Miinuksi:
- Jonottaminen ennakkolipulla
- Liputtomien jonosta naiset pääsi muiden ohi
- Narikka ei toiminu
- Baaritiskin jonot
- Tölkkien 1e panttin, mitä uittua??
Plussat:
+++ Deejiit!!!
++ Musiikki oli riittävän lujalla!
+ Halli!!! <3
+ Ihmiset
361 posts, 19 pages, 83,202 views
Aeslie, 16.11.2008 12:58:
Ihmiset jos teitä vituttaa jonottaminen kattokaa peiliin... ite olin oven eessä 19.45 tjsp ja joutu venaa sen vartin ja pääs sisää :P Tulkaa ajois paikal saatte enemmin vastinet rahal eikä tarvi jonottaa .
Peltsi, 16.11.2008 13:02:
---
Ihmiset jos teitä vituttaa jonottaminen kattokaa peiliin... ite olin oven eessä 19.45 tjsp ja joutu venaa sen vartin ja pääs sisää :P Tulkaa ajois paikal saatte enemmin vastinet rahal eikä tarvi jonottaa .
---
Aivan, samaa mieltä ku Aeslie :) Eli wine pois.
Zenni, 16.11.2008 13:31:
Mitäs vittua täällä tapahtu?
Sallakat, 16.11.2008 16:03:
ois voinu mennä aikasemmin paikalle, joo. mutt ois voinu olla kyllä paljon parempi ja tehokkaampi narikka. Nythän homma kusahti totaalisesti sen osalta. pitäisi pystyä ennakoimaan ihmisten pakkautumista samaan aikaan niinkuin aina käy. myöskään baarille jonotus sai vitutuksen nousemaan. Yksi baari tolle porukkamäärälle?!?! ajoittain siellä sai venata tosi kauan.
huomasi kyllä tuolla, että oli vaikka kuinka hyvä pa niin toi paikka on akustisesti paska.
vaikka siellä tuli juteltua tuttujen kanssa niin keskusteluissa vilahti usein "yhdet huonoimmin järkätyistä kemuista" -tyylisiä heittoja, oli loppujen lopuksi tärkein asia kunnossa: musiikki. iski itselle tosi hyvin, harmi ettei pe-la välisen juhlinnan tuloksena jaksanu niin hurjasti revitellä tanssilattialla.
suomen poikia ei tullut kuultua ollenkaan kun porukalla lähdettiin menemään hieman sitä ennen.
kiitti musasta ja hyvästä menosta tanssilattialla, muu homma ja Voimala paikkana jätti kusahtaneen maun suuhun.