Elämää ilman teeveetä. onko sitä?

147 posts, 8 pages, 43,882 views

mehukatti

Posts: 335

#41 • • Edited mehukatti dude
Kyllähän sitä aika hyvin tulis toimeen ilmankin telkkua (tai pikemminkin ilman tv-viritintä), koska tv-sarjat tulee seurattua netin kautta HD-laatusena seuraavana päivänä kun ne on näytetty USA:ssa, mutta toisaalta eipä tuo dvb-kortti tietokoneeseen kovin montaa kymppiä maksanut.
C-Hill

Posts: 1,141

#42 • • C-Hill Syna / Deck Jagger

pinnie, 19.2.2008 14:07:
Parempi muotoilu ois ollut: "elämää ilman teeveetä ja netistä ladattuja tv-sarjoja/ohjelmia". Ilman tvtä helppoa, mutta ei tulisi mieleenikään lopettaa sarjojen väijymistä.


Hyvä pointti. Ite samoilla linjoilla, mutta enempi tulee viel katottua sarjat DVD-boksien ilmestyttyä.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#43 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Puolentoista viikon päästä tääkin nähdään :D täl hetkellä oon sitä mieltä, et mitään helvetin digitelkkaria ei oo eikä tuu.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

henkka

Posts: 4,973

#46 • • henkka
Halposti
larzizi

Posts: 1,661

#47 • • larzizi
Saattaa olla, että ensin tulisi vieroitusoireita, jos heittäisi telkkarin menemään. Mutta uskon kyllä, että pystyisin elämään ilman tv:n tuijottamista ja mitä luultavimmin se elämä olisi vielä parempaakin.

Mutta kieltämättä alkoi olemaan tuskaista kun tv oli huollossa hetki sitten ja tuntui ihanalta kun pääsi jonkun kaverin luo, jolla oli tv.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

nomic

Posts: 4,120

#48 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Siinä vaiheessa kun normaaleilta kanavilta tuli joko jotain reality-tv-moskaa tai jotain hyvin tylsää, niin päätin antaa telkkarin pois. Uutiset tulee luettua netistä.

Pentuna tv vielä kahlitsi minut sohvaan katsomaan jotain, kun piirretyt vielä rokkasi.
lohikarme

Posts: 1,730

#50 • • lohikarme RitariVittupää
Mun tv:n katsominen on huvennut naimisiinmenon myötä (syy-->seuraus) *lmao* Ts. mmä pelaan wowia ja eukko kattoo kaiken shaiban mitä ihanalla amerikanmaalla on tänne tarjota.

Itselle uppoaa tällä hetkellä (nämäkin jenkkien aikataulun mukaan ja osa ei ole edes suomessa) BSG, Heroes, Sarah Connor Chronicles ja Knight Rider 2008 sekä Bionic Woman

--
Qualis artifex pereo

e

Posts: 43

#51 • • e
4kk ilman telkkaria *iloinen* ei oo ollu ees ikävä
Angel-Of-Ice

Posts: 41

#52 • • Angel-Of-Ice
olen asunu omassa kämpässäni puoltoista vuotta eikä mulla ole vieläkään telkkaria. Enkä sitä tarvitsekkaan. Sillon tällön käyn vanhempien luona naapurissa.. yhtä sarjaa seuraamassa kun tulee kerran viikossa. Hyvin pärjää. Ei telkkarista edes tuu mitään järkevää.
Verottaja

Posts: 1,174

#53 • • Verottaja no-life / luuviulu
Neljä vuotta ilman omaa telkkaria. Harvoin kun tulee jotain
katsomisen arvoista, niin menen mutsille katsomaan. Tosin,
nyt taitaa loppua sekin vähäinen katselu kun mutsilla ei ole
digiboxia :P

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Cloud

Posts: 2,162

#54 • • Cloud Game Freak
Kyllähän telkkua tarvitsee ihan jo konsolien takia. Ja toisaalta telkku toimii näyttönäkin.. vaikka näyttökin voi toimia telkkuna (dilema =P).

Kyllä telkusta kaikkea ihan kivaakin tulee ja boxin avulla saa nauhoiteltua itselle sopiviksi ajankohdiksi katsottua etc. Lisäksi vaikka telkkua ei olisi niin netsku ja sarjat sieltä ovat kuitenkin pakollisia..

Joten elämää on ilman ja sen kanssa :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

creepybunny

Posts: 21

#55 • • Edited creepybunny
Eipä tule teeveetä katsottua. ;/ Mutta kyllä tossa silti on tommonen 80-luvulta peräsin oleva tv digiboksilla varustettuna. *hymy*

--
tekotaiteelliset pellet jokka ei diggaa mun iskulinjaa voi jäädä himaan irkkaan.

drifter

Posts: 834

#56 • • drifter RoadMonkey | K1
Hmm...en ole tarkalleen laskenut mutta 3-4v olen ollut ilman telkkaria, taisiis telkkaria jossa olisi viritin/boxi. PS2 ja pc kytkettynä 44" töllöön on riittäny ihan hyvin.

Jos joskus sattumalta ehtii jotain tuijotella niin valitsen mielummin guitar heron kuin iitolssin, kitooosh

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

remotion

Posts: 5,283

#57 • • remotion nostatus guru
eipä töllöstä kyl mitään merkittävää tuu. ite en oo saanu vieläkään hommattua sitä tänne. ja kohta 4vuotta kai jo asunu täs.
hmm nooh joskus sit tosin on mul vuodenverran ollu kannettavas tämmöne digimokkula
Hitchhiker

Posts: 1,754

#58 • • Hitchhiker
Kyllä kaiketi ilman sitä toimeen tulisi, koska ei muutenkaan niin hirveästi tule sitä katsottua. Aika harvassa ovat ne ohjelmat, joita varten viitseisi töllön avata. Valitettavan vähän tulee siis mitään sellaista ohjelmaa jonka vuoksi viitseisi edes vaivautua töllön eteen ja heti kun kevät vain koittaa, niin ulkoilu tulee vähentämään nykyistä vähäistä katselua.
DJuiceD

Posts: 652

#59 • • DJuiceD Club destination promouter.
On sitä.
Digi teevee tulee ja mun teeveen katselu menee.*vink*
Näin oon päättänyt...saas nähhä kuis toimii!*plur*

--
club destination will chill your week, once in a month!

Mark

Posts: 7,311

#60 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s
Muah.

Vähä päälle vuoden elänyt ilman töllöä, ja voin kyllä sanoa et elämänlaatu vaan paranee ilman sitä turhaketta. Itseasias se vois olla mun ehdotus tonne turhaketopikkiin, se vaan tappaa kaiken ajattelun *dissaa*

edit: typ0tustaaaa

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!