Konemetsä 2008 - Open Air 11.7.2008 @ Marttila

1,164 posts, 59 pages, 238,390 views

deena

Posts: 276

#602 • • deena tenukeppi

Rujo Mutantti, 12.7.2008 10:17:
Miä kuulin että paikalta on löydetty dinosaurusten luita ja juhlat on lopetettu.



Kiitsa vaan sille kaverille, joka sen hervottoman leukaluun raahas jostain puskista. Meitin piski nakertaa sitä tääl ihan innoissaan=)

Eka kerta konemetikössä ja hervottoman hauskaa oli! Vesisade jotenki lisäs vaan Proteuksen keikan tunnelmaa. Ja tulileikit siel kalliol oli upeita=) Nii ja telttanaapurit oli ihan huippuja*plur* En kyl valita mistään. Kiitos ja anteeksi!*nauru**känni*

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

TuoppI

Posts: 60

#603 • • TuoppI
Hieno tapahtuma musiikin ja alueen puolesta. B-alue osoittautui aivan loistavaksi paikaksi teltalle. Miinuksina jo mainittu (yksi!) vesipiste, sekä vuotava ämpäri saunassa!

Eniten ärsytti parin tunnin jonotus paikalle tultaessa, jossa ei tainnut kukaan järkkäreistä tietää yhtään missä mennään ja siinä sitten arvottiin. Lopulta alueelle otettiin lisää autoja ja siellähän oli tilaa vielä vaikka kuinka. Autot oli muutenkin pistetty miten sattuu, eihän niitä sinne mahdu jos ei kukaan ohjaa tarpeeks lähelle toisiaan.

Tuon jälkeen kyllä maittoi kaikinpuolin.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#604 • • Aziz Combat Fighter

Juhgu, 13.7.2008 17:24:
---
Ana-5000, 13.7.2008 17:23:
---
Kuis monta poliisia oli ruisrockissa? Kerrotko lukumäärän?

---

En.



Niin, koska sun käsitykses konemetsän tai ruisrockin turvallisuusväen määrästä ei perustu yhtään mihinkään muuhun kuin fiilispohjaisiin tuntemuksiin.

Mä en dissaa konemetsää, se on kiva että on kivoja juttuja kivoille ihmisille, mutta jokainen reivaaja joka kanniskelee tonne mukaan sen kymppisäkin piriä naulaa arkunkantta kiinni tilaisuuksille järjestää vastaavia mukavia tapahtumia jatkossa.

Sen sijaan että vingutaan siitä miten poliisi on paha kun se tulee ja antaa rikoksista sakkoja voitaisiin vähän kovemmin sanoin arvostella niitä, jotka eivät osaa pitää viikonlopun verran hauskaa ideaaliolosuhteissa raahaamatta mukaan sitä miestä väkevämpää taikajauhetta.
haesul

Posts: 178

#605 • • haesul :--)
*plur*oli varmaa hienointa missä oon koskaan ollu mukana. ei oikee mitää valittamista tuosta tapahtumasta. musiikista ainakii desert stagen tarjonta iski joka kerta. ja kannatti tutustua kasvisruokaa siel oli nimittäin yllättävän hyvää *slurps*

--
*kuolaa*

m1kk3

Posts: 5,560

#606 • • m1kk3 no-life

Johnson, 13.7.2008 17:35:
---
mikke, 13.7.2008 17:25:
Kuinkahan paljon Konemetsässä nyt sitte kävi oikein porukkaa ?

---


Turkulaisen mukaan lähes 4000


Miksköhän tuolla sitte jossain noissa muissa lehtikirjotuksissa puhuttiin kymmenestätuhannesta kävijästä, tai siitä että se ois tavoite... Jäätiinkö yleisötavoitteesta noin paljon vai puhutaanko tässä kahesta eri asiasta ?

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

näköradiomies

Posts: 491

#607 • • näköradiomies


Mä en dissaa konemetsää, se on kiva että on kivoja juttuja kivoille ihmisille, mutta jokainen reivaaja joka kanniskelee tonne mukaan sen kymppisäkin piriä naulaa arkunkantta kiinni tilaisuuksille järjestää vastaavia mukavia tapahtumia jatkossa.



tää on kyllä niin totta.
bdream

Posts: 8

#608 • • bdream
Kyllä, kyllä! Ekat metsät, eikä varmasti viimeiset! Mitään ei hävinnyt, palvelu pelasi vedensaannista huolimattakin ihan tyydyttävästi ja raajat vipatti pari päivää ihan minimibreikeillä. Onkohan varmaa, ettei Talvikonemetsää voisi järjestää? :)

Desert *sydän*

--
Fuck art, let`s dance

serotonot

Posts: 3,137

#609 • • serotonot Paul Easy

Ana-5000, 13.7.2008 17:40:
Sen sijaan että vingutaan siitä miten poliisi on paha kun se tulee ja antaa rikoksista sakkoja voitaisiin vähän kovemmin sanoin arvostella niitä, jotka eivät osaa pitää viikonlopun verran hauskaa ideaaliolosuhteissa raahaamatta mukaan sitä miestä väkevämpää taikajauhetta.



