Konemetsä 2008 - Open Air 11.7.2008 @ Marttila

1,164 posts, 59 pages, 238,538 views

Avatar
#621 • • kettu kiu Guest
kolme edellistä vuotta konemetsässä ovat olleet ihania.. tällä kertaa virkavallan ja muiden järjestyksenvalvojien syyni olivat syynä siihen, että ensi vuoden metsä saa jäädä väliin..

missään ei lisäksi ollut ilmoitettu roskispolettien palauttamisajan loppuvan tasan kello 16, klo 16.15 poletteja ei enää otettu vastaan (poletteja vaitanut jätkä oli kyllä paikalla edelleen..) joten kotipöydällä lojuu nyt 40 euron arvosta savikiekkoja. *ding*

musiikki oli jälleen kerran laadukasta ja ystävälliset kanssajuhlijat pelastivat festivaalikokemuksen.

- kettu kiittää ja kuittaa.
serotonot

Posts: 3,137

#622 • • Edited serotonot Paul Easy

Ana-5000, 13.7.2008 18:02:
Mjoo, sitten kun Ruisrockista lähtee medihelillä porukkaa öväreitten takia sairaalaan ja aamulla luetaan suru-uutisia menehtyneestä niin todennäköisesti sinnekin törkätään vastaavanlainen ratsia portille. Turvallisuustoiminta perustuu kokemuksiin ja niihin reagoimiseen, eikä tälläkään kertaa kävijäkunta näemmä antanut mitään syytä olla ratsaamatta huolella. Yli sata huumausainerikosta on mun mielestä 4000 ihmisen festareilla aika paljon.


Niinno, ilmeisesti toi vispilä tuli kyl paikalle hätävarjelun liiotteluna ja hyvä niin. Ja siinä vaiheessa kun Konemetsässä jengi on niin sekaisin että grillaa sisällä teltassa ittensä hengille, ni mä alan huolestumaan :D

Ja kuten sanoin, jos jossain suurista rock-festareista toteutettais samanlainen ratsia, niin luulen että niistäkin löytyis yli sen prosentin verran kannabiksen hallussapitäjiä. Kun tosiaan toi kävijämäärä laskettaneen samoin kuin muillakin festareilla, että voidaan vertailla noita lukuja mitenkään?
sts

Posts: 7,969

#623 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Ana-5000, 13.7.2008 18:02:
Tosin, itse koen asian niin, että mielummin yli sata kannabiksenpolttoa kuin yli sata pahoinpitelyä. Noilla festareilla missä olen itse ollut töissä on rikollisuus keskittynyt lähinnä toisten ihmisten hakkaamiseen, joka on tietenkin paljon pahempi ongelma.

No, eiköhän tämä ollut tässä, piti tulla taas vänkäämään vastaan kun taas syytetään lehdistöä ja poliisia siitä, että konemusapiireissä vedetään paljon huumeita.



Joo ei se pilvi oo se ongelman aiheuttaja yleensä, vaan sekakäyttö ja kovat aineet jota oli löytyny kans aika hyvällä mallilla.

Ja musta on kans naurettavaa että jengi oikeasti uskottelee ittellee et konemusapiireis ei oo ongelmaa. Konemusapiireis nimenomaan on ongelmana se että kamankäyttö on hyväksyttyä ja siks jengi tekee sen näkyvästi ja ottaa helpommin överei (ku ei ketää kiinnosta/kaveri jeesaa kuitenki).

Hidden in plain sight.
serotonot

Posts: 3,137

#624 • • serotonot Paul Easy

sts, 13.7.2008 18:08:

Joo ei se pilvi oo se ongelman aiheuttaja yleensä, vaan sekakäyttö ja kovat aineet jota oli löytyny kans aika hyvällä mallilla.



Jotain lukuja vai ihan vaan luotettavaa iltalehti-uutiseen perustuvaa omaa arviota?
kovas

Posts: 1,522

#625 • • kovas Kristo
kesän paras vkl.
dj upi

Posts: 1,835

#627 • • dj upi
Miks ei oo yhtää niin ryytyny fiilis ku viime vuoden jäljiltä? En ole myöskään enää humalassa ja tänään paistoi aurninko. Oli kyllä HUUHHUH jumalauta hyvät festarit! Rakentavaa palautetta saatan jopa joskus laittaa mut nyt pitää syödä. Siit ei vaan meinaa tulla mitään ku mun verkkokalvot muistaa vaan yhden kuvan ja se on se jossa seison päälavan kallioiden päällä tänä aamuna Texas Faggotin vikan biisin aikaan :)
Lallu

