1,164 posts, 59 pages, 246,965 views
serotonot, 13.7.2008 18:08:
Ja kuten sanoin, jos jossain suurista rock-festareista toteutettais samanlainen ratsia, niin luulen että niistäkin löytyis yli sen prosentin verran kannabiksen hallussapitäjiä. Kun tosiaan toi kävijämäärä laskettaneen samoin kuin muillakin festareilla, että voidaan vertailla noita lukuja mitenkään?
REivaaja, 13.7.2008 19:04:
Ne kytät oli siviileissä siellä. Eihän siinä ollut mikään kontrollointi kyseessä, vaan ihan puhdas vaino. Saapahan hyvät tilastot ja määrärahoja...
Virkapukuset kytät nyt vielä ymmärtää, mutta sivarit kopeloimassa kilpaa käyttäjiä on jo ihan liikaa.
serotonot, 13.7.2008 17:45:
Ja kyl toi KM:n syyni oli sitä luokkaa, että jos vastaava tehtäisiin Provinssissa, Ilosaaressa tai muulla isolla festarilla, niin tulis melkoisen järkyttäviä lukuja. Samanlaisen määrän huumeita sais varmaan haaviin Onnelankin edestä, jos sen ovella olis samanlainen ratsia.
REivaaja,
Ei siellä ratsattu jengiä telttavarkauksistakaan ja kuitenkin se on jo aika lailla vakavampi rikos.
matlåck, 13.7.2008 22:14:
Miinukset hipeille douppaamisesta ja siitä että festarit on uutisissa. Mun äiti soitteli pari tuntia sitten huolestuneena poikansa nykytilasta ja vapaa-ajan vietosta. Yritä siinä nyt sit selittää jotain...
Mumuli, 13.7.2008 22:24:
heh, reivaaja on hyvin mukana suomenlainsäädännöstä...telttavarkaus vakavampi kuin huumausainerikos. propsit tälle kuosipäälle
sparffo, 13.7.2008 22:20:
---
REivaaja,
Ei siellä ratsattu jengiä telttavarkauksistakaan ja kuitenkin se on jo aika lailla vakavampi rikos.
---
sulla ei varmaan oo koskaan käynyt mielessä että ne jotka tekevät telttavarkauksia ovat aika usein huume ja velka kiertees...
been there done that...
serotonot, 13.7.2008 22:26:
---
heh, reivaaja on hyvin mukana suomenlainsäädännöstä...telttavarkaus vakavampi kuin huumausainerikos. propsit tälle kuosipäälle
---
oon kyl samaa mieltä. Mielummin sais jengi varastaa mun teltasta mun kännykän, vaihtovaatteet ja hemmetti... polttakoot vaikka koko teltan, kunhan eivät polta pilveä!
sparffo, 13.7.2008 22:20:
---
REivaaja,
mut vittu ku vituttaa, kun näin vahingossa 2200 uutiset, arvaa onko kiva taas "puolustella" sceneä. monet paikat eivät halua technobileitä juuri sen takia kun niissä käy "vain ja ainoastaan piri hörhöt" hyppelemässä.
Mumuli, 13.7.2008 22:29:
---
---
---
oon kyl samaa mieltä. Mielummin sais jengi varastaa mun teltasta mun kännykän, vaihtovaatteet ja hemmetti... polttakoot vaikka koko teltan, kunhan eivät polta pilveä!
---
Turhaa vedät marttyyriksi, pilven poltto on nyt vain laitonta suomessa sanot mitä sanot. sun mielestä laitonta saa tehdä jos ei jää kiinni? ihmisen saa tappaa jos ei jää kiinni(laitonta myös sekin)
Mumuli, 13.7.2008 22:29:
---
---
---
---
Turhaa vedät marttyyriksi, pilven poltto on nyt vain laitonta suomessa sanot mitä sanot. sun mielestä laitonta saa tehdä jos ei jää kiinni? ihmisen saa tappaa jos ei jää kiinni(laitonta myös sekin)
Mumuli, 13.7.2008 22:32:
Turhaa täällä ihmiset oikeesti mediaa syyttää tai muutakaan kuin itseensä. Viime vuonna taisi jäädä kiinni se parisenkymmentä niin onhan se nyt aivan selvää että virkavalta lisää väkeä seuraavana vuonna. Tämä miksi aina konemusakulttuuria mollataan ja uutisoidaan huumeväeksi on aivan bilettäjien omaa syytä, ei poliisin, ei median. Kun ne 100 jotka jäi kiinni olisivat jättäneet ne huumeensa kotiin niin ei olisi uutisointia.
polly, 13.7.2008 22:35:
---
Turhaa täällä ihmiset oikeesti mediaa syyttää tai muutakaan kuin itseensä. Viime vuonna taisi jäädä kiinni se parisenkymmentä niin onhan se nyt aivan selvää että virkavalta lisää väkeä seuraavana vuonna. Tämä miksi aina konemusakulttuuria mollataan ja uutisoidaan huumeväeksi on aivan bilettäjien omaa syytä, ei poliisin, ei median. Kun ne 100 jotka jäi kiinni olisivat jättäneet ne huumeensa kotiin niin ei olisi uutisointia.
---
25 oli aivan perkeleen naurettava luku ja satakin on vielä niin naurettava luku, pikkasen suhteellisuuden tajua.
miksi huumausrikokseen syyllistyvä pilaavat festivaalien maineen mutta muihin rikoksiin syllistyneet vaan ohitetaan olankohautuksella, sattuuhan noita festareilla puukotuksia, tappeluita, varkauksia, raiskauksia jne...
miksi huumausrikokseen syyllistyvä pilaavat festivaalien maineen mutta muihin rikoksiin syllistyneet vaan ohitetaan olankohautuksella, sattuuhan noita festareilla puukotuksia, tappeluita, varkauksia, raiskauksia jne...
Mumuli, 13.7.2008 22:41:
---
---
---
25 oli aivan perkeleen naurettava luku ja satakin on vielä niin naurettava luku, pikkasen suhteellisuuden tajua.
---
Nyt olikin kyse huumeista, tuolla ei kai puukotettu tai raiskattu ketään joten aiheeseen takas hophop. Sinusta siis tuo 100 ihmistä kaikista kävijöistä on pieni? Oletko ihan tosissasi? Sinusta siis huumeet eivät ole ongelma?
Nyt naurattaa ja itkettää samaan aikaan että repee melkein perse, mistä näitä ihmisiä sikiää tänne maailmaan. Tosiaan esim 5000 ihmisestä 100 jää kiinni huumeista niin luku on Naurettavan pieni..Antakaa mun kaikki kestää