misc,
Jos aihe kiinnostais minua enemmän, niin klubituksen holokaust topicci ei ole todellakaan osoite josta lähtisin hakemaan informaatiota. En yritä millään tavalla puolustella Israelia, vaan enemmänkin ärsyttää noin vahvojen mielipiteitten esilletuominen ihmisiltä, jolla ei selvästikkään ole mitään aitoa kokemusta aiheesta. Olet valinnut puolesi tuntematta puolia.
T.
Ode
Niin, JOS aihe kiinnostaisi sinua enemmän niin voisit ärsytykseltäsi nähdä sisälukutaitoisena ihmisenä mitä oikeastaan tarkoitan.
Olen provo, entäs sitten?
Rohkenen väittää tietäväni Israelin harjoittamasta politiikasta sen pääpiirteet ja motiviit, unohtamatta tilanteen taustoja aina toisesta maailman sodasta Suezin kriisiin asti , niin hyvin että voin vetää asiasta omat johtopäätökset. Eniten minua vituttaa Palestiinalaisten luokitteleminen terroristeiksi, niin Israelin valtion ja sen suomen ystävien puolesta. Nyyh, nyt ne kaksi sotilasta tulee sinkkiarkuissa takaisin: "Terrorismiä". Vittu Länsi-rannalle ei ole saatu lääkkeitä herraties koskaan. Jos Israel joskus vedettäisiin Haagiin (HAH!), kalpenisi Hessien kaltaisten hirviöiden teot nykymittapuulla näiden Juutalaisten edessä...
Vittu, ampuivathan ne James Millerinkin tankista, eivätkä ole sitä pyytäneet anteeksi. Toisaalta miksi niiden pitäisi, kunhan ostavat aseensa amerikkalaisilta ja pitävät ydinpelotteensa poissa näkyvistä.
edit: niin jos aihe edelleenkin kiinnostaa, Death in Gaza -on tuon kyseisen dokumentin nimi. Israelin omaksi harmiksi Miller oli tuottamassa kaksi osaista dokumenttia tästä konfliktista, toinen osa vaan jäi edellä mainituista syistä kuvaamatta.