147 posts, 8 pages, 44,387 views
Jutu, 19.2.2008 12:12:
Nyt kun seuraan Heroesia niin katon sen joka viikko yhen jakson ja jännitän seuraavaa, vaikka ukon koneella on koko sarja ja osa seuraavasta kaudestakin. Mut sitten jos kattoisin kerralla ne jaksot niin ei siinä oo mitään jännitystä enää. Ja mitäs mä sitten teen kun oon kattonut kaikki jaksot :P
Juhgu, 19.2.2008 13:57:
Jossain vaiheessa saattaa kauhistuneena katsoa elämäänsä taaksepäin ja huomata, että käteen olisi voinut jäädä paljon enemmän, jos olisi tehnyt ajallaan jotain muuta kuin katsonut sitä sarjan x jaksoa y.
(Mutta tämä siis vain ilmaan heitettynä ajatuksena, itsellänihän ei ole varaa sanoa mitään hukkaan heitetystä ajasta, josta vaikkapa tuo karmea postausten määrä tuossa vasemmalla on vain yksi esimerkki.)
pirpeli, 19.2.2008 15:14:
Kyllä meillä on tv, kaksi jopa. Ja kaksi digiboksia, joista toinen tallentava. Myönnän rehellisesti, että ilman teeveetä ois ainakin mun elo aika.....ei nyt tylsää ja tyhjää, mutta jotain puuttus. Riippuen tilanteesta ja fiiliksestä, vietän vapaa-aikaani katsellen telkkua, ulkoillen, netissä, kotiaskareita tehden tai jotain muuta. Kaipa sitä elämää siis ilman telkkuakin. Mutta silti olen tyytyväinen, että se siinä olkkarissa nököttää.
Tyranoid, 19.2.2008 11:44:
---
A-E, 19.2.2008 11:16:
Ainut joka digiajassa voittaa on Junger ja Yle.
---
Ai miten?
Juhgu, 19.2.2008 13:57:
Niin, mitäs sitten tekis kun olis sarjat nähty :P