Elämää ilman teeveetä. onko sitä?

147 posts, 8 pages, 44,010 views

serge

Posts: 252

#21 • • serge
Viisi-kuusi vuotta ollut ilman nyt. Aika hyvin tottunut, mutta hankkinen silti nyt lähitulevaisuudessa. Ei jaksa läppärin näytöltä leffoja, enkä usko etä sitä tehokasta työaikaa silti hukkaantuu sen enempää. (Ja: Yle Teema.)

--
Une fleur de bèton m'’inspire

m1kk3

Posts: 5,560

#22 • • m1kk3 no-life
On varmaan, tosin ei luultavasti mulle *hih* Jos tota ei ois ni tulis varmaan vielä enemmän (!) hengattua netissä (ja klubbarissa <3). En tiiä onko se sen parempi vaihtoehto kun toi töllön tuijottaminen. Mitään järkevää sillä ylijäävällä ajalla tuskin osaisin tehä. Eniten tulee nykyään katottua noita ulkolaisia kanavia: Eurosport, Discovery, Animal Planet (*sydän*), BBC Food jne jne. Kotimainen tarjonta on kyllä kieltämättä aika pasketta.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Zeni-

Posts: 1,104

#23 • • Zeni- Funky Little Man
Tv on kasvattanut mut. :)

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

tws

Posts: 512

#24 • • tws
eeeeei oo!! *eiei*

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

Avangion

Posts: 2,529

#25 • • Avangion Punakardinaali
Elämää TV:n kanssa? Onko sitä? *hih*
Mä olen elänyt muutaman vuoden ilman telkkua ja pärjään paremmin kuin telkun kanssa.
Eihän sitä pakko olisi katsoa, mutta kyllä siihen sitä aikaa tulisi tuhlattua. Omalla kohdalla se vain on niin.


Temppu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Avatar
#26 • • opmdevil Guest
Periaattessa jos televisio-ohjelmia ei näkisi, niin ei siinä hirmuisesti menettäisi. Periaatteessa paria sarjaa seuraan ja sitten ne leffat mutta aika vähissä. Elokuvien kattelu ei sitten onnistu ilman tv:tä joten melko hankalaksi menisi ilman. Tietenkin voisi ostaa projektorin ja sitten ei olisi tv:tä...
Snaggo

Posts: 1,147

#27 • • Snaggo ;__;
Telkkarilla ei tee mitää ku kotonalusmuilu kuluu kuitenkin 90% koneen ääressä.
...ainoo mitä tulee oikeesti seurattua on Conan O' Brien johon tykästyin ihan helvetisti tän käsikirjoittaja-lakon aikana. Sen takia hieman ehkä harmittaakin että analogiset loppuu, mutta tulepaahan nyt ainakin nukuttua enemmän viikolla kans, eikä krapulapäivät mene totaalisen hukkaan sohvalla löhöilessä random paskasarjoja katellessa. Ja toi kirjoittaja-lakkokin loppu, saa nähä mihin suuntaan toi conanin show nyt etenee.
Tietääks kukaan muuten mitään saittia josta conania näkis?
Uutiset toisaalta kylläkin toimivat paremmin telkkarista katottuna mun osalta, tulee vähän paremmin toi maailmankuva esille kuin tekstimuodossa. Dokkareita jää kyl ehkä kans hieman kaipaamaan.

Digiboksin hankinta ei ainakaan tällaisella budjetilla ja minitelkkarilla kiinnosta paskaakaan, taidan hakea faijalta mun vanhan kasibittisen nintendon jotta toi toosa nyt ei ihan tyhjän panttina seisois. Paitsi et siihenkin ois kiva saada uusia pelejä, ku noi vanhat on jo läpikoluttu.

--
bojoing.

