271 posts, 14 pages, 73,789 views
Janne, 22.4.2008 11:53:
Olin juuri lomamatkalla, ja tuli pakottava tarve päästä verkkopankkiin. Homma juuttui sen uuden turvaratkaisun latailuun, puoli tuntia sitä yritin. Niinpä niin.
noena, 23.4.2008 14:53:
Olenko mä ainut kellä ei ole ollut koko jupakan aikana mitään ongelmia sammon kanssa? kaikki pelittäny niinku on pitänytki :D
Olenko mä ainut kellä ei ole ollut koko jupakan aikana mitään ongelmia sammon kanssa? kaikki pelittäny niinku on pitänytki :D
IInesAnkka, 23.4.2008 15:18:
Et =) maksoin kaikki laskut hyvissä ajoin ennen pääsiäistä yms. järjestelyä enkä mennyt heti nettisivuille klikkailemaan kaikkea mahdollista. Myös kortit toimineet loistavasti, kun on kunnon Mastercard eikä mikään teinivisa :p
---
---
Et =) maksoin kaikki laskut hyvissä ajoin ennen pääsiäistä yms. järjestelyä enkä mennyt heti nettisivuille klikkailemaan kaikkea mahdollista. Myös kortit toimineet loistavasti, kun on kunnon Mastercard eikä mikään teinivisa :p
MissKoo, 23.4.2008 15:37:
Tuo mainitsemasi 'teinivisa' on tulevaisuuden kortti. Perinteiset pankkikortit tulevat poistumaan kokonaan lähivuosien aikana.
Ärsyynnyn, kun visa electronista puhutaan 'teinivisana'. Alunperin sitä toki käytti varmaankin lähinnä teinit, mutta se on fiksuudeltaan paljon pankkikorttia parempi. Toki sellaiset ihmiset, jotka höyläävät pankkikorttia yli tilin jäävät kaipaamaan sitä ominaisuutta
Luottokortti taas on aivan eri asia. Luottokortti ja visa electron eivät mielestäni ole vertailukelpoisia, kun toinen kortti katevaraa tililtä heti rahan ja toisesta tulee kotiin lasku.
Jone, 23.4.2008 15:31:
Meinasin ruveta vastaamaan tähän viestiin oikein kunnolla, koska siinä ei ole juuri ensimmäistäkään asiaa, joka ei pistäisi vihaksi. Sit totesin, että jos ihminen on spede, niin ei se siitä mihinkään sanomalla muutu.
Joten ei kai muuta kuin:
Hyvä meininki.
IInesAnkka ..kunnon Mastercard eikä mikään teinivisa :p
Daniel Braun, 23.4.2008 21:27:
--- kioskissa ---
--- tapa millä sä sitä käytät kyllä kovasti kertoo muutenkin sun asenteesta jotakin...
IInesAnkka, 24.4.2008 09:30:
(Olin) yhdellä baaritiskillä kioskin kymmenestä baaritiskistä. Jossain vaiheessa katsoimme parhaaksi tehdä valmiit kyltit, että Electron ei käy maksuvälineenä. Kiva, että olet itse tyytyväinen korttiin ja homma toimii.