Konemetsä 2008 - Open Air 11.7.2008 @ Marttila

1,164 posts, 59 pages, 238,580 views

Jolo

Posts: 4

#642 • • Edited Jolo
Näyttipä sinne mediheliki viel kerkeevän ku lähtöö olin tekemäs.. Toivottavasti ei kuitenkaa mitää vakavampaa ollu kerenny käymää ja heli tuli vaa varuks.

Muuten oli aivan hiton siistiä - taas! Roskatkin näytti katoovan ku ittestään. Kiitokset vaa järjestäjille kemuista.

--
Kaikkia yks!

Mumuli

Posts: 28

#643 • • Mumuli UG-///
hahaaaaaa, vitun kamametsä! Turhaa te mediaa mollaatte. Oma syy, omaan kurjuuteen.

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

mastream

Posts: 549

#644 • • mastream

Mumuli, 13.7.2008 18:50:
hahaaaaaa, vitun kamametsä! Turhaa te mediaa mollaatte. Oma syy, omaan kurjuuteen.



ei oo oma syy tää on median sala liitto meijän kulttuuria vastaan!



*hih*
m1kk3

Posts: 5,560

#645 • • m1kk3 no-life

Jolo, 13.7.2008 18:49:
Näyttipä sinne mediheliki viel kerkeevän ku lähtöö olin tekemäs.. Toivottavasti ei kuitenkaa mitää vakavampaa ollu kerenny käymää ja heli tuli vaa varuks.

Muuten oli aivan hiton siistiä - taas! Roskatkin näytti katoovan ku ittestään. Kiitokset vaa järjestäjille kemuista.


http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=62898 :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Dancing Shiva

Posts: 5

#646 • • Dancing Shiva FIREWATER
Oli kyllä mukavaa, harmi vaan että tuli niin aikasin aina väsy.. Ja selkä paloi pahasti la päivänä ku nukahdin aurinkoon ja kukaan ei jaksanu herttää :/ mutta kaiken kaikkeaan hyvää musaa ja mukavaa porukkaa!
Avatar
#647 • • REivaaja Guest

Amnesia, 13.7.2008 18:45:
Tätä vähän ihmettelin, itse menin ihan vaan siitä normiportilta (vasemmasta reunasta) sisään, ei ollut minkäänlaista kontrollia (vertailun vuoksi vaikkapa jotkut isommat kaapelibileet joissa tongitaan naurettavasti kukkaron sisältö). Bileissä en muista nähneeni yhtään poliisia muuten kuin poliisiauton pari kertaa siellä tiellä. En ole edes sokea, laseriakin hankin silmiini. Oliko ne virkapuvussa vai siviiliasussa?

Ne kytät oli siviileissä siellä. Eihän siinä ollut mikään kontrollointi kyseessä, vaan ihan puhdas vaino. Saapahan hyvät tilastot ja määrärahoja... Virkapukuset kytät nyt vielä ymmärtää, mutta sivarit kopeloimassa kilpaa käyttäjiä on jo ihan liikaa.
d_c

Posts: 185

#648 • • d_c

näköradiomies, 13.7.2008 15:35:
Leftover oli kyllä hemmetin hyvä upee ja kaunis.

Karvasen Kallen acidit oli parhaat, ja viellä paremmat äsidit irtos sähkökatkon aikaan akustisesti<3



Artistit voi kertoo saako laittaa julkiseen levitykseen, ois pari videopätkää
Juhgu

Posts: 7,921

#649 • • Juhgu Virnistelijä
Mä ainakin missasin ne sähkökatkojamit, jos siitä on videota ni jakoon :D

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

d_c

Posts: 185

#650 • • d_c
X-rustin lavalla ja päälavalla oli molemmissa pikku jamit kun sähköt olivat poikki sen noin puolen tuntia.

Päälavalla paukuttivat tynnyreitä ja käsiä ja jalkoja, väliin joku huuteli SUOMISTYGEE! SUOMISOUNDII!