Luepas uutinen paremmin. Lähinnähän sieltä löytyi kannabista, sillä senhän nuo lutuiset pikku noutajat taluttajineen helpoiten löytävät. Ja kyl toi KM:n syyni oli sitä luokkaa, että jos vastaava tehtäisiin Provinssissa, Ilosaaressa tai muulla isolla festarilla, niin tulis melkoisen järkyttäviä lukuja. Samanlaisen määrän huumeita sais varmaan haaviin Onnelankin edestä, jos sen ovella olis samanlainen ratsia.
Juhgu

Posts: 7,921

#610 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Ana-5000, 13.7.2008 17:40:
---
Sen sijaan että vingutaan siitä miten poliisi on paha kun se tulee ja antaa rikoksista sakkoja voitaisiin - -



Itsehän en tätä kritisoinut millään tavalla, vaan Hesarin uutisointia. Mut omalta osaltani lopetan löpinän tähän, tämän ketjun lukijoita kiinnostanee bilepalaute enemmän.


serotonot, 13.7.2008 17:45:
---
Ja kyl toi KM:n syyni oli sitä luokkaa, että jos vastaava tehtäisiin Provinssissa, Ilosaaressa tai muulla isolla festarilla, niin tulis melkoisen järkyttäviä lukuja. Samanlaisen määrän huumeita sais varmaan haaviin Onnelankin edestä, jos sen ovella olis samanlainen ratsia.



"Mä luulen että toi sun arvio ei perustu yhtään mihinkään muuhun kuin fiilispohjaisiin tuntemuksiin."

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

laite

Posts: 2,994

#611 • • laite MastahWankah

mikke, 13.7.2008 17:44:
---
Johnson, 13.7.2008 17:35:
---
mikke, 13.7.2008 17:25:
Kuinkahan paljon Konemetsässä nyt sitte kävi oikein porukkaa ?

---


Turkulaisen mukaan lähes 4000


---

Miksköhän tuolla sitte jossain noissa muissa lehtikirjotuksissa puhuttiin kymmenestätuhannesta kävijästä, tai siitä että se ois tavoite... Jäätiinkö yleisötavoitteesta noin paljon vai puhutaanko tässä kahesta eri asiasta ?


Lasketaan varmaan jokaisen päivän kävijämäärä erikseen jolloin päästään tuohon n. 10 000 ihmiseen.
m1kk3

Posts: 5,560

#612 • • m1kk3 no-life
ookke :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Johnson

Posts: 123

#613 • • Johnson RAF

mikke, 13.7.2008 17:44:
---
Johnson, 13.7.2008 17:35:
---
mikke, 13.7.2008 17:25:
Kuinkahan paljon Konemetsässä nyt sitte kävi oikein porukkaa ?
---
Turkulaisen mukaan lähes 4000
---
Miksköhän tuolla sitte jossain noissa muissa lehtikirjotuksissa puhuttiin kymmenestätuhannesta kävijästä, tai siitä että se ois tavoite... Jäätiinkö yleisötavoitteesta noin paljon vai puhutaanko tässä kahesta eri asiasta ?



Hesarissa oli puhetta että konemetsään odotetaan 10000 kävijää ja turkulaisessa että 4000 siellä oli. En sitten osaa sanoa että noinko paljon sinne väkeä oikeasti odotettiin, jos kerran viime vuonna oli kans joku 4000, eikä sitä nyt ihan helposti tuplaa väkimäärää, luulisin
Amnesia

Posts: 888

#614 • • Amnesia

laiteLasketaan varmaan jokaisen päivän kävijämäärä erikseen jolloin päästään tuohon n. 10 000 ihmiseen.



Laskisivat jokaisen tunnin kävijämäärän erikseen niin päästäisiin jo päälle sadantuhannen *joo**nauru*
serotonot

Posts: 3,137

#615 • • serotonot Paul Easy

Juhgu, 13.7.2008 17:50:

serotonot, 13.7.2008 17:45:
---
Ja kyl toi KM:n syyni oli sitä luokkaa, että jos vastaava tehtäisiin Provinssissa, Ilosaaressa tai muulla isolla festarilla, niin tulis melkoisen järkyttäviä lukuja. Samanlaisen määrän huumeita sais varmaan haaviin Onnelankin edestä, jos sen ovella olis samanlainen ratsia.
---


"Mä luulen että toi sun arvio ei perustu yhtään mihinkään muuhun kuin fiilispohjaisiin tuntemuksiin." (c) Ana.



