Beliar - Finlandia 2007

108 posts, 6 pages, 39,846 views

Caro²

Posts: 5,301

#101 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Noniin, vihdoin viimein ehti laittaa biisin pyörimään. kommentteja kohta.

EDIT: Polkasta en mittään ymmärrä. Huomattavasti siedettävämmältä kuulostaa kunnes tuo ylikorni finlandia-melodia iskee sisään. Olis nyt edes ollu alkuperäisellä hitaudella se. Kuulostaa joltain mikki hiiri merihädässä rallatukselta.

Ralli muuten kuulosti siltä, että siitä vois tullakkin jotain kunhan pudottaa ton finlandian tuolta välistä pois.

EDIT: Jotain siis vielä uupuu - en tiedä mitä, kun ei o omaa juttua tää *hihu*
ninscu

Posts: 635

#103 • • ninscu candydelic
No huhhuh kylläpäs tästä ny on jaksettu jauhaa ..

--
.. grooving with the eternal now ..

plink

Posts: 1,405

#104 • • plink team paska
en tiä mikä perkeleen isänmaallisuus täällä on iskeny päälle, mut musta tää oli ihan hyvä. :D pätevä tekele muuten, mut ehkä tosiaan ekana tos finlandia-hymni (huom! finlandiahan on paljon muutakin ku toi pelkkä hymni) -osuudessa iski korvaan se dickin puute. mut menee varmaan kiireen piikkiin toi, ettei se oo kovinkaan hierottu. aika vähän tulee polkkaa kuunneltua, vaikka sitä tuotankin, mut tuotannollisesti ainakin pätevämpi ku omat biisini. varmaan mua pidetään ihan spedenä, kun en kiihkoile muiden mukana, mut hei, vaikka finlandia on finlandia, niin joku tolkku tossakin asiassa. kthxbye.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

elysion

Posts: 1,036

#106 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

rjv, 23.1.2008 11:11:
HAASTAN SNAGGON

USA - NATIONAL ANTHEM (HARD DANCE REMIX)



Lolz :D. Johan oli "Remix". Saavutus sinällää, et mikää tos ei osunu vahingossakaan kohdalle. Mitä sit tulee tän topicin varsinaiseen aiheeseen, niin en kyl taas tajuu mikä pätemistopikki tästäkin taas on tullu :D. Tottahan toi on, että toi finlandia ei sovi tohon väliin ei sitten millään. Jos bpm:n ois puolittanu tohon breakdowniin, niin ois saattanu osua paremmin kohdalleen, mut silti ois varmaa kannattanu rakentaa koko setti ihan uusiks. Imo aika älytöntä, että tällässen takia ruvetaan arvostelemaan toista djnä, promottorina, ihmisenä jne. En ihan näe yhteyttä näiden asioiden välillä.
foc

Posts: 2

#107 • • foc
tälläsen tavallisen tasamaan tallaajan korviin kappale kuulosti oikeen hyvältä, lieneekö sitte että tuo finlandia itsenäänkin on hieno tekele vaikka toi klassinen ei oikeen oo oikeen mun juttu. :D ainakin paikanpäällä oli kyllä mieleen painuva kipale
[zuho]

Posts: 238

#108 • • [zuho] Team Jorma

KittyCleo, 22.1.2008 18:18:
Öö mä tykkään trancetyylisestä musiikista joten mun mielest kaikki klassinen ylipuuduttava vanhusten musa saatais kyllä muuttaa kunnon pirteeks polkaks, ei tässä missään hautajaisissa olla.
Ja maamme-laulu on muuten ihan hirveää kuraa, joku oman aikansa darude vääntäny sellasen saksalaisen marssibiisin ja sit siitä tuli iso hitti.
Häpeän olla suomalainen.



kuulostaa ihan idiootilta, mikäli sikäli tosissaan...

--
-Juho