Posts: 356

#628 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
loistava reissu!! Astrix, Gms ja Tryambaka *sydän* jalat on kuin ois ollu viikon putkeen salilla..kaikki metsät tullu koettua ja tän vuotinen veti ittensä just ykköseks !! :)
pirpeli

Posts: 5,533

#630 • • Edited pirpeli
*jiihaa* Can you feel the festival?!?!*jiihaa**nauru*

Olipas kyllä kivaa. Camp X-Rustissa parhaat musiikit, parhaat ihmiset ja parhautta muuten vaan. (En mä tosin muualla sitte käynytkään..). Teknoo, acidii, oikeaa elektroo, vähäse italoo, siinä resepti varmaan viihtymiseen. Osasyynä saattoi olla tietty mainio känni :D Makkaranpaistot meni hyvin(mä voin ostaa uuden kahvipannun sen rikkoutuneen tilalle joskus...) ja suuremmilta vahingoilta vältyttiin.

Lauantain uimareissu hiekkakuopalle saunoineen sai väsyneenkin tätin virkistymään ja taas jakso. Ja Konemetsä cafen ruuat oli todella maistuvat, nam!!!

Ei mulla ole mitään varsinaista huonoa sanottavaa, paitsi ne pari ambulanssireissua ois voinu olla tapahtumatta, varsinkin kun eka lanssi kävi jo perjantai-iltana n. klo22 :/ Mitä lieneekään käynyt, ei hyvä se. Ja vesipisteen huono sijoittelu oli kummallista..

Plussan puolelle fiiliksissä kuitenkin jäätiin, kiitos siitä kullalle ja ystäville*sydän* Ensi vuonna uudestaan.

Kiitos Konemetsä :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#631 • • REivaaja Guest

sts, 13.7.2008 18:08:
Joo ei se pilvi oo se ongelman aiheuttaja yleensä, vaan sekakäyttö ja kovat aineet jota oli löytyny kans aika hyvällä mallilla.

Ja musta on kans naurettavaa että jengi oikeasti uskottelee ittellee et konemusapiireis ei oo ongelmaa. Konemusapiireis nimenomaan on ongelmana se että kamankäyttö on hyväksyttyä ja siks jengi tekee sen näkyvästi ja ottaa helpommin överei (ku ei ketää kiinnosta/kaveri jeesaa kuitenki).

Hidden in plain sight.

Sehän on silloin sun ongelma jos se ei yleisesti muita haittaa?
serotonot

Posts: 3,137

#632 • • serotonot Paul Easy

sts, 13.7.2008 18:22:
---
serotonot, 13.7.2008 18:13:
-clips-

---


En mä puhu nyt konemetsästä :) Olis pitäny ehkä selventää.



Eksä sit postannu vähä väärään topiciin? Tää käsittääkseni koskee nimenomaan tän vuoden Konemetsä -tapahtumaa...
laeski^

Posts: 478

#633 • • laeski^ LaiskaLäski
mistäs vois tiedustella löytötavaroita?
hukkasin avaimet *uuh* niis on kaks avainta ja semmone klipsi vyöhön, ja ne riippuu mustas laserpoint remmissä..
hane

Posts: 242

#634 • • hane
Kamera on taas täyttynyt valokuvista, joissa on dekoja edestä ja takaa :D ne on tosi hienoja. Toinen kerta toden sanoi, ens vuonna taatusti uudelleen! Konemetsän kiinnostavin anti musiikin lisäksi on ihmiset ja se mitä heillä on päällä. Harvoin näkee niin kivoja asuyhdistelmiä arkena :) Vika yönä vähän rupesi pelottamaan yksin metsän mättäillä kun vastaan tuli oudosti käyttäytyviä ihmisiä, mutta ohi meni onneks. Naapureiden öykästä huolimatta sai nukuttuakin ja jäipähän jotain muisteltavaa :D "Oh, no, what the fuck are you doing!?!"

--
- Luulotauti paranee tiedolla -

serotonot

Posts: 3,137

#635 • • serotonot Paul Easy
Ehkä vois vähän kirjoittaa itse festaristakin.

Oli kyllä jälleen kerran nasta reissu. Oli kiva soittaa vaihteeks jo ekana aamuna, ni ei tarvinnu koko festareita keskittyä siihen että on varmasti hereillä su-aamuna tiettyyn aikaan. Musa-annin parhaat palat löytyi itelle la-iltapäivällä päälavalla System 7:n tahdissa. Varsinkin setin eka puolisko oli namukasta.