Kaikkiaan oli ihan lystiä ja iha iliman päihteitä, pl. muutama piristejuoma. Parasta musaa soitti Scanone ja Leftover
spoinkel

Posts: 398

#651 • • spoinkel Alferd Heatpacker
Voi perse, taisin olla teltoilla sähkökatkon aikaan eli missasin parhaat livesetit.

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

Karski

Posts: 6,049

#652 • • Karski Pomon kätyri

REivaaja, 13.7.2008 18:22:
---
sts, 13.7.2008 18:08:
Joo ei se pilvi oo se ongelman aiheuttaja yleensä, vaan sekakäyttö ja kovat aineet jota oli löytyny kans aika hyvällä mallilla.

Ja musta on kans naurettavaa että jengi oikeasti uskottelee ittellee et konemusapiireis ei oo ongelmaa. Konemusapiireis nimenomaan on ongelmana se että kamankäyttö on hyväksyttyä ja siks jengi tekee sen näkyvästi ja ottaa helpommin överei (ku ei ketää kiinnosta/kaveri jeesaa kuitenki).

Hidden in plain sight.

---
Sehän on silloin sun ongelma jos se ei yleisesti muita haittaa?




Kyl se näyttäis tällä kertaa käyneen ongelmaks
n. sadalle muullekin ihmiselle :D

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

pirpeli

Posts: 5,533

#653 • • pirpeli

spoinkel, 13.7.2008 19:22:
Voi perse, taisin olla teltoilla sähkökatkon aikaan eli missasin parhaat livesetit.



Mä olin myymässä makkaraa aika tuiskeessa ja taisin huudella ilmoille jotain tyyliin "Ei se haittaa vaikka sähköt on poikki, kaaaaasuaaaaa riittääääää!!!!" :D

"Kaasua, makkarakomisario Koskinen"

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

kap-pu

Posts: 1,167

#654 • • kap-pu the amazing suction cup boy

spoinkel, 13.7.2008 18:02:
Metsä oli täynnä söpöjä hippityttöjä



tru dat.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

nomic

Posts: 4,120

#655 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Kone ja kiippari toimii loistavasti, vaikka hieman uiskenteli vedessä. o/
Ja joo, oli hemmetin hauskaa!
--

Posts: 94

#656 • • --
Oli mukavaa sen ajan mitä paikanpäällä ehti olemaan. Järjestelyjen puolelta kaikki toimi myös hyvin.

d_c,

Artistit voi kertoo saako laittaa julkiseen levitykseen, ois pari videopätkää



Saa laittaa jakoon!
stefanus

Posts: 192

#658 • • stefanus B.O.B.
Emmä tiä mut mä hakkasin niit patterin tölkkei sii päälaval niin et tuli verta kämmenist. :D pistäkää jotai linkkii jos on kuvamateriaalii siit touhust. *uros*
Avatar
#660 • • REivaaja Guest

Karski, 13.7.2008 19:25:
Kyl se näyttäis tällä kertaa käyneen ongelmaks
n. sadalle muullekin ihmiselle :D

Niin. Ongelmahan on se että huumeita käytetään ja niiden käyttö hyväksytään piireissä.
Karrikoiden voisi sanoa että se ei ole rasistin vika että Somalit on mustia.

Aina puhutaan huume-ongelmasta, mutta ei se ole musta ongelma että ihmiset tykkää vetää pään täyteen. Kyllähän huumeita voi vetää ilman ongelmaakin?
Ei mun mielestä ole järkevää ratsata jengiä randomilla hatsin takia.
Loppujen lopuksi se on kuitenkin aika pieni rikos olla sekaisin.
Laiton on laiton, mutta ei karhukoplaakaan laiteta kadonneen tutin perään.
Ei siellä ratsattu jengiä telttavarkauksistakaan ja kuitenkin se on jo aika lailla vakavampi rikos.

Jopas väsyttää kun tätäkin tekstiä kesti 20 minsaa kirjottaa...