Oma alkuillan aikataulu kusahti itsestä riippumattomista syistä, joten pääsin jonon hännille vasta klo 23. Raikkaassa ulkoilmassa tuli sitten hengailtua reilut puolitoista tuntia. Vaikka välillä uhkasi tulla vähän turhan viileä olotila (josta sulaminen sisällä kesti toiset 1,5 tuntia), niin suurin ongelma oli pissahätä. Toki jonossa kiilanneille tekisi ehkä mieli ilmaista muutama valittu sana, mutta olkoot.
Anyway, tulipa siinä jonotellessa nähtyä pätkä tätä takaa-ajoa:
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Poliisi+pys%C3%A4ytti+rajua+ylinopeutta+ajaneen+autoilijan+elokuvatyyliin/1135241132855 Jännää.
Tähän väliin todettakoon, että ihan täysin ei periaatteellisella tasolla omaan blondin jakeluun mahdu ja muutama ei-blondikin tähän ihmettelyyn yhtyi, että miten ennakkolipulla sisään pääseminen voi kestää (hiton paljon) kauemmin kuin se, että ostaa lipun ovelta.
Jonottaminen (+ ihan muutama pikkuseikka) siis ehkä pieni miinus, mutta muuten ilta pelasti koko tämän viikon...
Musiikista tai siihen liittyvistä asioista ei valittamista - mun korvaan kuulosti oikein kivalta. Taisipa olla mulle ekat "tämän (musiikki)lajin" bileet.
Valot vilkku välillä aika villisti, mutta jostain syystä pää kesti tällä kertaa nekin.
LLLLoistavaa seuraa ja tulipa nähtyä muutamia tuttujakin, joita ei oo hetkeen näkynyt.
Ulkovessa oli aivan hillittömän hyvä ja siisti (kertakaikkisen luxusta), eikä siellä ollut jonoa! Paljon parempi kuin sisävessa.
Rakas ponipaitani herätti reaktioita, jotka aiheuttivat mulle suunnatonta hilpeyttä.
Vaikka väkeä oli paljon, niin hallista löytyi mukavasti tilaa tanssia.
Mitä ilmeisimmin tuli pelastettua jonkun tytön ja vähän ehkä myös yhden pojan ilta ihan pienillä teoilla.
Oli tarkoitus mennä aamuihin, mutta jäi väliin koska 5.30 jono näytti vetävän vielä huonommin kuin Voimalan versio, ja vkl:n jonotuskiintiö tuntuis olevan täynnä...