Dementation

Posts: 2,892

#28 • • Dementation wednesday?
Melkeenpä parempaa elämää.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

frz3n

Posts: 222

#29 • • frz3n
Satunnaiset Teeman Kino Into- leffat oikeastaan ainoa syy avata koko helvetinkone, muuten tulee netistä selattua uutiset sun muut. *joo*

--
*nuotti* [boom] [boom] [buildup] [brakedown] [boom] [boom] *nuotti*

Juhgu

Posts: 7,921

#30 • • Edited Juhgu Virnistelijä
En ole omistanut töllötintä moneen vuoteen. Ei ole tullut hankittua, koska en ole kokenut tarvitsevani sellaista. Hömppäohjelmien tuijottelu on hukkaan heitettyä aikaa - ei sillä etteikö sitä aikaa sitten käyttäisi johonkin muuhun ihan yhtä turhaan, mutta kuitenkin.

Tokihan tulee katsottua teeveessä näytettävää matskua, esim. haettua leffoja vuokraamosta tai dokumentteja netistä. Mutta yhtään ei ole ikävä mainostaukojen tai jonkin ihan tyhjänpäiväisen tuuban tuijottamista, eikä sitä että pitää olla juuri tiettyyn aikaan tyhmistinlaatikon edessä nähdäkseen jotain haluamaansa.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Teknojta

Posts: 1,033

#31 • • Teknojta Shamancore Practitioner
Eipä tuolta pahemmin mitään henk. koht. kiinnostavaa tule mitä ei netistä saisi. Netistä jopa parempaa katseltavaa :). Silloin tällöin joku mielenkiintoinen dokkari tai kotimainen tuotos mitä ei netin kautta saa.
Claquesous

Posts: 3,206

#32 • • Edited Claquesous viidettä kolonnaa
Koht on.

Netistä voi imuttaa kiinnostavat tv-sarjat ja leffat. Dokkaritki varmaa.

Ai nii, ja kiinnostavat fudismatsit voi käydä tsiigaa jostai baarista tai kavereilla.

--
32. of December

Juhgu

Posts: 7,921

#33 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Jutu, 19.2.2008 12:12:
Nyt kun seuraan Heroesia niin katon sen joka viikko yhen jakson ja jännitän seuraavaa, vaikka ukon koneella on koko sarja ja osa seuraavasta kaudestakin. Mut sitten jos kattoisin kerralla ne jaksot niin ei siinä oo mitään jännitystä enää. Ja mitäs mä sitten teen kun oon kattonut kaikki jaksot :P



Niin, mitäs sitten tekis kun olis sarjat nähty :P


Jossain vaiheessa saattaa kauhistuneena katsoa elämäänsä taaksepäin ja huomata, että käteen olisi voinut jäädä paljon enemmän, jos olisi tehnyt ajallaan jotain muuta kuin katsonut sitä sarjan x jaksoa y.

(Mutta tämä siis vain ilmaan heitettynä ajatuksena, itsellänihän ei ole varaa sanoa mitään hukkaan heitetystä ajasta, josta vaikkapa tuo karmea postausten määrä tuossa vasemmalla on vain yksi esimerkki.)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

SamHard

Posts: 2,098

#34 • • SamHard
Kyllä se elämä pitäisi olla sen telkkarin ulkopuolella!
pinnie

Posts: 264

#35 • • pinnie
Parempi muotoilu ois ollut: "elämää ilman teeveetä ja netistä ladattuja tv-sarjoja/ohjelmia". Ilman tvtä helppoa, mutta ei tulisi mieleenikään lopettaa sarjojen väijymistä.
Avatar
#36 • • koopa Guest

Juhgu, 19.2.2008 13:57:

Jossain vaiheessa saattaa kauhistuneena katsoa elämäänsä taaksepäin ja huomata, että käteen olisi voinut jäädä paljon enemmän, jos olisi tehnyt ajallaan jotain muuta kuin katsonut sitä sarjan x jaksoa y.

(Mutta tämä siis vain ilmaan heitettynä ajatuksena, itsellänihän ei ole varaa sanoa mitään hukkaan heitetystä ajasta, josta vaikkapa tuo karmea postausten määrä tuossa vasemmalla on vain yksi esimerkki.)



