin bileissä, tuli nähtyä, ei kyl päräyttänyt niin paljon, kuin olisi joskus voinut päräyttää. Mut tää nyt on vaan mun nöyrä mielipide. :)

--
reivaan kunnes kuolen

Misc Management

#11 • • Misc Management

Damien, 10.4.2008 15:54:
---
Juhgu, 10.4.2008 14:45:
---
---

*drum miss*

---

Suomi vasta pyrkii Israeliksi Israelin paikalle, jenkkilän takataskuun. Ei me siellä vielä olla, kovasti vaan halutaan.

edit: Perse. Enks mä saa en tykätä Israelista ja silti olla rakkauden tyyssija?
Se on Juhgu kato vähän tällee, isäni temppeli on täynnä rahanvaihtajia ja mä haluaisin mennä sinne ja heittää niiden pöydät pitkin Gaazan kaistaletta. En vain uskalla marssia Jerusalemiin, koska ne nukettaa mun jos meen Jeesustelee sinne niiden nenien eteen :|

Ootko muuten ikinä käyny israelissa tutustumassa tilanteeseen vähän paremmin ?
Misc Management

#13 • • Misc Management

Damien, 26.9.2008 08:54:
---
misc,
Ootko muuten ikinä käyny israelissa tutustumassa tilanteeseen vähän paremmin ?

---

En, mulla on vain vahvat mielipiteet asiasta.

Joo... se on kyl huomattu. Jos aihe kiinnostaa sinua paljon, niin suosittelen kyllä lämpimästi käyntiä paikanpäällä.
Damien

#14 • • Damien [tr3ox]

misc,
Joo... se on kyl huomattu. Jos aihe kiinnostaa sinua paljon, niin suosittelen kyllä lämpimästi käyntiä paikanpäällä.

Roistovaltio riistää Palestiinan lapsilta lääkkeet ja ruuan, ihmisiä kuolee valheen takia. Jos aihe kiinnostaa, niin suosittelen lämmöllä Holokausti topic:a.

ps. Israelin ystävältä toiselle.
plink

#15 • • plink team paska

Damien, 27.9.2008 13:03:
---
misc,

---

Roistovaltio riistää Palestiinan lapsilta lääkkeet ja ruuan, ihmisiä kuolee valheen takia. Jos aihe kiinnostaa, niin suosittelen lämmöllä Holokausti topic:a.

vaikka israelilaiset ihan täysiä mulkkuja ovatkin, niin oikeestaan yhtä lailla syyllisiä tilanteeseen on jenkit ja erityisesti britit. nehän ne alunperin päätti, että noi tuolta mestat valtaavat. taitaa tälläkin hetkellä vielä ko. 2 valtiota sanella pitkälti politiikan tuolla suunnalla.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Lauri

#16 • • Edited Lauri Devoted

plink, 27.9.2008 13:08:
---

vaikka israelilaiset ihan täysiä mulkkuja ovatkin

Aika tiukka kommentti 7,000,000 ihmisestä.
Ignorance is a bliss, vai miten se meni.
plink

#17 • • plink team paska

Lauri, 27.9.2008 15:03:
---
plink, 27.9.2008 13:08:
---

vaikka israelilaiset ihan täysiä mulkkuja ovatkin

---

Aika tiukka kommentti 7,000,000 ihmisestä.
Ignorance is a bliss, vai miten se meni.

'

ah tätä forumien autuutta, kun voi aina tarttua yksittäisiin sanoihin ja sillä tuhota pointin, mitä koko kommentilla koitetaan esittää. <3

--

Lauri

#18 • • Lauri Devoted

plink, 27.9.2008 15:16:
---
ah tätä forumien autuutta, kun voi aina tarttua yksittäisiin sanoihin ja sillä tuhota pointin, mitä koko kommentilla koitetaan esittää. <3

Aika selkeästihän kusipäistit Israelilaiset tuossa ensimmäisessä
lauseessa, jonka jälkeen jatkoit kuinka jenkit ja muu maailma
on vaikuttanut Israelin politiikkaan. En näe mitään pointin tuhoamista
tuolla quotella?
plink

#19 • • Edited plink team paska

Lauri, 27.9.2008 16:51:
---
plink, 27.9.2008 15:16:
---

---

Aika selkeästihän kusipäistit Israelilaiset tuossa ensimmäisessä
lauseessa, jonka jälkeen jatkoit kuinka jenkit ja muu maailma
on vaikuttanut Israelin politiikkaan. En näe mitään pointin tuhoamista
tuolla quotella?

ok, no ehkä se oikea kirjoitusasu sitten voisi olla jotain tyyliin "israelilaisten politiikka on ihan mulkutusta jne..." miten se nyt menikään. jutut voi lukea yksittäisinä sanoina tai sitten koko asian kerralla. ei ollut tarkoitus kuitenkaan kadunmiehiä leimata, mikä mun mielestä kyl käy ihan hyvin alkuperäsen jutun sävystä ilmikin. tuskin ne jenkki- ja brittikadunmiehetkään siellä kovin paljon vaikuttavat... :P

--

Misc Management

#20 • • Misc Management

Damien, 27.9.2008 13:03:
---
misc,

---

Jos aihe kiinnostais minua enemmän, niin klubituksen holokaust topicci ei ole todellakaan osoite josta lähtisin hakemaan informaatiota. En yritä millään tavalla puolustella Israelia, vaan enemmänkin ärsyttää noin vahvojen mielipiteitten esilletuominen ihmisiltä, jolla ei selvästikkään ole mitään aitoa kokemusta aiheesta. Olet valinnut puolesi tuntematta puolia.

T.
Ode