Beliar - Finlandia 2007

108 posts, 6 pages, 39,871 views

Elias

Posts: 434

#41 • • Elias Elias
My soul is dying

--
Because "moo" just doesn't sound right"

Jussi Soro

Posts: 6,385

#42 • • Jussi Soro choon!

Juhgu, 21.1.2008 14:05:
Mun sielu itkee verta sun Hasselhoff-avatarin johdosta. Häpeäisit: Ei maailman merkittävimmän näyttelijän merkittävintä ilmettä yksinkertaisesti voi raiskata näin :/


Tämän lisäksi myös Beliarilla on käytössään Hasselhoff-avatar!

Onko tämä salaliittoa vai sattumaa? Odotan Jari Porttilan raporttia tästä!
snoxn

Posts: 350

#43 • • snoxn

Individual, 21.1.2008 12:24:


No joo mutta jos joku tekee piripolkkaversion finlandiahymnistä niin pitääkö sitä päiväkausia todistella tippa linssissä että "tämä on ihan hirveä" :D
Individual

Posts: 10,942

#44 • • Individual HYPNO!

JussiS, 21.1.2008 14:14:
---
Juhgu, 21.1.2008 14:05:
Mun sielu itkee verta sun Hasselhoff-avatarin johdosta. Häpeäisit: Ei maailman merkittävimmän näyttelijän merkittävintä ilmettä yksinkertaisesti voi raiskata näin :/

---

Tämän lisäksi myös Beliarilla on käytössään Hasselhoff-avatar!

Onko tämä salaliittoa vai sattumaa? Odotan Jari Porttilan raporttia tästä!



Joo! Jari "Mestari" Porttila paikalle. Mestari ei kyttää uutisia, uutiset kyttäävät mestaria. *justjoo*
ipe

Posts: 1,845

#46 • • ipe X-Rust / Holvi

Individual, 21.1.2008 14:17:
---
JussiS, 21.1.2008 14:14:
---
Juhgu, 21.1.2008 14:05:
Mun sielu itkee verta sun Hasselhoff-avatarin johdosta. Häpeäisit: Ei maailman merkittävimmän näyttelijän merkittävintä ilmettä yksinkertaisesti voi raiskata näin :/

---

Tämän lisäksi myös Beliarilla on käytössään Hasselhoff-avatar!

Onko tämä salaliittoa vai sattumaa? Odotan Jari Porttilan raporttia tästä!

---


Joo! Jari "Mestari" Porttila paikalle. Mestari ei kyttää uutisia, uutiset kyttäävät mestaria. *justjoo*



http://hiki.pedia.ws/wiki/Jari_Porttila *sydän*

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

RiD

Posts: 2,817

#47 • • Edited RiD Nukemi
En oo kuunnellu koko biisii, kax kertaa vilkassu tähän topicciin. Mut mun uskontoa loukkaa kyllä syvästi tollanen finlandian epäsovelias väärinkäyttö.

Meidän isän maan puolusta jien mielestä tämä on aiv an kauheata ja lupataan että pottkkitaan hampat kurkkun kun menet tätä Irwing godmanin kaunista kappaletta pilaamaan!11

ETÄS KEHTATT!!!!!!!!!!!!!!


*itqvinqjuustohöyl*


edit: tällä pääse muuten nopeesti chartsin kärkeen! :)

--
*super* *possu*

Kriss G

Posts: 1,492

#48 • • Kriss G Wir brauchen bass

RiD, 21.1.2008 14:32:

isän maan puolusta jien



Se on "isän maan puollusta jien"

--
DESTROY ALL HIPPIES

nomic

Posts: 4,120

#49 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
*poks* Ei tähän voi sanoa mitään, mutta reply on tärkeää!
m1kk3

Posts: 5,560

#53 • • Edited m1kk3 no-life

snoxn, 21.1.2008 14:16:
---
Individual, 21.1.2008 12:24:

---

No joo mutta jos joku tekee piripolkkaversion finlandiahymnistä niin pitääkö sitä päiväkausia todistella tippa linssissä että "tämä on ihan hirveä" :D


Ööh, ketkä täällä on "todistelleet päiväkausia" ? *ding* Anteex niiq hei, mäki oon kyl oikeesti sitä mieltä että tää oli hei niiq tosi hauska läppä *jiihaa* Etten vaan olis isänmaallinen :(

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Tyranoid

Posts: 1,552

#54 • • Tyranoid FINRG
zzzzzz6dr.jpg

Joko pistetään tamperelaiset tuotteet boikottiin?
AXP

Posts: 57

#55 • • AXP Shadow
on kyl tervetulleita nämä versiot, tämä nyt ei tosiaan kultasuoneen osunut mutta yritys sentään... mitä pyhää tässäkin...isäm maalliset *pepsodent*
m1kk3

Posts: 5,560

#56 • • m1kk3 no-life

AXP, 21.1.2008 17:23:
on kyl tervetulleita nämä versiot, tämä nyt ei tosiaan kultasuoneen osunut mutta yritys sentään... mitä pyhää tässäkin...isäm maalliset *pepsodent*


Joo kyl mä ainaki kaipaan todella kovasti lisää piripolkkaversioita tästä. Tiedä vaikka niistä joku "osuisi kultasuoneen" *justjoo*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

KittyCleo

Posts: 205

#57 • • KittyCleo PiweHiwe
Öö mä tykkään trancetyylisestä musiikista joten mun mielest kaikki klassinen ylipuuduttava vanhusten musa saatais kyllä muuttaa kunnon pirteeks polkaks, ei tässä missään hautajaisissa olla.
Ja maamme-laulu on muuten ihan hirveää kuraa, joku oman aikansa darude vääntäny sellasen saksalaisen marssibiisin ja sit siitä tuli iso hitti.
Häpeän olla suomalainen.

-tooking apaut offtopik-

*jahirveekasahymiöitätähänperään*

--
Rouva Korpela*hymy*

Tapi

Posts: 1,437

#58 • • Tapi Dreamstate
Okei, hyvä homma.
rjv

Posts: 731

#59 • • rjv neuron tuoppi kiitos
toihan istu ihan täydellisesti toi finlandia-osa tohon *nauru*