Heh :D Ilman tuota näyttöön pienellä painettua
huomautusta olisin juuri tullut kiukuttelemaan
aiheesta.
pirpeli

Posts: 5,533

#37 • • pirpeli
Kyllä meillä on tv, kaksi jopa. Ja kaksi digiboksia, joista toinen tallentava. Myönnän rehellisesti, että ilman teeveetä ois ainakin mun elo aika.....ei nyt tylsää ja tyhjää, mutta jotain puuttus. Riippuen tilanteesta ja fiiliksestä, vietän vapaa-aikaani katsellen telkkua, ulkoillen, netissä, kotiaskareita tehden tai jotain muuta. Kaipa sitä elämää siis ilman telkkuakin. Mutta silti olen tyytyväinen, että se siinä olkkarissa nököttää.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

ipe

Posts: 1,845

#38 • • ipe X-Rust / Holvi

pirpeli, 19.2.2008 15:14:
Kyllä meillä on tv, kaksi jopa. Ja kaksi digiboksia, joista toinen tallentava. Myönnän rehellisesti, että ilman teeveetä ois ainakin mun elo aika.....ei nyt tylsää ja tyhjää, mutta jotain puuttus. Riippuen tilanteesta ja fiiliksestä, vietän vapaa-aikaani katsellen telkkua, ulkoillen, netissä, kotiaskareita tehden tai jotain muuta. Kaipa sitä elämää siis ilman telkkuakin. Mutta silti olen tyytyväinen, että se siinä olkkarissa nököttää.



itse tykkään katsoa ajankohtaisohjelmia ja dokumentteja ja satunnaisesti jotain urheilua mutta oikeastaan mä pärjäisin varsin hyvin ilman telkkuakin. hyvin harvoin jaksan innostua ainakaan tv-sarjoista ja mieluummin roikun vaikka netissä. leffoja tulee katteltua ehkä pari kolme viikossa ja se on absoluuttinen maksimi.

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

A-E

Posts: 528

#39 • • Edited A-E Detroit Techno Militia

Tyranoid, 19.2.2008 11:44:
---
A-E, 19.2.2008 11:16:
Ainut joka digiajassa voittaa on Junger ja Yle.

---


Ai miten?



Alun alkaenkin digi-tv on ollut vanhentunutta teknologia, jonka elinaika tulee jäämään lyhyeksi ja kustannukset saavutettavaan laatuun nähden liian suuriksi. Jo 90-luvulla tiedettiin, että HDTV on se tulevaisuuden teknologia. Josta mm. Bill Gates kirjassaan puhui paljon jo 1995. Eli jo digipäätöksiä tehtäessä Ylessä tiedettiin, että HDTV tulee pakosta joskus ja silloin koko nykyinen digitekniikka pitää uusia taas kerran.

Mutta kuten kaikki tietää nämä digipäätökset tehtiin demarihallitusten aikaa ja Ylenhän on tunnetusti ollut demarivetoinen, mistä syystä myös puljun nykyinen toimari Junger on sielä. Ja kuka nyt haluaisi mennä ylessä tai demareissa myöntämään sitä, että meille myytiin aikoinaan kilopaskaa ja meitä vedettiin kun sikaa narussa?

Nyt on vaan pakko Ylessä keksiä keinoja millä perustellaan jatkuvasti nousevia lupamaksuja kun samalla palvelujakin leikataan.

Minulle henk.koht on yks vitun sama ostaako joku digisovittimen tai ei. Mä en osta ja jos taas tv:n pariin eksyn on se sata varmaa että tv-lupa jää maksamatta ja palveluntarjoaa mulle joko Viasat tai Canalplus, joilla on jo nyt tarjota oikeeta 2000-luvun tekniikkaa HDTV muodossa.

Ja syy miksi olen sitä mieltä, että vaan Yle on digisäädön voittaja on se fakta, että on se tv-luvan hinta mikä tahansa silti Suomessa on ihmisiä, jotka nielevät mitä tahansa paskaa ja ovat valmiit tv-luvasta maksamaan mitätahansa. Viimeistään kun keväällä iskee lätkän mm-skabat ja em-futis on tv-lupien määrä suht.normaali ja Ylen rahoituskin sen mukana ok.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

Jutu

Posts: 3,054

#40 • • Jutu Blondi

Juhgu, 19.2.2008 13:57:
Niin, mitäs sitten tekis kun olis sarjat nähty :P


No silloin alkaa joku toinen sarja :D Tosin, yleensä se alkava sarja on paskempi.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.