Oli myös nasta huomata ettei pe-la -öinen sadekaan lannistanut jengiä, vaan aamulla oli vielä ihan tukevasti porukkaa reivailemassa ku tuli oma soittovuoro.

Oli kyllä jälleen kerran mahtavat bileet, siitä kiitos mahtavalle tunnelmalle ja kaikille tutuille ja tuntemattomille.
homppa

Posts: 731

#636 • • Edited homppa
oli kyl ihan pirun hauskaa, suurkiitokset kotkahörhöille houstauksesta ja muusta oheistoiminnasta. Sanoisin että oli varsin mielenkiintoiset kekkerit, vaikka mä en (omg, ekaa kertaa evö missään bileissä, tää on aika legendaarista musta)) jorannu koko metsän aikana ees yhtä ainoaa askelta, tähän taasen oli suurena syynä univaje ja työväsymys, mutta fiiliksiä vei myös niin uskomattoman vitun totaalisesti pois se kyttäkuumotus siellä. SIIS OIKEESTI MITÄ VITTUA, mut ratsattiin kahesti mestoilla, ensin nakuks porteilla, sit myöhemmin randomilla metsässä desertin ja mainin välissä kun väsään sätkää, eli siis röökiä, eli ei siis ollu mitään. Vitun kiva kun ei voi rauhassa olla, ja vitun moista spedeilyä että pitää oikeesti kuumottaa jotain vitun savua festareilla, plz...noi kytät on niin pihalla siitä mitä ne tekee tuolla ja miten ne tekee

kaikista huvittavinta oli se, et sit kun menee istuskeleen ja heittää jotain randomläppää ja koittaan vähän rauhottuu vitutuksesta niin jengi nauraa essoissa et just ton näkösiä jätkiä täällä ratsataan ja me vaan saadaan rauhassa bilettää vaika ollaankin tuotu vauhtii ja naksuja ja vittu että mä tuun tonne ens vuonna jonkun yrttisekotuspussin ja helvetin ison bongin kaa ja tupruttelen joka puolella ja jos tulee taas sivarit siistiin metsää huumehörhöistä, mä riisun itteni saman tien nakuks ja juoksen taivaanrantaan kiljuen psykoottisesti "vittu mä oon sekasin!" joo

sori avautumisesta
Jolea

Posts: 11

#638 • • Jolea Audiobaum
Konemetsä onnistui ylittämään tämän ensikertalaisen odotukset, ainoa mikä jäi kalvamaan mieltä oli desertillä far too loudin keikan aikana syvän bassssssson puute. Kun sitä ei tunne, ei tanssikaan solju, joten hyvästä setistä huolimatta keikka jäi torsoksi :/ too bad.

ja kiitokset vielä niille jotka eksyivät kuuntelemaan meikäläisen keikkaa. Rok on! :D
*Sarppa*

Posts: 48

#639 • • *Sarppa*
Ai jumalauta mikä ihanaakin ihanampi mesta/tapahtuma kaikenkaikkiaan!*pihkassa*
Feels like I´m never going to miss this again *enkeli*
Kiitos!!
Amnesia

Posts: 888

#640 • • Amnesia

homppa, 13.7.2008 18:33:
mutta fiiliksiä vei myös niin uskomattoman vitun totaalisesti pois se kyttäkuumotus siellä. SIIS OIKEESTI MITÄ VITTUA, mut ratsattiin kahesti mestoilla, ensin nakuks porteilla, sit myöhemmin randomilla metsässä desertin ja mainin välissä kun väsään sätkää, eli siis röökiä. Vitun kiva kun ei voi rauhassa olla, ja vitun moista spedeilyä että pitää oikeesti kuumottaa jotain vitun savua festareilla, plz...noi kytät on niin pihalla siitä mitä ne tekee tuolla ja miten ne tekee



Tätä vähän ihmettelin, itse menin ihan vaan siitä normiportilta (vasemmasta reunasta) sisään, ei ollut minkäänlaista kontrollia (vertailun vuoksi vaikkapa jotkut isommat kaapelibileet joissa tongitaan naurettavasti kukkaron sisältö). Bileissä en muista nähneeni yhtään poliisia muuten kuin poliisiauton pari kertaa siellä tiellä. En ole edes sokea, laseriakin hankin silmiini. Oliko ne virkapuvussa vai siviiliasussa?