Mä tykkään eniten blondeista kundeista mutta nykyään menee tummatkin*slurps* Toi alienin viestissä oleva kundi ei ollu mun mieleen ainaka.. Ruskeet silmät on kivat.. Normaalivartaloinen joku mun kokonen (163) = kääpiö Mitäs muuta vois sanoo.. Hmm!
hei mulla on yks kaveri jolle toi yhdyssanajuttu on oikeesti tärkee! heti lähtee jätkä vaihtoon jos osoittautuu yhdyssanasokeaksi hän sanoi että se on ihan yhtä hyvä kriteeri kun muutkin miehen valinnassa..
mulla painaa kyllä toiset seikat enemmän, mutta myönnetään että joskus mullakin on tapana nussia myös pilkkuja
vähän turhaa jauhaa noista yhdyssanoista koko ajan, mutta toisaalta taas en voi olla ymmärtämättä, miten niitä ei voi osata... *iihhih* (ellei kyseessä ole lukihäiriö tms.)
*plur*No tietysti pitkä (väh. 180), tumma, hyväkroppanen (sopivasti lihaksia), komee kasvoilta, mielellään hieman kulmikkaat leukaperät, ruskeet silmät on ihanat, ei pitkiä hiuksia!!
mä olen tässä pitkällisen pohdinnan jälkeen tullut siihen tulokseen, ettei hyvännäköistä miestä voi oikein määritellä (hyvä Lotta!). Se voi olla tumma tai vaalea, lihaksikas tai vähemmän lihaksikas, sini-, ruskea-, tai vihersilmäinen. Ihan sama.
..Sellanen kiVa!! muKava ja hymyiLevä.
TietenKi, -myÖnnän- et KyL se ulKonäkö vaikuttaa.
Katse ja hymy etenkin.
pLus tyyli, eLeet ja käyttÄytyminen.
(Tottakai sit myös sisältö..mut puhe oli koMeudesta..)
....Mut mä EN tyKKÄä Liian isoista mieHist, sellasista bodareista..Yöks.