Itseasiassa kyl se perustuu ihan käytännön kokemukseen, tosin kai se voi olla fiilispohjainen tuntemus sekin. On vaan aika paljon tullut festareilla pyörittyä, eikä minkään muun festarin sisäänkäynnillä oo tollaista syyniä ja lisäks jatkuvasti poliisi ja hurtta etsimässä lisää vaarallisia rikollisia leirintäalueelta.
serotonot

Posts: 3,137

#616 • • serotonot Paul Easy

Amnesia, 13.7.2008 17:54:
---
laiteLasketaan varmaan jokaisen päivän kävijämäärä erikseen jolloin päästään tuohon n. 10 000 ihmiseen.

---


Laskisivat jokaisen tunnin kävijämäärän erikseen niin päästäisiin jo päälle sadantuhannen *joo**nauru*


Eiks noi kaikki festarit laske kävijämäärät päiväkohtaisesti? Eli ihan normitapahan toi on tuon laskutoimituksen suhteen.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#617 • • Aziz Combat Fighter

Juhgu, 13.7.2008 17:50:
---
"Mä luulen että toi sun arvio ei perustu yhtään mihinkään muuhun kuin fiilispohjaisiin tuntemuksiin."



Paitsi että olin viime vuoden Ruisrockissa turvallisuustehtävissä töissä, ja kyllä siellä poliiseja oli.
serotonot

Posts: 3,137

#618 • • serotonot Paul Easy

Ana-5000, 13.7.2008 17:58:
---
Juhgu, 13.7.2008 17:50:
---
"Mä luulen että toi sun arvio ei perustu yhtään mihinkään muuhun kuin fiilispohjaisiin tuntemuksiin."

---


Paitsi että olin viime vuoden Ruisrockissa turvallisuustehtävissä töissä, ja kyllä siellä poliiseja oli.



No mut onks sul itelläs taas sit Konemetsästä muuta ku fiilispohjaisia tuntemuksia?
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#619 • • Aziz Combat Fighter

serotonot, 13.7.2008 17:57:
---
Juhgu, 13.7.2008 17:50:

serotonot, 13.7.2008 17:45:
---
Ja kyl toi KM:n syyni oli sitä luokkaa, että jos vastaava tehtäisiin Provinssissa, Ilosaaressa tai muulla isolla festarilla, niin tulis melkoisen järkyttäviä lukuja. Samanlaisen määrän huumeita sais varmaan haaviin Onnelankin edestä, jos sen ovella olis samanlainen ratsia.
---


"Mä luulen että toi sun arvio ei perustu yhtään mihinkään muuhun kuin fiilispohjaisiin tuntemuksiin." (c) Ana.

---


Itseasiassa kyl se perustuu ihan käytännön kokemukseen, tosin kai se voi olla fiilispohjainen tuntemus sekin. On vaan aika paljon tullut festareilla pyörittyä, eikä minkään muun festarin sisäänkäynnillä oo tollaista syyniä ja lisäks jatkuvasti poliisi ja hurtta etsimässä lisää vaarallisia rikollisia leirintäalueelta.



Mjoo, sitten kun Ruisrockista lähtee medihelillä porukkaa öväreitten takia sairaalaan ja aamulla luetaan suru-uutisia menehtyneestä niin todennäköisesti sinnekin törkätään vastaavanlainen ratsia portille. Turvallisuustoiminta perustuu kokemuksiin ja niihin reagoimiseen, eikä tälläkään kertaa kävijäkunta näemmä antanut mitään syytä olla ratsaamatta huolella. Yli sata huumausainerikosta on mun mielestä 4000 ihmisen festareilla aika paljon.

Tosin, itse koen asian niin, että mielummin yli sata kannabiksenpolttoa kuin yli sata pahoinpitelyä. Noilla festareilla missä olen itse ollut töissä on rikollisuus keskittynyt lähinnä toisten ihmisten hakkaamiseen, joka on tietenkin paljon pahempi ongelma.

No, eiköhän tämä ollut tässä, piti tulla taas vänkäämään vastaan kun taas syytetään lehdistöä ja poliisia siitä, että konemusapiireissä vedetään paljon huumeita.
spoinkel

Posts: 398

#620 • • spoinkel Alferd Heatpacker
Metsä oli täynnä söpöjä hippityttöjä *sydän*

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.