Millainen on oikeasti komea mies??

865 posts, 44 pages, 458,625 views

lostgone

#141 • • lostgone
Jaiwhite:

ei miesten komeus näin miehenä kiinnosta , mutta omsta mielestäni naisellakaan ei saa olla kuin maksimissaan korvakorut ja napakoru

Hmm.. mä en kai voi olla komea q mulla o pari korvista, kielikoru, lähes aina kaula- ja rannekoru.. no kai sentään tatuoinnit o hyväksyttäviä? q niitäkin löytyis*hmph*
No toisaalta enpä o koskaan itseäni komeaks luullukkaan joten en o uskaltan tätä topiccia ees vilkasta..*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

#142 • • Taika Guest
..Miehessä pitää olla jotain "säröä"..
Lost-Soul

#143 • • Lost-Soul los pallos
LostM:

No toisaalta enpä o koskaan itseäni komeaks luullukkaan joten en o uskaltan tätä topiccia ees vilkasta..*justjoo*

No pitääkö jotkut miehet itseään hyvän näkösenä... Mun mielestä vaan naiset voi olla hyvän näkösii...

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

trikSain

#144 • • trikSain
milla:

mulatit on usein aivan saatanan hyvännäkösiä! muuten ei kyl ne etelän"perus"gigolot pahemmin sytytä.

Mulatit ovat usein aivan saatanan hyvännäköisiä!

--
"The bass is so loud, disturb your neighbour."

Youzo

#145 • • Youzo viidakkovekara
Musta mulatit kuulostaa kirosanalta*joo*
Multa kysytään monesti et ootko mulatti...
JO o,Olen ,mut se saa mut aina nauramaan...

Onko siilä jotain väliä*hmph*

Hyvännäköisiä mulatit???Jotkut... ja jotkut niin limasia ettei niihin tartu postimerkitkään*nauraa*
trikSain

#146 • • trikSain
Musta mulatti kuulostaa ihan kasvilta...enkä mä oo mikään kasvi...

no joo

--
"The bass is so loud, disturb your neighbour."

Youzo

#147 • • Youzo viidakkovekara
trix:

Musta mulatti kuulostaa ihan kasvilta...enkä mä oo mikään kasvi...

no joo

Niin muuten kuulostaa*nauraa**nauraa*
Siksi varmaan on aina tullut olo "olen kasvi" tai jotain.*hih*
Tulee tyhmä olo siitä*ding*

PS. komealla miehellä täytyy olla pelisilmää*vink*
trance moon

#148 • • trance moon ZamZa...
Traditio:

[PS. komealla miehellä täytyy olla pelisilmää*vink*

hehh... taas toi kommentti... *iloinen**nauru**hih*
#149 • • Avernian joka ei pääse loggautumaan Guest
Luotettavan lähteen mukaan olen tylsän näkönen eikä kukaan musta vois ikinä kiinnostua. *ding*...*uuh*....*suru*....*nyyh*
kuu

#150 • • kuu tyttttö
komea mies, hmm.
ei tarvitse olla komea, kaunis ennemmin..sellanen söpö uih aih ja pilkettä silmäkulmasa tietty *sydän*

--
köh köh

Nadifa

#151 • • Nadifa
Komea mies ei välttämättä ole se paras. Perus komea mies omaa mm. korkeat poskipäät ja selkeät piirteet, tumma ja inkkarihenkinen. Mun mielestä söpö voittaa usein komean ja söpön voittaa kaunis sielu. Yhdessä paketissa vie jalat alta*hih*
Leppis

#152 • • Leppis
Eli mut on nyt kuvailtu niin monessa viestissä että ihmettelen vieläkin miten voin olla sinkku :)

--
... Period.

trance(f)

#153 • • trance(f) metsäkeiju
sama juttu ku kauniiden naisten kohdalla...itse en katso pelkästään ulkokuorta vaan pintaa syvemmälle...okei, myönnetään hyväkroppaisia miehiä katselee biitsillä silmänruokana ilokseen mutta onko sillä ulkonäöllä loppujen lopuksi niin väliä??eikö sisin oo tärkeintä!!!mielummin "ei niin hyvännäköinen, mutta muuten jees" kuin hyvännäköinen mutta muuten täys kusipää....mut se on vaa mun mielipide *sydän* ja *piis*
super-enkuli

#154 • • super-enkuli
hmm... oikeasti komea mies on fiksu, mukava ja hänen seurassaan viihtyy... ulkonäkö ei tarvii todellakaan olla 10, pääasia, että mies on itse tyytyväinen itseensä, mutta ei kuitenkaan mikään itserakas...

mielestäni komein mies oli mies, joka ulkonäöllisesti ei ehkä ollut parhaimman näköinen, mut mun mielestä hän oli aivan täyden 10 mies *plur*... kun taas yx parhaimman näköisistä ex-äijistäni on mielestäni täysi 0...*puistatus*.... äijä oli tyhmempi, kuin vasemman jalan saapas...

sekavaa tekstiä, mut koittakaa ymmärtää. :)

*enkeli*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Uhuu

#155 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
komealla miehellä on aina arpi kasvoissaan ..... ja hymyruttuja *pihkassa*

-ihastunutarpiinjaruttuihinuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

nomic

#156 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
komee mies on semmone kolmio väärinpäin
eli gorilla joka sanoo "ugh, ulos!"
eli ponigardi sit sil on kultaiset hampaat kuin andyllä *nauraa*
seollaQ77

#157 • • seollaQ77 sauvasekoitin
meitsiltä kuulostaa melki kaikki kuvailut*pahis*
Elsa F

#158 • • Elsa F Koululainen :)
Komeaksi miehen tekee älykkyys ja ennakkoluulottomuus. Aika monenlaiset miehet on komeita, jos niissä vaan on jotain hyvää meininkiä...Mä tykkään myös ehkä sellasista pikkusen levottomista miehistä, jotka ei meinaa pysyä paikallaan...ja jotka on kiinnostuneita vähän kaikesta.

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

#159 • • emppu Guest
JOO JOO....mä oon ihan sairaan **?***dissaa*
#160 • • ALIEN Guest
fs_138.jpg